Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag blev bara tvärnyfiken på sidan. Har vart medlem tidigare men minns inte under vilket nick. Nu har dom ju gjort om sidan lite. 😑

Jao, fast det går fortfarande att logga in på gamla utseendet om man bockar det krysset vid inloggningen. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar du på att köpa en egen Natalie? 🥰

Nej faktiskt inte 😑

Jag håller ju på att spara ihop till en Jagga, remember. Tror inte att jag kommr att döpa den till någonting. Den får kort och gott bli "Fender'n" med hela det elfwingsonska hemmet 😄

Det luktar mammas bak. 🥰

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej faktiskt inte 😑

Jag håller ju på att spara ihop till en Jagga, remember. Tror inte att jag kommr att döpa den till någonting. Den får kort och gott bli "Fender'n" med hela det elfwingsonska hemmet 😄

Sorry, alzheimers. 🤪 Det vet jag ju egentligen. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Studioforum" eller "Studio's Forum"?

Jag tror man ska se det som "Studio (forum)". Kollar man på bannern så är ju forum i mindre text och så är det mellanslag mellan studio och forum. "Studio's Forum" är ju engelska så det går bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror man ska se det som "Studio (forum)". Kollar man på bannern så är ju forum i mindre text och så är det mellanslag mellan studio och forum. "Studio's Forum" är ju engelska så det går bort.

Det var just det där med bannern jag tänkte på. OK, "Studio's forum" är engelska? 😕 (är verkligen ingen överdängare på engelska) Om man skriver "studioforumet" då? Blir det rätt?

(Tro det eller ej men jag sitter och författar en helanalogt brev 😑 )

F ö Killis; din förklaring av valutarevalvering häromkvällen var förbannat intressant och lättfattlig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...