Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag ser mer på mitt användarnamn som ett faktum som bara är att acceptera, precis som mitt dopnamn. Är väl inte det coolaste i stan, men det är ju det jag heter liksom.

Postat

Exakt! När man kan ge sin tjej en fet knytnäve i fejan utan att skämmas, då är man mogen.

Man slipper skriva såna där dumma inlägg när man är 1.90 lång och väger 95 pannor. Har gått ner.

Postat

Jag ser mer på mitt användarnamn som ett faktum som bara är att acceptera, precis som mitt dopnamn. Är väl inte det coolaste i stan, men det är ju det jag heter liksom.

Ja det är väl så. Sen tänker man ju inte mer på det eftersom man är van vid det. Dom enda som bryr sig så är väl dom som ser det för första gången.

Postat

Ja det är väl så. Sen tänker man ju inte mer på det eftersom man är van vid det. Dom enda som bryr sig så är väl dom som ser det för första gången.

Ja, jag tänker verkligen inte på det. Inte här iaf. På andra ställen reggar jag mig aldrig som Dingbats, det skulle kännas astöntigt, men här är det ju det jag heter liksom, det går ju inte att ändra på.

Postat

Ja, jag tänker verkligen inte på det. Inte här iaf. På andra ställen reggar jag mig aldrig som Dingbats, det skulle kännas astöntigt, men här är det ju det jag heter liksom, det går ju inte att ändra på.

Jag har inget bra sånt namn. Brukar variera mellan en del rätt så lama namn. Iofs inte så många ställen där det har någon större betydelse, utan det är bara till för min egen skull.

Postat

Avataren står jag för, nicket vet jag inte vem du syftar på.

Det vet du nog. Problemet för dej är att du fortfarande inte vet vad avataren syftar på.

Postat

Jag har inget bra sånt namn. Brukar variera mellan en del rätt så lama namn. Iofs inte så många ställen där det har någon större betydelse, utan det är bara till för min egen skull.

Jag har inte heller något namn jag alltid använder. bongrouge om det är någon skitsida som jag kommer glömma att jag var reggad på, annars försöker jag hitta på något roligt.

Postat

Det vet du nog. Problemet för dej är att du fortfarande inte vet vad avataren syftar på.

Vadå syftar på. Det är ett skivomslag.

Postat

Menar du att Overkill inte är det häftigaste nicket?

Det när du och jag overkill, men min avatar är superhäftig, och de flesta hänger inte med alls.

Postat

inga bra namn!? WTF!?!?

•  
  • BUGGARN
  • BRODER TUCK
  • 91:an

😄 :D

Postat

Det kan inte va coolast, för det är SadamJR.

Postat

The Velvet Undergound & Nico. Målad av Andy Warhol

Den första upplagan av plattan som kom ut var skalbar. De omslag som finns kvar med skalbara omslaget oskalat är svindyra.

Postat

Jag kör SadamJR överallt.

Postat

Asså Folly and the hunter e ju så sjuuukt bra! Hur kan det bara vara jag i hela världen som lyssnar på dem. Lyssna på låten Traffic. Ren magi.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.