Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är det nånting Helgon lärt mig så är det att det är LÄTT värt att klicka runt som en jävla maniac på allting som är understruket.

Postat

Är det nånting Helgon lärt mig så är det att det är LÄTT värt att klicka runt som en jävla maniac på allting som är understruket.

eller HUR 😆

Postat

Just nu pratar jag med en tjej som är med i VM, EM och snart OS i tynglyftning. Hon ser ut att kunna krossa min skalle om jag säger något dumt. 😕

Postat

Just nu pratar jag med en tjej som är med i VM, EM och snart OS i tynglyftning. Hon ser ut att kunna krossa min skalle om jag säger något dumt. 😕

jag läste fel på följande vis.

Just nu pratar jag med en tjej som är med i VM, EM och snart OS i tynglyftning. Hon ser ut som en kossa i min skalle om jag säger något dumt. 😕

Postat

bodybuilder.jpg

Postat

lena-berntsson.jpg

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.