Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Alltså... eftersom alla jag skulle ha umgåtts med i så fall har flyttat utomlands, så är det inte aktuellt att börja umgås med några andra av dem, såna jag inte umgicks med då heller... Lite speciell situation kanske.

Men anta att de alla bodde kvar nära dig. Skulle du vilja umgås med dem då eller känns det helt främmande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag förstår det. Jag är mest glad att jag slipper hänga med dem och känna mig som femton igen.

Du pratar Fäjsbock nu va?!

Jag märkte när jag sökte på klasskompisar och så via google och hamnade på Facebbok att konstigt nog så hade högstadiepersonerna varandra som vänner och inte så mycket mer, liksom... som om livet stannat av

Link to comment
Dela på andra sajter

Du pratar Fäjsbock nu va?!

Jag märkte när jag sökte på klasskompisar och så via google och hamnade på Facebbok att konstigt nog så hade högstadiepersonerna varandra som vänner och inte så mycket mer, liksom... som om livet stannat av

Urk vad tragiskt, min värsta mardröm. Fucking Åmål 30 år senare, ingenting har hänt.

Ja jag kom att tänka på det via Facebook, men de hänger ju med varann i verkligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

:Grattis till blivande faderskapet CHAE!

Grattis Chae för faaaaaan!!!! 😄🥰 Låter otroligt kul och spännande. Då kan vi om några år räkna me ett tillskott i längsta alltså, far och son längstar tillsammans. xD

Nämen, jätteroligt! Måste vara omtumlande att veta att man kommer bli pappa. Nice. ☺️

@slej: tackar mjukost!

@memphy: tackar som fäään!

😆

Tycker DN är lata som har så mycket TT-artiklar. De blir ju typ en twittersida som bara vidarebefodrar nyheter. Vad gör journalisterna? Dricker kaffe?

Japp. Och fikar winerlängd och semlor hela jävla tiden. Och sitter på tinget (fast inte alla då'rå.. Bara krimreporten).

Låter bra! Var sak har sin tid. Studion var skitkul när jag var 17 men nu känns det mest passé.

Håller med. Nu känns det inte lika high five att, under en helg, tränga ihop sig i ett mimimal och varm studio.

Fastnade på iBellas kompis blogg och minns en massa saker den enda kvällen jag umgåtts med henne, eller minns, för varje gång jag ser tillbaka på det liknar det alltmer en förfinad illusion av vad som faktiskt hände och SÅ jävla fantastiskt var det ju inte. Men det vore något mer i närheten av så jävla fantastiskt om jag hade så där många vänner som hon kompisen har där på bloggen så det skriver vi upp här, det ska jag komma ihåg. Hmm, kan nog stryka gurkan jag tror syrran köpte det när hon var iväg förut

Schysst att du tänker så nu.

F'låt... 😑

Det är ingen fara med miljön, den lilla Renault 4-an drar inte så hiskeligt med soppa och ni cyklar rätt mycket i vardagen f.ö.

Här e den:

renault4-14-800.jpg

Ååååh, en gammal apambulans 🥰

* * *

G'morrn Längsta!

Vad händer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...