Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

happypancake är lite "trevligare"

I dunno, folk verkar inte lika pratglada där. Fast det kanske bara är jag som skrämmer bort dom. 😱

Postat

Nä, nu skiter vi i det här och tar helg! 🙂

Pazo: Uppsala igen då alltså? Gött, gött!

Postat

Har mailat säljaren men vete fan om en Fender Jagga får plats i det här caset 😕 :

I det här tråden finns ju en jämförs en Strata och en Jazzmaster men jag venne...???

Postat

Haha! Upptäckte nu att det var fredag idag. Mindblown

Score! 🙂

Postat

Fint att man måste "försäkra på heder och samvete" att man angett riktiga uppgifter till CSN på ansökningssidan. Lite halvreligiöst sådär.

Postat

Chae, säg åt micke! 😠

😆

Micke; Fidden vill att du lugnar ner dig nu 😑

Fint att man måste "försäkra på heder och samvete" att man angett riktiga uppgifter till CSN på ansökningssidan. Lite halvreligiöst sådär.

Ha haa, jag vet. Nu kan ju CSN kontrollera alla uppgifter fortare än kvickt men ändå... "...på heder och samvete" låter löjligt 😄

Postat

Det har blivit rejält mycket kallare bara under den senaste veckan 😏

Postat

Det har blivit rejält mycket kallare bara under den senaste veckan 😏

ja, jag sitter för tillfället i en kroppsstrumpa gjord av ett täcke med kläder under 😲 Fast, ja, de e kallt xD

Postat

xD

Fast med vad...? 😕

😕😮

Jag tippar på att det är alla GIF:ar men jag vet inte... Nu ska jag läsa tidningen så får ni lösa det där bäst ni kan. Orkar inte med något jidder när man precis kommit hem efter jobbet 😏 Dag ut och dag in, hela tiden! Nu lugnar ni ner er båda två innan jag får ett bryt och skickar in er till Arga grannen 😠😄

Postat

All right, jag lägger ner med GIF:arna. xD

Kaffe. :wub.

mm, bra! 😏

A_Black_and_White_Cartoon_Angry_Dad_Reviewing_His_Childs_Report_Card_Royalty_Free_Clipart_Picture_101024-152102-607053.jpg

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.