debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 debatt: ditt svar var bra i den där tråden! Vi spelade nästan alltid in våra rep och vi lärde oss precis vad vi var kassa på och tvärtom. Skitbra tips till TS! Jag blir lätt orolig för TS. Verkar nästan som om de inte själva kan avgöra om det låter bra eller ej.
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 😮 Var det inte handleden du hade brutit? 😕 Stukning? Är foten svullen eller så? jo, handleden bruten. nu började av någon okänd anledning fotleden göra skitont. fast nu slutade det. inget svullet. man kanske börjat utsöndra nåt benläkningsämne som hamnat på fel plats 😏
Neosus Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Den kanske vill tala om något för dig. Den kanske är olyckligt kär eller så. Eller så har grannens jycke juckat för mycket.
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 Varför har jag så jääävla ont i foten 🙁 Därför att den arm du skadade börjar läka nu. Hjärnan kan bara hålla koll på ett helvete åt gången.
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Den kanske vill tala om något för dig. Den kanske är olyckligt kär eller så. porrbrist kanske, som resten av kroppen. måste nog dra till köping i helgen för att stilla begäret.
Pico Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 jo, handleden bruten. nu började av någon okänd anledning fotleden göra skitont. fast nu slutade det. inget svullet. man kanske börjat utsöndra nåt benläkningsämne som hamnat på fel plats 😏 Asch, dumma kropp. Armläkningsämne var ju vad du behövde! 😠
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Asch, dumma kropp. Armläkningsämne var ju vad du behövde! 😠 Åååh, Du din xD
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Snöar det i Stockholm fortfarande? ska man dra nåt skämt om kokain här eller? Eller ska man dra en lina helt enkelt kanske...
CHAE Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Den kanske vill tala om något för dig. Den kanske är olyckligt kär eller så. 😆🥰 Jag blir lätt orolig för TS. Verkar nästan som om de inte själva kan avgöra om det låter bra eller ej. Mm kanske. Nu vet jag inte hur gamla (och rutinerade) de är men osäkerhet verkar spela in en hel del. Inte så konstigt kanske. Att ställa sig på en scen inför människor är inget normaltillstånd, liksom. Men de verkar vara på att lära sig en massa iaf. Edit: Nilsson kom med en hel hoper bra tips också 😑 Redigerat 11 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 porrbrist kanske, som resten av kroppen. måste nog dra till köping i helgen för att stilla begäret. Jag vill inte veta hur du involverar fötterna i ditt porrutövande...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 Jag vill inte veta hur du involverar fötterna i ditt porrutövande... 😄😆😄
CHAE Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Jag vill kramas. ...med fötterna? 😕 Fidden gör nog det. Vuxenkramas med fötterna 😑
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Postat 11 augusti 2011 (redigerat) ska man dra nåt skämt om kokain här eller? Eller ska man dra en lina helt enkelt kanske... näää [KLICKBAR] Nynäsvägen täckt med snö och hagel igår. Redigerat 11 augusti 2011 av debatt
Micke H Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 ...med fötterna? 😕 Fidden gör nog det. Vuxenkramas med fötterna 😑 Kramas och tafsa på en vacker kvinna. Såatte... 😑
Neosus Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Hur bra måste man sjunga? Bra tips där i tråden. Nilsson är en gammal erfaren räv.
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Bra tips där i tråden. Nilsson är en gammal erfaren räv.
CHAE Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Nu måste jag dra vidare här. Ha deh och he dah, Längsta! 🥰
Neosus Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 Nu måste jag dra vidare här. Ha deh och he dah, Längsta! 🥰 Heda! 😊
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 jag smakar kantarell och luktar röv. Sluta med det. I alla fall rövluktandet, du kan väl lukta på något gott.
Fidden Postat 11 augusti 2011 Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Sluta med det. I alla fall rövluktandet, du kan väl lukta på något gott. då måste jag baka in armén i gladpack igen, och det var så jobbigt. edit: blev bättre så. Redigerat 11 augusti 2011 av Fidden
Recommended Posts