Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Hela grejen är att när du träffar henne så är allt bara så himla rätt.

Innan var du mycket tveksam till barn (även om du några gånger i längsta

skrivit att "om jag fick barn skulle...osv."), men när du träffat henne

blir det lite annat ljud i skällan. Med henne VILL du ha barn. Du kan

inte riktigt veta innan om du vill ha barn, innan du träffat rätt.

Det är inte för skivsläppet du gör grejer, det är för henne...

Att man skulle bli så blödig. Men det är väl nyttigt att utvecklas som person. Synd på miljön bara att vi tvunget ska köra runt i bil, och synd på mina principer som jag tycker så mycket om.

Nu blev ju livet mycket mindre spännande nu när jag vet det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dingbats dotter kommer ha Edith som mellannamn. Förstanamnet har jag ingen aning om. Det är Sofie som trycker på att hon gillar Edith och Dingbats kan inte annat än hålla med...

Nej fy fan, jag gillar verkligen inte Edith, SÄRSKILT inte med H på slutet, så JÄvla fult. Det där vägrar jag gå med på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att man skulle bli så blödig. Men det är väl nyttigt att utvecklas som person. Synd på miljön bara att vi tvunget ska köra runt i bil, och synd på mina principer som jag tycker så mycket om.

Nu blev ju livet mycket mindre spännande nu när jag vet det här.

F'låt... 😑

Det är ingen fara med miljön, den lilla Renault 4-an drar inte så hiskeligt med soppa och ni cyklar rätt mycket i vardagen f.ö.

Här e den:

renault4-14-800.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fy fan, jag gillar verkligen inte Edith, SÄRSKILT inte med H på slutet, så JÄvla fult. Det där vägrar jag gå med på.

Ni har en kompromiss där. Du får bestämma förstanamnet och det blir då detsamma som hennes tilltalsnamn.

Sofie är förtjust i Edith Piaf och vet inte om det är därifrån hon har fått idén eller om det är ifrån tv-komediserien 'Allo 'Allo!

som hon dyrkar eller rentav att hon har en lång mamma som ofta klär sig i rutigt och som har det namnet. Kanske är det en mix?

Link to comment
Dela på andra sajter

Massa gamla högstadiekompisar hänger fortfarande med varann och jag tycker mest det ser tragiskt ut när jag ser fotoalbumen. Lycka är att känna sig förmer.

Mina högstadiekompisar är fan mina bästa vänner! De jobbiga är ju bara att alla bor så spritt så man träffar ju dom inte så ofta. Men när man ses så äre liksom WHARRUP och så är man bästa vänner på en gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina högstadiekompisar är fan mina bästa vänner! De jobbiga är ju bara att alla bor så spritt så man träffar ju dom inte så ofta. Men när man ses så äre liksom WHARRUP och så är man bästa vänner på en gång!

Jo, jag förstår det. Jag är mest glad att jag slipper hänga med dem och känna mig som femton igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

inte vänt tillbaka dygnet än. börjar 8 imorn. 🤪

Det är ju typ då man vänder tillbaka dygnet! Känns som att jag inte kommer kunna vända i tid heller till när plugget börjar. 😛

Nu hade jag nästan föredragit att börja 8 på morgonen så man typ kan dygna första dagen å på en gång fixat dygnsrytmen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Massa gamla högstadiekompisar hänger fortfarande med varann och jag tycker mest det ser tragiskt ut när jag ser fotoalbumen. Lycka är att känna sig förmer.

Känna sig förmer vet jag inte, men annars är du inte ensam om den känslan att det är ett passerat kapitel liksom, tror jag efter vad mina vänner säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men inte efter vad du själv känner?

Alltså... eftersom alla jag skulle ha umgåtts med i så fall har flyttat utomlands, så är det inte aktuellt att börja umgås med några andra av dem, såna jag inte umgicks med då heller... Lite speciell situation kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...