Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag vill ha en Axe FX 😮 Grymma grejer har jag hört. 😄 Själv är jag riktigt nöjd över Pod HD500. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Du får nog bli lite uthålligare än så om du ska vara poppis hos tjejerna. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Nice! Jag kör mestadels stora kuber som tidsfördriv. v-7an är skit kul 🙂 Då är du som pazo alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Grymma grejer har jag hört. 😄 Själv är jag riktigt nöjd över Pod HD500. Har den sådana synth effekter också? Mest dem jag vill åt så 😲 fast ja, lite fina stärkarsimuleringar sitter ju inte helt fel 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Har den sådana synth effekter också? Mest dem jag vill åt så 😲 fast ja, lite fina stärkarsimuleringar sitter ju inte helt fel 😛 Jo lite sånna konstiga effekter finns oxå i den men dom har koncentrerat sig mest på stärkarsimuleringar. Bra mojäng är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag har en Boss GT-8. En del syntheffekter men dom använder jag inte överhuvudtaget. xD Förstärkarsimulatorerna, och då framförallt Mesa Boogie-simuleringarna, är klockrena. Kör den rätt in i PA-systemet både i replokalen och på gigs. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ett tag vara jag inne på att handla en GT10. Får kanske bli en sån sedan i framtiden. Om det inte dyker upp GT11 eller nått sånt galet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ett tag vara jag inne på att handla en GT10. Får kanske bli en sån sedan i framtiden. Om det inte dyker upp GT11 eller nått sånt galet. Du kan ju bara ta en vanlig GT annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jo lite sånna konstiga effekter finns oxå i den men dom har koncentrerat sig mest på stärkarsimuleringar. Bra mojäng är det. Aight, ska kolla närmare på den! Tack för tipset 🙂 Jag har en Boss GT-8. En del syntheffekter men dom använder jag inte överhuvudtaget. xD Förstärkarsimulatorerna, och då framförallt Mesa Boogie-simuleringarna, är klockrena. Kör den rätt in i PA-systemet både i replokalen och på gigs. 🙂 Hmm, är det en äldre verision av GT-10? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Ja, det är det, den är rätt gammal. Nån dag kanske jag uppgraderar. Men jag tror att jag ska sikta på en helt ny förstärkare istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Min gylf var inte knäppt ordentligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Kände ju att jag inte fick vara utanför så jag skrev lite på min kub Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Kände ju att jag inte fick vara utanför så jag skrev lite på min kub kuuuuung ⚠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 V7 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Du får nog bli lite uthålligare än så om du ska vara poppis hos tjejerna. 😛 Grymma grejer har jag hört. 😄 Själv är jag riktigt nöjd över Pod HD500. Fan vad najs! Du kör så det ryker förstår jag? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 V7 🥰 JAPP! En moddad sådan dessutom så den ska gå extra snabbt! Köpte den beggad av en som hade bytt kärna och slipat lite delar. Dock hade han gjort de slarvigt så jag fick slipa en del när jag köpt den också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Kände ju att jag inte fick vara utanför så jag skrev lite på min kub Respekt på det helt klart! 😮😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) 😛 Fan vad najs! Du kör så det ryker förstår jag? 😉 Oja! ☺️ ...fast nu har jag lånat ut den till brorsonen. 😑 Redigerat 11 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 JAPP! En moddad sådan dessutom så den ska gå extra snabbt! Köpte den beggad av en som hade bytt kärna och slipat lite delar. Dock hade han gjort de slarvigt så jag fick slipa en del när jag köpt den också! Sweet! Min e bara original, sprayad o sånt. Mene, den duger 🙂 tävlar inte så 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Kände ju att jag inte fick vara utanför så jag skrev lite på min kub Pazo... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Sweet! Min e bara original, sprayad o sånt. Mene, den duger 🙂 tävlar inte så 😄 haha, nä jag tävlar inte heller!. Köre bara som skön hjärngympa å tisdfördriv! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 PAASSS DI DUTCHIE AN DI LEFT HAND SIDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hur ofta dammtorkar ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Hur ofta dammtorkar ni? 1 gång i veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 haha, nä jag tävlar inte heller!. Köre bara som skön hjärngympa å tisdfördriv! ☺️ aight, sweet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 1 gång i veckan Shit. Jag gör typ en gång i månan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Jag gör också typ 1g i veckan. Blir ju så jävla mkt damm överallt på en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 Shit. Jag gör typ en gång i månan. Men så är han ju bara 16 också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 augusti 2011 Dela Postat 11 augusti 2011 (redigerat) Men så är han ju bara 16 också. Och dammallergiker 😆 Redigerat 11 augusti 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts