Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 men vadå, ska ni sitta och lurka i 43 inlägg nu eller?
Pazo Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Asså Folly and the hunter e ju så sjuuukt bra! Hur kan det bara vara jag i hela världen som lyssnar på dem. Lyssna på låten Traffic. Ren magi. Länkarå! Inte spottan
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 ingen vet varför eller vafan det går ut på men skönt är det, bara bonka på varandra vildt och djuriskt, yla som en vilde. ibland kunde Gorath byta partner med Ogha Bogha för han var intresserad av Bim Bim som var en välgödd kvinna, han trodde det var bra jaktlyckan nästa dag. sen är det där sköna slut, då var det kela. så där höll dom på, inget var mer naturligt.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Länkarå! Inte spottan Sopa! Varför e du så emot spottan. 😛 Denna e go. E liksom soft akustisk indiepop. Redigerat 9 augusti 2011 av Memphis
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 tycker inte man ska ha kejsarsnitt. om mamman till mitt barn behöver det får hon dö i stället, det är onaturligt annars
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 tycker inte man ska ha kejsarsnitt. om mamman till mitt barn behöver det får hon dö i stället, det är onaturligt annars Du är onaturlig.
Pazo Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Sopa! Varför e du så emot spottan. 😛 Denna e go. E liksom soft akustisk indiepop. Mest att jag inte orka hålla på å öppna program som jag inte behöver öppna! Orka liksom
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Mest att jag inte orka hålla på å öppna program som jag inte behöver öppna! Orka liksom Asså okej då vet jag!
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 tror jag ska starta en fertilitetskult. dyrka fallosar och sånt. kan bli luktrativt.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Så nu har jag läst ikapp. Dingbats tycker kejsarsnitt är osexigt. SadamJr tycker att hans nick är bäst. Någon hävdade för längesedan att det var ett urbota fånigt nick, men då svarade SadamJr att han ju heter så. Det var kul. Kallar sig Overkill verkligen för 91:an - eller var det Pazo? Hursomhelst, 91:an heter ju en annan på forumet, men det är väl Overkill då? Sedan kände mitt ex och jag till 91:an också, men det var nog rimligen en annan...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Det är ju film på teve. Seraphine falls eller Seraphime falls. PierceBrosnan och två andra jag känner igen men som jag inte minns namnet på. Han är jagad av några män pga en oförrätt som skedde under kriget. Vi talar Amerika och inbördeskriget.
debatt Postat 10 augusti 2011 Trådstartare Postat 10 augusti 2011 Fast nu sitter jag i fel rum. Ser inte tv-n. Hör den bara svagt.
debatt Postat 10 augusti 2011 Trådstartare Postat 10 augusti 2011 Va gör grahn vaken såhär dags? Det vill vi inte veta.
Pazo Postat 10 augusti 2011 Postat 10 augusti 2011 Fast nu sitter jag i fel rum. Ser inte tv-n. Hör den bara svagt. Dra till tv:n då!
Recommended Posts