Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Det jobbiga är ju annars att det kan vara svårt känna sig mogen eller omogen i en viss situation medan den sker och det är först i efterhand man fattar lite.

Japp. Jag har aldrig hittills i livet känt mig mogen tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl storken va?

Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller. Men vem vet, det kanske hade eskalerat? Slutar med att han står och hoppar på dig när du har däckat på längstas IRL.

Det är bra Killis, jag tackar för att du tog ner mig på jorden. (ej ironisk)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han.

haha xD

Fast iofs, det kan ha med ordval att göra. mina föräldrar kallar av någon outgrundlig anledning "framstjärten" för RUMPA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. Jag har aldrig hittills i livet känt mig mogen tror jag.

Den dagen man gör det har man kanske ett lite för tråkigt liv. Typ "ja, nu känner jag mig mogen som betalade av på huslånet med skatteåterbäringen".

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde på radion idag om en kille vars 15-åriga klasskompis (var i högstadiet) trodde man föddes ur röven. Så hade dom haft en lång diskussion på någon lektion där alla försökte förklara för honom hur det verkligen låg till, och då skrek han "Ja, men jag är i alla fall född ur röven" och så stack han.

Har du kollat den på snopes?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den dagen man gör det har man kanske ett lite för tråkigt liv. Typ "ja, nu känner jag mig mogen som betalade av på huslånet med skatteåterbäringen".

Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt.

Du menar när man inte stör sig på könsroller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag tror inte det är sånt som får en att känna sig mogen. Det är mer hur man känner sig som människa, känslomässigt och så. Att man är helt och hållet säker på sig själv och sånt.

kommer man någonsin bli det alltså?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...