Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ni verkar ignorera mig lite också, så jag antar att det jämnar ut sig upp sig 🥰 neejdå, men det är liskom 12-13 parallella monologer här 😛
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jag gör inte! 😮 neejdå, men det är liskom 12-13 parallella monologer här 😛 Igge jeg heler! 🥰 :wub: 🥰
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Vissa människor är verkligen begåvade med en snygg sångröst. Då kan man skriva rätt banala låtar och ändå få det att låta bra.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Hoppas på lite kort imorgon. Borde ha skickats i måndags.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 1 gäst? Hur är det möjligt? Det är en som sackar ned forumet ibland. Men nu kollar Dennis det så det är lugnt.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Så, kan någon förklara hur vi kan ha en gäst? Hm.. vet inte? 😳 Det ska väl inte ens gå.
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Så, kan någon förklara hur vi kan ha en gäst? Hoppas det är en bugg. Vore jobbigt om längsta plötsligt var öppen och därmed fanns på google.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 😳 4.75 dioptrier. Tror jag leder på det här. Nej jag måste vinna. Jag har så pass mycket skelning (+ översynthet) att de höll på i över ett halvår och velade om de skulle operera eller inte, men kom fram till att inte göra det. Skitstarka glas. Om jag står typ tio meter bort från en sån här skylt: Då ser den ut såhär för mig om jag använder vänsterögat som huvudöga (det är mitt vanliga öga att titta med): Och tvärtom om jag tittar med högerögat. Jag kan i princip inte titta med båda om jag inte anstränger mig JÄTTEMYCKET, men då klarar jag bara av det i korta stunder.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Pazo, idag köpte jag skor! 😮 Kanske inte sån stil du gillar men du gillar ju skor såatte! xD 🥰 300 poäng.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 I'm on a boat! I'm on a boat ! Everybody look at me cause I'm sailin on a boat!
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Bra arrangemang, bra känsla i rösten och en bra sångmelodi.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jag sa ju uttryckligen att jag inte gör det. Men du svarar inte på mina seriösa inlägg så du räknas inte.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Nej jag måste vinna. Jag har så pass mycket skelning (+ översynthet) att de höll på i över ett halvår och velade om de skulle operera eller inte, men kom fram till att inte göra det. Skitstarka glas. Om jag står typ tio meter bort från en sån här skylt: Då ser den ut såhär för mig om jag använder vänsterögat som huvudöga (det är mitt vanliga öga att titta med): Och tvärtom om jag tittar med högerögat. Jag kan i princip inte titta med båda om jag inte anstränger mig JÄTTEMYCKET, men då klarar jag bara av det i korta stunder. Kan lugna dig med att jag ser det som en rödblå rörig fläck bara.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Kan lugna dig med att jag ser det som en rödblå rörig fläck bara. Ja, men mitt fel är coolast för det är liksom en tydlig effekt. Bara allmänt se kasst kan ju vem som helst göra.
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Varför ligger I'm blue i min spotify lista? Jag totalt ignorerar era disskussioner också. jag är duktig Du är en pingvin.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ja, men mitt fel är coolast för det är liksom en tydlig effekt. Bara allmänt se kasst kan ju vem som helst göra. 😳 Du är en pingvin. Din avatar är en Banan hepp depp inte pepp Samma häer!
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 kan man inte spola fram säg sex år och bara stämma av så att man har ett jobb så att man vet att allt löser sig så man slippar ha ångest inför framtiden
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jo, vet att du menade den. 😛 I verkligen gillar jag ju förstås boobies mer än penis men menade att den ballen blev bäst liksom! xD edit, Chae, våga inte ha det citatet i din signatur eller så. Du tyx mej aningen ambivalent unge man.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 kan man inte spola fram säg sex år och bara stämma av så att man har ett jobb så att man vet att allt löser sig så man slippar ha ångest inför framtiden Framtiden är väl onödigt att ha ångest för när det finns så mycket att oroa sig för här och nu.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Fast du är sexton, det går över. Du verkar tycka allt är bra när man är 16..
Overkill Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Fast du är sexton, det går över. Räcker det inte med patroniserandet (är det ens ett svenskt ord?) snart?
Recommended Posts