Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord i uppsala har på sig 2 st Dali Blue 2002 Högtalare Extern hårddisk Datorställ Datorskärm Ett par skor 2 st Pioneer CDJ 100 Numark Dj-Mixer Ljudkort Lite sladdar till allting En snurrpenna Korg Mini Kaosspad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Är det en flätad korg med minikeyboard? Nej det är en transformerad version av Robin Williams rollfigur Mork ifrån tv-serien Mork & Mindy från 1978-82. Men den kan inte tala, utan när den meddelar sig så blir det oftast i form av skriftliga meddelanden. Just nu står det Nano på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Det i rummet här har just nu Ett glas vatten Extern hårddisk med adapter Hörlurar Externt Ljudkort 2 blockEtt markfysikhäfte Lite sladdar Sen hare massa lådor och skit med massa grejer min pappa använder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Jag kan också! : Monitorer Dator Böker som körs som upphöjning till monitorerna Tangentbord Mus Nanopatch Ett tomt strängpaket Ett fullt strängpaket Rubik's kub ett 9v batteri Mobil Nycklar Plånbok En magic mouse utan batteri Mbox Fläkt. Böker utan spikes? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Är du nihilist? Vad får dig att tro det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Okej! 😄 ..ahmeh helvete va ni skriver! *ninjad* 😱 Redigerat 11 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Vad får dig att tro det? hä såg så lite ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Böker utan spikes? 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 blörg och jag har fortfarande inte betalat in restskatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord mäter 150x70 cm och ger rum åt: ett tangentbord, med sladd ner bakom längs väggen en musmatta med mus på, med sladd till tangentbordet en datorskärm ett externt ljudkort med massa sladdar bakom en m-patch 2 ett par hörlurar ett anteckningsblock manualen till en kamera en trasig ipod nano ett rengöringskassettband två förgreningsdosor med massa kontakter i två brev ett kollegieblock en minitelesladd ett suddgummi en pennvässare en dosa blyertsstift en pennhållare med åtta pennor i en mobiltelefon massa adaptrar som sitter ihopsatta i varandra två tele-hona-hona-adaptrar tre kameror två mikrofonhållare två gamla luxorhögtalare som bara fungerar som stöd till mina riktiga högtalare en dr pepper-burk en faxe kondi-flaska en vattenflaska en prydnad i trä som föreställer en grå datormus i naturlig storlek med en tjock och glad groda i kungakrona ovanpå Förgreningsdosor ovanpå skrivbordet alltså. Antagligen såna där designade dyra som as-grejer då.... Är det nåt kvar i Dr Pepper-burken? Djursex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord i uppsala har på sig 2 st Dali Blue 2002 Högtalare Extern hårddisk Datorställ Datorskärm Ett par skor 2 st Pioneer CDJ 100 Numark Dj-Mixer Ljudkort Lite sladdar till allting En snurrpenna Korg Mini Kaosspad Ja men där sitter du ju inte nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) hä såg så lite ut Skrivbords ytan är på 135x 46cm. Då inklusive sidobordet/byrån/whatever 😛 Redigerat 11 augusti 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Förgreningsdosor ovanpå skrivbordet alltså. Antagligen såna där designade dyra som as-grejer då.... Är det nåt kvar i Dr Pepper-burken? Djursex Alla burkar är urdruckna. Dock ej ursköljda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 På mitt skrivbord där hemma har jag: 1st Monitor 2st högtalare 1st Edirol midikeyboard 1st tangentbord 1st mus 1st echo layla 24bit 1st usb 3G modem liggandes på bordet och skräpar 1st liten låda med 2st gamla ramminnen 1st spelkontroll till PC 1st rengöringsspray för dataskärmar ...vad har jag mer liggandes? Kommer inte ihåg. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Skrivbords ytan är på 135x 46cm. Då inklusive sidobordet/byrån/whatever 😛 Okej du ändrade. 35 lät sjuuukt litet, men 46 är ju fan pyttigt det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 jag glömde mina hörlurar på listan 🙁 :( 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ja men där sitter du ju inte nu. Sitter ju inte vid ett skribord öht 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 jag glömde mina hörlurar på listan 🙁 :( 🙁 Neeeej 🙁 :( Måste du köpa nya nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Okej du ändrade. 35 lät sjuuukt litet, men 46 är ju fan pyttigt det med. Det är lika djupt som min underarm+hand ungefär. Har inte behov av större. Har ju sådan utdragsskiva för tangentbord, mus och volymratten 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord i uppsala har på sig 2 st Dali Blue 2002 Högtalare Extern hårddisk Datorställ Datorskärm Ett par skor 2 st Pioneer CDJ 100 Numark Dj-Mixer Ljudkort Lite sladdar till allting En snurrpenna Korg Mini Kaosspad Det i rummet här har just nu Ett glas vatten Extern hårddisk med adapter Hörlurar Externt Ljudkort 2 blockEtt markfysikhäfte Lite sladdar Sen hare massa lådor och skit med massa grejer min pappa använder Snurrpenna? Är det en sån man kan snurra upptill och byta bläckpatron, olika färger, röd, blå, svart, grön. Teknikfolket hade det på ekonomin. Markfysik... låter jobbigt. Ett par skor ovanpå skrivbordet var nog det mest udda hittills. Får mig att tänka på Mr Beans tv-installation när han tar på skrivbordsstolen dojor (nedtill). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 På mitt skrivbord där hemma har jag: 1st Monitor 2st högtalare 1st Edirol midikeyboard 1st tangentbord 1st mus 1st echo layla 24bit 1st usb 3G modem liggandes på bordet och skräpar 1st liten låda med 2st gamla ramminnen 1st spelkontroll till PC 1st rengöringsspray för dataskärmar ...vad har jag mer liggandes? Kommer inte ihåg. 😱 Men nu är du där borta? Hur gick det med Zeunerts? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Sitter ju inte vid ett skribord öht 😛 Men då får man ju inte vara med och leka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Sitter ju inte vid ett skribord öht 😛 Inte jag heller. Jag står vid mitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Men nu är du där borta? Hur gick det med Zeunerts? Ja nu är ja borta! Nä har inte kontaktat dom ännu men ska göra det. Har jag tänkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 jag glömde mina hörlurar på listan 🙁 :( 🙁 Jag med... eller... de hänger på knoppen på första skrivbordlådan till höger, men 30 cm av sladden befinner sig på skrivbordsytan, dessutom en avtagen minitele-till-tele-adapter. Borde tagit med det! Får man lämna in protest? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13449933.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Inte jag heller. Jag står vid mitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13449933.ab 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 DONALD RUMSFELD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 PAZO PAZOZZON! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts