Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hm.. hade kanske inte varit dumt faktiskt.

Stöd för hålfoten är bra för knän och rygg och för att undvika inflammation benhinnorna.

150 kr tydligen (hittat via nån blogg, snabbt).

Postat

Det gör man säkert. ^^ Jag satsar på att hitta en brud som tränar som man kan träna med, då har man iallafall nåt att kolla på också. 😊

Du tänker på rätt håll 😛

Postat

Den körde jag också på. Framtills 2 veckor sen. Men fan så mycket bättre man mår när man tränar! 🥰

Bara för det ska jag hoppa upp på spinningcykeln nu snart.

Postat

Pungbrygga? Hittar inte det i SAOL.

Där jag e ifrån säger alla Bajsbrygga, fast tycker pungbrygga låter bättre.

Andra roliga ord är ju stjärtgräs och konkelbär. xD

Postat

Rövla, menar du?

Postat

Bara för det ska jag hoppa upp på spinningcykeln nu snart.

med din längd borde du typ kunna ställa dig gränsle över den och sedan bara sakta böja på knäna. Tror det kallas "sätta sig" eller nåt, men jag tillhör själv den korta sorten som måste hoppa upp på allt, så jag vet inte säkert.

Postat

Du tänker på rätt håll 😛

Jag är lite småseriös också - jag har NOLL motivation för sånt där så en fin rumpa att kolla på skulle säkert öka den. 😛

Postat

Jag har aldrig hört nåt av de orden.

Är det typ motsvarande mellangården?

Vår adress förr var "Mellangård". xD

Postat

Det korrekta namnet är "mellangården". Där bor Lisa med sina storebröder Lasse och Bosse.

Postat

Jag har aldrig hört nåt av de orden.

Är det typ motsvarande mellangården?

Mm. Norrgårn är där fram och sörgårn är i bajan.

Postat

med din längd borde du typ kunna ställa dig gränsle över den och sedan bara sakta böja på knäna. Tror det kallas "sätta sig" eller nåt, men jag tillhör själv den korta sorten som måste hoppa upp på allt, så jag vet inte säkert.

Ja, jag kan sätta mig grensle över den, men saker alla säger blir man van vid att använda.

Sätta mig på spinningcykeln är nog mer korrekt.

Postat

Men "stjärtgräs" måste ju vara fel och istället syfta på anusmynningens behåring.

Det som min skolkompis kallade rövla.

Och "kånkelbär" - det låter ju som en böld.

Postat

Men "stjärtgräs" måste ju vara fel och istället syfta på anusmynningens behåring.

Jo precis. Jag sade ju "andra ord", inte "andra synonymer." Utan menade bara på tal om ord på saker kring det området. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.