Naymari Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Blöh, orkar vekligen inte plöja trådarna jag missade, men jag e tillbaka.
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Det händer ganska ofta på fejjan har jag märkt, typ att folk utan gemensamma bekanta som man faktiskt känner kommer upp som vänförslag. Tror helt enkelt facebook föreslår folk som varit och kollat på ens profil. Är det folk du har haft på msn nån gång då? För jag har märkt att chattkompisar man hade på msn förr (enbart msn) har ploppat upp som vänförslag. Personer som jag inte har någon som helst anknytning till på något annat sett över nätet eller irl. Så facebook köper väl säkert sån information, samtidigt som de säljer annan info om en, ( till tex företag me riktad reklam osv).
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 shiiit, jag går snart in i 1800-talet! 😮 Om 43 år får du börja folkskolan.
Pazo Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 (redigerat) VARS VARU NÅNSTANS? 😮 Nay asså! Redigerat 11 augusti 2011 av Pazo
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Varför har jag så jääävla ont i foten 🙁 Jag har också ont i fötterna. (dock inte pga något slags porrutövande) Mina nyinköpa skor var nämligen inte jättebekväma att gå i. xD Fått lite skoskav runt lilltån, men tror det blir bättre när dojjan tänjt sig o format sig efter foten. Bara en tes dock, har inga vetenskapliga belägg eller så. Hoppas dock för min fötters skulle att jag har rätt. Redigerat 11 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Pazo, fan va du cyklar då! Och du weinar över att jag tränar mycket! Skaru ha stryk elle! 😮 Redigerat 11 augusti 2011 av Memphis
Naymari Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 VARS VARU NÅNSTANS? 😮 Nay asså! TEVESOFFAN! Hawaii five - 0 förfan!
Pazo Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Pazo, fan va du cyklar då! Och du weinar över att jag tränar mycket! Skaru ha stryk elle! 😮 Men asså! Du gymmar ju! 😛
Pazo Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Du cyklar ju! xD Ja! Det är ju inte att gymma! xD Iof har jag sen början av juli nästan "gymmat" varje dag 😱
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Ja! Det är ju inte att gymma! xD Iof har jag sen början av juli nästan "gymmat" varje dag 😱 Nej, det e ju att cykla! xD Du menar crosstrainern eller? 😛
Pazo Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Nej, det e ju att cykla! xD Du menar crosstrainern eller? 😛 Nä, jag menar två hantlar å lite vikter jag lånat av en polare
Pazo Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Cykla började jag faktiskt med idag då cykeln kom från reparation idag! Hade tänkt cykla imorgon också om pungbryggan/röven tillåter! Sen har några polare tipsat om olika MTB-spår i uppsala och sånt så när jag kommer tillbaka till uppsala på lördag ska jag börja cykla som fan! 😄
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Nä, jag menar två hantlar å lite vikter jag lånat av en polare Pazo el biffo!
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 Sluta med det. I alla fall rövluktandet, du kan väl lukta på något gott. 😄😆😄
Micke H Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Jag kör på Grahns stil. ^^ Palla röra på sig överhuvudtaget! 😛
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Cykla började jag faktiskt med idag då cykeln kom från reparation idag! Hade tänkt cykla imorgon också om pungbryggan/röven tillåter! Sen har några polare tipsat om olika MTB-spår i uppsala och sånt så när jag kommer tillbaka till uppsala på lördag ska jag börja cykla som fan! 😄 Okej, lycka till me pungbryggan då! vad e MTB-spår?
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Jag kör på Grahns stil. ^^ Palla röra på sig överhuvudtaget! 😛 tror han kör gymnastik. en jävel på barr.
Naymari Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Jag kör på Grahns stil. ^^ Palla röra på sig överhuvudtaget! 😛 Den körde jag också på. Framtills 2 veckor sen. Men fan så mycket bättre man mår när man tränar! 🥰
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 Jag har också ont i fötterna. (dock inte pga något slags porrutövande) Mina nyinköpa skor var nämligen inte jättebekväma att gå i. xD Fått lite skoskav runt lilltån, men tror det blir bättre när dojjan tänjt sig o format sig efter foten. Bara en tes dock, har inga vetenskapliga belägg eller så. Hoppas dock för min fötters skulle att jag har rätt. Köp såna här hålfotsinlägg:
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 tror han kör gymnastik. en jävel på barr. omg xD
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 tror han kör gymnastik. en jävel på barr. själv kör jag stav upp i rövva
Micke H Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Den körde jag också på. Framtills 2 veckor sen. Men fan så mycket bättre man mår när man tränar! 🥰 Det gör man säkert. ^^ Jag satsar på att hitta en brud som tränar som man kan träna med, då har man iallafall nåt att kolla på också. 😊
Memphis Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Köp såna här hålfotsinlägg: Hm.. hade kanske inte varit dumt faktiskt.
Recommended Posts