Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gjorde från olöst stadie men det det låter rimligt att det går enklare. Typ om man kör samma algoritm några gånger kan man ju få en del spännande resultat. Fattar dock inte hur du menar.

Topplager helt varv bottenlager helt varv höger helt varv vänster helt varv framlagret heltvarv baklagret helt varv.

Dvs.

U2, D2, R2 L2 F2 B2

Annons
Postat

Topplager helt varv bottenlager helt varv höger helt varv vänster helt varv framlagret heltvarv baklagret helt varv.

Dvs.

U2, D2, R2 L2 F2 B2

Ska äta nu men testar sen. Kul med fler kubare i längsta, vi är några stycken. Är du snabb?

Postat

Ska äta nu men testar sen. Kul med fler kubare i längsta, vi är några stycken. Är du snabb?

Inte kört hardcore på ett tag. men när jag körde som mest var jag nere runt 50 sek. Nu ligger jag runt 1.30 😱

Själv?

Postat

klarar tyvärr inte av att tända på tjej#2 sexuellt hur mycket jag än försöker

hihihi

Det går nog enklare om hon försöker lite. typ snuddar vid din hand och tittar bort och ler lite blygt.

Postat

Det går nog enklare om hon försöker lite. typ snuddar vid din hand och tittar bort och ler lite blygt.

Troligtvis. Men de flesta andra tjejer får jag ju stång av bara när jag ser på en bild.

Postat

Troligtvis. Men de flesta andra tjejer får jag ju stång av bara när jag ser på en bild.

aldrig när du ser dem i verkligheten alltså? 😛

Postat

Idag ska jag stränga om Natalie för första gången, samt rengöra henne en hel del. Hon hade fått en hel del handmärken på sig, såg jag. xD Jävla människor att tafsa på min tjej! 😮

Postat

Ska fan bli nice att lira live igen. 😄 Var ett tag sedan. Hoppas jag inte glömt bort hur man gör bara. 😱

Fan va kul juh! 😄🥰

Postat

Idag ska jag stränga om Natalie för första gången, samt rengöra henne en hel del. Hon hade fått en hel del handmärken på sig, såg jag. xD Jävla människor att tafsa på min tjej! 😮

Det är nog lätt hänt så attraktiv som hon e! 😄

Postat

Inte kört hardcore på ett tag. men när jag körde som mest var jag nere runt 50 sek. Nu ligger jag runt 1.30 😱

Själv?

Mitt rekord är nått runt 33-35 sekunder (bäst i längsta ☺️) men det var ett tag sen. Snittar runt 1 minut och det har jag gjort i några år nu.

Postat

...jag som tänkte dra ner på forumandet och tänka på andra saker men hur bra går DET? 🤪

Det går "sådär" för dig 😑

Postat

Mitt rekord är nått runt 33-35 sekunder (bäst i längsta ☺️) men det var ett tag sen. Snittar runt 1 minut och det har jag gjort i några år nu.

Nice!

Jag kör mestadels stora kuber som tidsfördriv. v-7an är skit kul 🙂

Postat

Själv?

Du får nog bli lite uthålligare än så om du ska vara poppis hos tjejerna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.