debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Visst är jag duktig på att rita. 😄 Nu har han 15 lappar kvar, fast det vet han inte. xD Satte du inte upp 50? Är det 35 där? Jag gillade bäst bilden näst högst uppe till vänster. "Hur många fåglar får det plats i ett par trosor?" Vad är svaret? Tjocka kukar f.ö.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 DJÄVLAR vad stora skor jämfört med hennes!!
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Satte du inte upp 50? Är det 35 där? Jo, precis. Så han har en del kvar. Jag gillade bäst bilden näst högst uppe till vänster. haha, nice! Är min favorit också! 😄 (edit, nej jag menade ju högst upp till vänster, fast den under e också fin. ☺️ ) "Hur många fåglar får det plats i ett par trosor?" Vad är svaret? "Beror på hur stor busken är.." Redigerat 9 augusti 2011 av Memphis
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Smula sönder. bara du inte säjer söndrig, för då blir jag förbannad.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Pazo, idag köpte jag skor! 😮 Kanske inte sån stil du gillar men du gillar ju skor såatte! xD 🥰
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 bara du inte säjer söndrig, för då blir jag förbannad. Jag sa ju uttryckligen att jag inte gör det.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 haha, nice! Är min favorit också! 😄 (edit, nej jag menade ju högst upp till vänster, fast den under e också fin. ☺️ ) "Beror på hur stor busken är.." Ahhh... 😄 Lappen med Boobies pratar jag om alltså. Du får prata om vad du vill...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Sebastian. Civiliserade människor som du och jag säger göra sönder och glömma av. Min svåger säjer ha sönder, om pengar.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ser ut så på henne. Men kul ändå. Han lär väl ha en sju åtta centimeter kvar utanför när de gökar.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Varför ligger I'm blue i min spotify lista? Jag totalt ignorerar era disskussioner också. jag är duktig
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det antar att det var Valle som bröt armen på honom 😛 (Valle, jag skojade bara. 😄) Fidden, fan va klantig du e! xD Pazo, snygg grafittigrej! 😆 haha, kvällens garv här. Så jälla skön e du. 😛 Voodoo.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Ahhh... 😄 Lappen med Boobies pratar jag om alltså. Du får prata om vad du vill... Jo, vet att du menade den. 😛 I verkligen gillar jag ju förstås boobies mer än penis men menade att den ballen blev bäst liksom! xD edit, Chae, våga inte ha det citatet i din signatur eller så. Redigerat 9 augusti 2011 av Memphis
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Pazo, idag köpte jag skor! 😮 Kanske inte sån stil du gillar men du gillar ju skor såatte! xD 🥰 Nu är det bara klotet som fattas!! 🥰
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nu är det bara klotet som fattas!! 🥰 Käglorna också. Och tagel.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nu är det bara klotet som fattas!! 🥰 määääh! Är ju för fan inga bowlingskor! 😛😏
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Jo, vet att du menade den. 😛 I verkligen gillar jag ju förstås boobies mer än penis men menade att den ballen blev bäst liksom! xD edit, Chae, våga inte ha det citatet i sin signatur eller så. Jag tog av glasögonen när jag räknade så jag slapp se dem.
Memphis Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jag tog av glasögonen när jag räknade så jag slapp se dem. Visste inte att du hade glasögon!
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Okej, en update. Idag skickade min polare ett mms med en bild. Han hade hittat några lappar. xD Snuskhummer.
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 määääh! Är ju för fan inga bowlingskor! 😛😏 Jovisst är de det! Men jag gillar dem knivskarpt! Jerry Springer har likadana! Självt går jag med handbollsdojor, även om de kallas Streetskor.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ni verkar ignorera mig lite också, så jag antar att det jämnar ut sig upp sig 🥰
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Postat 9 augusti 2011 Visste inte att du hade glasögon! 😳 4.75 dioptrier. Tror jag leder på det här.
Pazo Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Ni verkar ignorera mig lite också, så jag antar att det jämnar ut sig upp sig 🥰 Jag gör inte! 😮
Recommended Posts