CHAE Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Han har säkert vart i Härnösand och/eller Mellansel och joxat på oxå. Isåfall är det möjligt att jag har träffat honom när ja va liten. Inte alls omöjligt! 😮 H-sand har väl en musik(folk?)högskola? Kapell...something-something??? (kan blanda ihop H-sand och Ö-vik här nu iofs)
Neosus Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Inte alls omöjligt! 😮 H-sand har väl en musik(folk?)högskola? Kapell...something-something??? (kan blanda ihop H-sand och Ö-vik här nu iofs) Jo dom har nån slags folkhögskola där. Även i Mellansel.
CHAE Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Nä, nu ska jag stuffa härifrån. Ha en bra helg, Längsta! 🥰
CHAE Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Jo dom har nån slags folkhögskola där. Även i Mellansel. OK. Mm, på Mellansel gick min ex-fru och läste till kantor back in the day.
Neosus Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 OK. Mm, på Mellansel gick min ex-fru och läste till kantor back in the day. Jasså? Jag påbörjade en orgelgrund där men tyckte de vart för mycket plugg och för lite spela. 😄
Naymari Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Micke H: Vad har du nu kommit fram till för super posta många inlägg som gjorde att forumet craschade denna gången? 😉
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 (redigerat) CHAE: Gator economy woodcaset verkar avsett just för Jaguarguran, men annars föredrar jag plastic moulded cases. Tror det inte lika ofta blir problem med dem. Sedan väger väl wooden case mer? Jag har varken en P- eller J-bass. Jag har en Mustang. Det är ett helsicke att hitta nåt som passar i väskväg till den. Med uppräkning menade jag att tullen räknar upp värdet på varan. Jag var mycket nära att råka ut för det själv när jag till dhl-kärringen som hade tullpapper med sig helt ärligt sa att jag fyndat jeans som kostade si och så mycket extra i Sverige bla bla... "Nästa gång, så..." blev resultatet. Sedan vet jag två fall som är mycket värre, folk som beställt instrument via Ebay. I ena fallet så gällde det en tung nästan ny orgel som fyndades för 5-6 tusen från USA, men som ny i Sverige ligger på 20000 kr. Inte nog med att frakten var över 1000 kr inkl försäkring, sedan kom ju frakt på det och tullavgift. Sedan uppvärderade de den som sagt... till samma som den hade kostat att köpa i Sverige. M.a.o. tillkom moms på värdet 20000 kr och inte på värdet 5-6 tusen. Sedan räknades väl tullavgiften om då också. Hur kul var det på en skala? Redigerat 12 augusti 2011 av debatt
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 en rolig grej med att åka till uppsala imorgon är att man får packa idag!
debatt Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 JA!! Den där bilden med jätten och lilla bruden som några sa var photoshoppade - det vete fan... Det var ju Shaquille O'Neal - basketbollspelaren och han är ju 216 cm i verkligheten och stor som en jätte jfr med boxningstränaren. Han kan mycket väl ha varit så mycket större på alla sätt jfr med en brud. Ser på TV4 Sport nu. Han ska möta Oscar de la Hoya (en kompis o boxare i normal viktklass) i en boxningsmatch. Det är som att se en buktalare med sin docka. NU. 🙂
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Gör alla denna fredagkväll? 🙂 Packat lite inför imorgon. Annars mest chillat. Ska väl plugga lite snart sen packa lite mer kanske sen tare lugnt 🙂 Självdå?
Pico Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Ligger på sängen på hotellet i Falun Tough then then, out with you on the cycle lazyworm!
Naymari Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Packat lite inför imorgon. Annars mest chillat. Ska väl plugga lite snart sen packa lite mer kanske sen tare lugnt 🙂 Självdå? Spånar lite musikidéer. Och försöker bota mitt "vill handla nya prylar" syndrom 😛
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Spånar lite musikidéer. Och försöker bota mitt "vill handla nya prylar" syndrom 😛 Jag beställde precis grejer för 1097 kr 😱 Dock är bara 399 av dom mina... resten är Overkills och MATT EASYS
Naymari Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 upptäckte precis att safari snor snuskigt mycket minne 😱
Pazo Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 upptäckte precis att safari snor snuskigt mycket minne 😱 Fast det gör alla webläsare, så är du bekväm med safari så kör på det!
Neosus Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Fast Firefox kommer att dra skitlite minne när den kommer. Blir kul att C!! Just D A ...ö.
Naymari Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Fast det gör alla webläsare, så är du bekväm med safari så kör på det! Chrome drog inte lika mycket
Recommended Posts