Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Du tyx mej aningen ambivalent unge man. Saddam. Du kan va. 😛
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Du verkar tycka allt är bra när man är 16.. Nej, allt är skitdåligt och rena helvetet när man är sexton. Men det räknas inte, för man är så liten.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nej, allt är skitdåligt och rena helvetet när man är sexton. Men det räknas inte, för man är så liten. Skönt att veta.... 😏
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 300 poäng. 😊 Har bara läst 120 poäng hittils dock. 😑
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Din avatar är en Banan Tror nog att alla här är överens om att min avatar är den häftigaste på studio forum.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Räcker det inte med patroniserandet (är det ens ett svenskt ord?) snart? Jo, det känns bara så ovant att ha en så ung här igen. Det påminner mig så mycket om mig själv för fyra fem år sen. Jag vill ju dela med mig av mina slarvigt formulerade livsvisdomar.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 😊 Har bara läst 120 poäng hittils dock. 😑 Hur mycket har du i bowling? Tror jag har 163 eller nåt liknande.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Framtiden är väl onödigt att ha ångest för när det finns så mycket att oroa sig för här och nu. jag tycker ändå det är bättre att oroa sig över framtiden än att älta det förgångna, som jag brukar göra 😏
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Tror nog att alla här är överens om att min avatar är den häftigaste på studio forum. Påstog jag något annat? 😛
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 jag tycker ändå det är bättre att oroa sig över framtiden än att älta det förgångna, som jag brukar göra 😏 Ja, det är det väl i och för sig. Men ska man välja en period att bekymra sig över tycker jag nutiden är vettigast.
Neosus Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 De va två kukar som skulle gå på bio och då sa den ene: -Hoppas vi inte får se porrfilm för då får vi stå! Gonatt! 😑
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ja, det är det väl i och för sig. Men ska man välja en period att bekymra sig över tycker jag nutiden är vettigast. jag hade nog valt bronsåldern.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jo, det känns bara så ovant att ha en så ung här igen. Det påminner mig så mycket om mig själv för fyra fem år sen. Jag vill ju dela med mig av mina slarvigt formulerade livsvisdomar. Kanske det, men för att leka lax lite så börjar det bli lite löjligt nu när varje kommentar till Naymari går ut på att du är äldre och visare och Naymari är liten och okunnig. Tyck vad du vill, men det är väl onödigt att trycka ner honom varje gång du skriver något riktat till honom.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 jag tycker ändå det är bättre att oroa sig över framtiden än att älta det förgångna, som jag brukar göra 😏 Vad säger att man inte kan göra allt samtidigt?
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Påstog jag något annat? 😛 Ingen har påstått nåt annat. Ung som du är vet du förmodligen inte var den kommer ifrån?
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 jag hade nog valt bronsåldern. Men tänk dig vad sjukt jobbigt om du hela tiden gick runt och var genuint bekymrad över bronsåldern. Ingen tar din ångest på allvar och du kan inte leva i nuet för du har så fullt upp med förhistoriska problem. Det är ju som att vara gravt psykiskt sjuk.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 jag tycker bara det är gulligt att dingbats får känna sig lite mogen efter alla dessa år.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kanske det, men för att leka lax lite så börjar det bli lite löjligt nu när varje kommentar till Naymari går ut på att du är äldre och visare och Naymari är liten och okunnig. Tyck vad du vill, men det är väl onödigt att trycka ner honom varje gång du skriver något riktat till honom. Ja, det har du helt rätt i.
Pazo Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kanske det, men för att leka lax lite så börjar det bli lite löjligt nu när varje kommentar till Naymari går ut på att du är äldre och visare och Naymari är liten och okunnig. Tyck vad du vill, men det är väl onödigt att trycka ner honom varje gång du skriver något riktat till honom. Speciellt när han själv är typ näst tredje yngst här 😛
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Vad säger att man inte kan göra allt samtidigt? Skräddaren.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 De va två kukar som skulle gå på bio och då sa den ene: -Hoppas vi inte får se porrfilm för då får vi stå! Gonatt! 😑 Slej och du, är ni kusiner eller nåt?
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kanske det, men för att leka lax lite så börjar det bli lite löjligt nu när varje kommentar till Naymari går ut på att du är äldre och visare och Naymari är liten och okunnig. Tyck vad du vill, men det är väl onödigt att trycka ner honom varje gång du skriver något riktat till honom. Äh, jag tar inte illa upp av det 😛
Neosus Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ja man får slåss för att få ha den där maktpositionen här i livet. ...så varför är det ingen som slåss med mig? 😱
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 jag tycker bara det är gulligt att dingbats får känna sig lite mogen efter alla dessa år. Det är en underbar känsla. Nej, nu överdrev jag något ohyggligt.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ingen har påstått nåt annat. Ung som du är vet du förmodligen inte var den kommer ifrån? Det var väl storken va?
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det är en underbar känsla. Nej, nu överdrev jag något ohyggligt. Det jobbiga är ju annars att det kan vara svårt känna sig mogen eller omogen i en viss situation medan den sker och det är först i efterhand man fattar lite.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Äh, jag tar inte illa upp av det 😛 Inte jag heller. Men vem vet, det kanske hade eskalerat? Slutar med att han står och hoppar på dig när du har däckat på längstas IRL.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ingen har påstått nåt annat. Ung som du är vet du förmodligen inte var den kommer ifrån? Jag kan gissa att den kommer från något bananträd.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det är en underbar känsla. Nej, nu överdrev jag något ohyggligt.
Recommended Posts