Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

GRATTIS!

🥰

om det var planerat

Tackar!

Jepp, det var asplanerat. Det här är helt åt helvete egentligen. Alltså på ett bra sätt 😆 Smått otroligt! Jag ska bli pappa!? 😮😄 Jag kommer antagligen inte att fattas det helt och hållet förrän ungen kommer ut.

Nej, vi vill inte veta om det blir en pojke eller flicka. Däremot tänker vi på namn 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

SERRI!?!? 😮

Yep'r!

OJ! Sånt kan du ju inte lägga fram som om det vore värsta lilla grejen! Stort grattis.

(och kul med Fidden inlägg innan... haha)

😆 Jag vet. Det gör ingenting. Som det känns nu så kan ingenting fälla mig till backen.

Sverige slog Holland med 3-0.

Helt ofattbart.

Nu väntar Ukraina.

Yep, kompisen berättade om det. Han trodde på svensk vinst.

Hoppsan, Grattis 🙂

Täääck, Naymari! Det ser ut som om jag blir superdad innan dig 😛😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar!

Jepp, det var asplanerat. Det här är helt åt helvete egentligen. Alltså på ett bra sätt 😆 Smått otroligt! Jag ska bli pappa!? 😮😄 Jag kommer antagligen inte att fattas det helt och hållet förrän ungen kommer ut.

Nej, vi vill inte veta om det blir en pojke eller flicka. Däremot tänker vi på namn 😳

Sadam har ju konstaterat att Sadam JR är det häftigaste namnet så ni har nog inte så mycket val där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadam har ju konstaterat att Sadam JR är det häftigaste namnet så ni har nog inte så mycket val där.

😆 Det vore fan hardcore alltså! "SadamJR" liksom... HAHAHAA!

Rambo om det blir en kille eller Dolly om det blir en tjej!

🥰

Vi tänker utanför lådan (d v s inte Ängla, Viking, Kelly Rose, Kevin) och funderar på:

Emilia, Caroline, Hanna, Moa.

Per, Mattias, David, Josef (faktiskt! 😮 Tjejens idé iofs och jag har aldrig nämnt Längsta för henne), Carl. Jag tycker att killnamn är fan så mkt svårare än tjejnamn 😳

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog bäst så!

Eller hur! 😄

Men i vilket fall som helst nämner jag det här för er nu. Det känns gött och ni är ju ändå ganska sköna hela bunten 🥰 Däremot ska jag inte börja hänga på familjeliv.se iaf 😏😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi tänker utanför lådan (d v s inte Ämgla, Viking, Kelly Rose, Kevin) och funderar på:

Emilia, Caroline, (Ĥâññâ), (Môâ).

Per, Mattias, (Dâṽîd), Josef (faktiskt! 😮 Tjejens idé iofs och jag har aldrig nämnt Längsta för henne), Carl. Jag tycker att killnamn är fan så mkt svårare än tjejnamn 😳

Det är för att man som kille går igång mer på tjejnamn.

Ringade in mina favvonamn av era förslag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för att man som kille går igång mer på tjejnamn.

Ringade in mina favvonamn av era förslag.

Det kom jag också fram till. Man har mer fantasi då.

Kul Att du gillade Moa och Hanna 🥰 Moa är definitivt på min första-plats. Gillar det namnet asmkt!Är svag för "Caroline" och "Emilia".

David är snyggt tycker jag. Kort, koncist och skönt. Alternativet är "Daniel" (efter brorsan).

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kom jag också fram till. Man har mer fantasi då.

Kul Att du gillade Moa och Hanna 🥰 Moa är definitivt på min första-plats. Gillar det namnet asmkt!Är svag för "Caroline" och "Emilia".

David är snyggt tycker jag. Kort, koncist och skönt. Alternativet är "Daniel" (efter brorsan).

Jag tror vilka namn man gillar kommer ganska mycket av personer man känt med de namnen. Den enda Caroline jag känt var en jobbig tjockis i låg- och mellanstadiet. Moa var å andra sidan en cool och snygg innebrud. Hanna vet jag inte...

David är en jag känner som är cool.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror vilka namn man gillar kommer ganska mycket av personer man känt med de namnen. Den enda Caroline jag känt var en jobbig tjockis i låg- och mellanstadiet. Moa var å andra sidan en cool och snygg innebrud. Hanna vet jag inte...

David är en jag känner som är cool.

Aaaah, schysst perspektiv 😮 Har aldrig sett det så förut (min första tjej hette Caroline och hon var helskön f ö. så det är ju ett vettigt resonemang nu).

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAE!!! 😄🥰

Gått å planerat att bli pappa å så bah sägeru inget i längsta!?!? 😮

Ha haa, vi har fan i mig försökt så in i helvete! (segt att det inte bara kan vara att ligga typ så är det en done deal). Nej men seriöst; vi har försökt som fan sedan förra vintern. Dessutom har vi en jobbig grej med oss i bagaget som, jag tror, satte käppar i hjulet.

Fatta hur svårt det har varit, stundtals, att inte säga ngt 😄😮 Jag kan ju aldrig hålla käften om någonting men jag ville inte ropa hej för tidigt heller.

EDIT: OK, ni känner inte mig och jag känner inte er. Så mycket i alla fall 😉 Men det har ju diskuterats en hel del ganska djupa grejer här (uppblandat med en massa skit och random). Grejer som har varit jävligt "kul" (inte ha ha-kul) att få ta del av. Det har känts som om flera verkligen har öppnat sig och blottat en jävla massa mörkt(?) skit men också bra grejer. Jag är inte så van vid forum öht men det är ju alltid mkt enklare att berätta ngt dåligt för en total främling. Är ni med?

På samma sätt känns det förbannat kul och skönt att kunna breaka det här.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Födas i januari förresten! Då kommer han/hon bli en av de coolaste i klassen. Jag hade iaf alltid lite mer respekt för de tidigt födda (fram till mars).

Jag vet! Ett vinterbarn, precis som jag (12:e januari här!)😆

När jag föddes (i Chile iofs) drabbades Smålands av snökaos. "En olycka kommer sällan ensam" säger alltid min bror ☺️

Hoppas att det inte blir det här när det är dags bara 😮 Palla orka föda barn i en bandvagn 😄 Iofs lite ball: "Ja joo, jag föddes i bandvagn, det var -25 grader ute och det första jag såg var den 22-årige PB:n med moppemusche som förlöste mig, såatteeehhh" Hands down på det liksom

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...