Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

😳

4.75 dioptrier. Tror jag leder på det här.

Nej jag måste vinna. Jag har så pass mycket skelning (+ översynthet) att de höll på i över ett halvår och velade om de skulle operera eller inte, men kom fram till att inte göra det.

Skitstarka glas. Om jag står typ tio meter bort från en sån här skylt:

7821-3.jpg

Då ser den ut såhär för mig om jag använder vänsterögat som huvudöga (det är mitt vanliga öga att titta med):

skylth.jpg

Och tvärtom om jag tittar med högerögat. Jag kan i princip inte titta med båda om jag inte anstränger mig JÄTTEMYCKET, men då klarar jag bara av det i korta stunder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag måste vinna. Jag har så pass mycket skelning (+ översynthet) att de höll på i över ett halvår och velade om de skulle operera eller inte, men kom fram till att inte göra det.

Skitstarka glas. Om jag står typ tio meter bort från en sån här skylt:

7821-3.jpg

Då ser den ut såhär för mig om jag använder vänsterögat som huvudöga (det är mitt vanliga öga att titta med):

skylth.jpg

Och tvärtom om jag tittar med högerögat. Jag kan i princip inte titta med båda om jag inte anstränger mig JÄTTEMYCKET, men då klarar jag bara av det i korta stunder.

Kan lugna dig med att jag ser det som en rödblå rörig fläck bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, vet att du menade den. 😛 I verkligen gillar jag ju förstås boobies mer än penis men menade att den ballen blev bäst liksom!

xD

edit, Chae, våga inte ha det citatet i din signatur eller så.

Du tyx mej aningen ambivalent unge man.

Link to comment
Dela på andra sajter

kan man inte spola fram säg sex år och bara stämma av så att man har ett jobb så att man vet att allt löser sig så man slippar ha ångest inför framtiden

Framtiden är väl onödigt att ha ångest för när det finns så mycket att oroa sig för här och nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...