Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Inte jag heller. Men vem vet, det kanske hade eskalerat? Slutar med att han står och hoppar på dig när du har däckat på längstas IRL. Svårt att däcka av saft 🥰
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det jobbiga är ju annars att det kan vara svårt känna sig mogen eller omogen i en viss situation medan den sker och det är först i efterhand man fattar lite. Japp. Jag har aldrig hittills i livet känt mig mogen tror jag.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det var väl storken va? Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ja man får slåss för att få ha den där maktpositionen här i livet. ...så varför är det ingen som slåss med mig? 😱 Det kan inte ha nåt med din avatar att göra?
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Inte jag heller. Men vem vet, det kanske hade eskalerat? Slutar med att han står och hoppar på dig när du har däckat på längstas IRL. Det är bra Killis, jag tackar för att du tog ner mig på jorden. (ej ironisk)
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Hur mycket har du i bowling? Tror jag har 163 eller nåt liknande. Minns inte. Har för mig att det var mer än 163 iaf. 😄
Neosus Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det kan inte ha nåt med din avatar att göra? Det kan bero på det, ja... 😱😊
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han. haha xD Fast iofs, det kan ha med ordval att göra. mina föräldrar kallar av någon outgrundlig anledning "framstjärten" för RUMPA!
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Japp. Jag har aldrig hittills i livet känt mig mogen tror jag. Den dagen man gör det har man kanske ett lite för tråkigt liv. Typ "ja, nu känner jag mig mogen som betalade av på huslånet med skatteåterbäringen". Redigerat 9 augusti 2011 av Overkill
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det var väl storken va? _Är ganska säker på att du vet.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kom på mig själv med att sitta och viskskrika "MAXIMUM OVERDRIVE" skrattandes för mig själv, med syrran och hennes pojkvän vägg i vägg.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han. Har du kollat den på snopes?
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det är bra Killis, jag tackar för att du tog ner mig på jorden. (ej ironisk) Bra! Det var i alla välmening och inget annat.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Den dagen man gör det har man kanske ett lite för tråkigt liv. Typ "ja, nu känner jag mig mogen som betalade av på huslånet med skatteåterbäringen". Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kom på mig själv med att sitta och viskskrika "MAXIMUM OVERDRIVE" skrattandes för mig själv, med syrran och hennes pojkvän vägg i vägg. 😄
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt. Du menar när man inte stör sig på könsroller?
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt. kommer man någonsin bli det alltså?
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nepp. Länk? Nej, jag vet inte om den finns där, men tänkte bara att det var en typisk sån grej.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Du menar när man inte stör sig på könsroller? Exakt! När man kan ge sin tjej en fet knytnäve i fejan utan att skämmas, då är man mogen.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 kommer man någonsin bli det alltså? Det får tiden visa. Min pappa brukar hävda att han är rätt sån.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Exakt! När man kan ge sin tjej en fet knytnäve i fejan utan att skämmas, då är man mogen. 😄
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det får tiden visa. Min pappa brukar hävda att han är rätt sån. Det är nog bara sånt man säger. eller sånt man tror. folk förändrar sig hela tiden.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Rätt kul att ha både häftigaste nicket och avataren på forum.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det är nog bara sånt man säger. eller sånt man tror. folk förändrar sig hela tiden. Det kanske är det man dör av till slut. Man blir övermogen.
Pazo Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Rätt kul att ha både häftigaste nicket och avataren på forum. High Five!
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Rätt kul att ha både häftigaste nicket och avataren på forum. rätt skönt att inte bry sig om sånt 😄
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Rätt kul att ha både häftigaste nicket och avataren på forum. Avataren står jag för, nicket vet jag inte vem du syftar på.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det kanske är det man dör av till slut. Man blir övermogen. Jack the Riper.
Recommended Posts