Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Men så är han ju bara 16 också. Haha. EDIT: shit vad drygt det ser ut, men menar bara "haha" Redigerat 11 augusti 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hur ofta dammtorkar ni? typ en gång i kvartalet eller så. vissa delar i lägenheten har jag nog inte dammtorkat sedan jag flyttade in, typ i bokhyllan och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag gör också typ 1g i veckan. Blir ju så jävla mkt damm överallt på en gång. Men att plocka bort alla pinaler från skrivbordet är ju typ värre än hårdhänt analsex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Men att plocka bort alla pinaler från skrivbordet är ju typ värre än hårdhänt analsex. Hur vet du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hur vet du det? ur ett etiskt perspektiv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 hahah okej ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 typ en gång i kvartalet eller så. vissa delar i lägenheten har jag nog inte dammtorkat sedan jag flyttade in, typ i bokhyllan och så. Samma här och det beror på att jag är dammallergiker precis som Naymari. Allergologen sa till mig att inte damma så mycket. Jag tolkade det som att det är bättre att låta det ligga.... stilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ni skulle nog dö om ni råkade kliva in i min lägenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Men att plocka bort alla pinaler från skrivbordet är ju typ värre än hårdhänt analsex. Ett skrivbord ska vara rörigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ett skrivbord ska vara rörigt. Ja det tycker jag också. Men det blir ett helvete att damma skiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Det vet jag inte. Konstigt. Hela kitet alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Men att plocka bort alla pinaler från skrivbordet är ju typ värre än hårdhänt analsex. Vad är pinaler? 😕 Asså jag menar inte att jag TOKDAMMAR en gång i veckan utan bara tar en dammvippa å tar bort allt damm som är lättillgängligt! Håller ju inte på å går in i bokhyllan å dammar och håller på 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Vad är pinaler? 😕 Asså jag menar inte att jag TOKDAMMAR en gång i veckan utan bara tar en dammvippa å tar bort allt damm som är lättillgängligt! Håller ju inte på å går in i bokhyllan å dammar och håller på 😛 Saker, grejer, "pryttlar". Jag dammar typ inte alls på jättelänge och sen när det är skitdammigt så kör jag en flertimmesdamning där jag lyfter på vartenda suddgummi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag dammar sällan. Det räcker att säga så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord som har en bordsyta på 140 x 70 cm just nu: dator 4 adaptrar ett nästan urdrucket glas mjölk som en gång i tiden var rutigt, men som diskmaskinen suddat ut rutorna på en assiett med endast en sockersmula kvar på av en kanelbulle ett externt ljudkort en lös usb-kabel två(!) olika skrivare - en A4- och en A3 en korg minikeyboard en mobiltelefon två handfjädrar 40 enkronor en avklippt ventilkedja en talong om en mjukvarusynth en minneslapp från ett telefonsamtal ett fodral med solskyddsclips en fet handbok till datorn SAOL en minificklampa en bladguldbelagd ljusstake utan vare sig skärm eller lampa en vit IKEA-lampa en blå bläckpenna Letts kalender för 2010 en rödsvart byertspenna en tandpetare cirka 117 papper hårstrån och mjäll samsungs två handböcker till en digitalkamera ett rosa datorskydd en oanvänd liten anteckningsbok en tom väska från Alcron tipslappar från olika veckor som jag rättat men ej slängt en scanner på högkant en usb-kabel med grym klump på (för scannern) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Vad är SAOL? 😕 Redigerat 11 augusti 2011 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord som har en bordsyta på 140 x 70 cm just nu: dator 4 adaptrar ett nästan urdrucket glas mjölk som en gång i tiden var rutigt, men som diskmaskinen suddat ut rutorna på en assiett med endast en sockersmula kvar på av en kanelbulle ett externt ljudkort en lös usb-kabel två(!) olika skrivare - en A4- och en A3 en korg minikeyboard en mobiltelefon två handfjädrar 40 enkronor en avklippt ventilkedja en talong om en mjukvarusynth en minneslapp från ett telefonsamtal ett fodral med solskyddsclips en fet handbok till datorn SAOL en minificklampa en bladguldbelagd ljusstake utan vare sig skärm eller lampa en vit IKEA-lampa en blå bläckpenna Letts kalender för 2010 en rödsvart byertspenna en tandpetare cirka 117 papper hårstrån och mjäll samsungs två handböcker till en digitalkamera ett rosa datorskydd en oanvänd liten anteckningsbok en tom väska från Alcron tipslappar från olika veckor som jag rättat men ej slängt en scanner på högkant en usb-kabel med grym klump på (för scannern) 🙂 🙂 Jag är imponerad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Dagens postskörd. Ett djävligt viktigt brev Ett mindre viktigt brev - elräkning ett tiotal reklamgrejer vykort från en kompis som är i Mijas, Torremolinos, Andalusien, Spanien tydligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Hur jävla stort skrivbord har du debatt? 😕 EDIT: okey, du skrev faktiskt det. haha Redigerat 11 augusti 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 jag har: akai lpk 25 rubiks kub corporate finance jack kerouac - on the road anchorman madden nfl 08 shrek den tredje football manager 10 good company the pink panther miniräknare extern hårddisk iphone dagens ttela block skrivbordslampa fjärrkontroll till boxern fluortabletter med lakritssmak iphonesladd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 Vad är SAOL? 😕 Svenska Akademiens Ordlista över svenska språket 🙂 Jag är imponerad! Jag också - mest över att jag orkade skriva ned allt. Tur att jag just nu befinner mig i städat läge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2011 jag har: akai lpk 25 rubiks kub corporate finance jack kerouac - on the road anchorman madden nfl 08 shrek den tredje football manager 10 good company the pink panther miniräknare extern hårddisk iphone dagens ttela block skrivbordslampa fjärrkontroll till boxern fluortabletter med lakritssmak iphonesladd Va gott! Ovanpå bordsskivan alltså. Vilket läser du helst - corporate finance eller Jack K.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Är det en flätad korg med minikeyboard? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 okej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Jag kan också! : Monitorer Dator Böcker som körs som upphöjning till monitorerna Tangentbord Mus Nanopatch Ett tomt strängpaket Ett fullt strängpaket Rubik's kub ett 9v batteri Mobil Nycklar Plånbok En magic mouse utan batteri Mbox Fläkt. Redigerat 11 augusti 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Mitt skrivbord som har en bordsyta på 140 x 70 cm just nu: dator 4 adaptrar ett nästan urdrucket glas mjölk som en gång i tiden var rutigt, men som diskmaskinen suddat ut rutorna på en assiett med endast en sockersmula kvar på av en kanelbulle ett externt ljudkort en lös usb-kabel två(!) olika skrivare - en A4- och en A3 en korg minikeyboard en mobiltelefon två handfjädrar 40 enkronor en avklippt ventilkedja en talong om en mjukvarusynth en minneslapp från ett telefonsamtal ett fodral med solskyddsclips en fet handbok till datorn SAOL en minificklampa en bladguldbelagd ljusstake utan vare sig skärm eller lampa en vit IKEA-lampa en blå bläckpenna Letts kalender för 2010 en rödsvart byertspenna en tandpetare cirka 117 papper hårstrån och mjäll samsungs två handböcker till en digitalkamera ett rosa datorskydd en oanvänd liten anteckningsbok en tom väska från Alcron tipslappar från olika veckor som jag rättat men ej slängt en scanner på högkant en usb-kabel med grym klump på (för scannern) 🙂 Mitt skrivbord mäter 150x70 cm och ger rum åt: ett tangentbord, med sladd ner bakom längs väggen en musmatta med mus på, med sladd till tangentbordet en datorskärm ett externt ljudkort med massa sladdar bakom en m-patch 2 ett par hörlurar ett anteckningsblock manualen till en kamera en trasig ipod nano ett rengöringskassettband två förgreningsdosor med massa kontakter i två brev ett kollegieblock en minitelesladd ett suddgummi en pennvässare en dosa blyertsstift en pennhållare med åtta pennor i en mobiltelefon massa adaptrar som sitter ihopsatta i varandra två tele-hona-hona-adaptrar tre kameror två mikrofonhållare två gamla luxorhögtalare som bara fungerar som stöd till mina riktiga högtalare en dr pepper-burk en faxe kondi-flaska en vattenflaska en prydnad i trä som föreställer en grå datormus i naturlig storlek med en tjock och glad groda i kungakrona ovanpå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag kan också! : Monitorer Dator Böker som körs som upphöjning till monitorerna Tangentbord Mus Nanopatch Ett tomt strängpaket Ett fullt strängpaket Rubik's kub ett 9v batteri Mobil Nycklar Plånbok En magic mouse utan batteri Mbox Fläkt. Är du nihilist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts