debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Nån som sett det engelska programmet om de två mäklarna som visar folk i köptagen hus? När jag ser programmet så tycker jag alltid att killen verkar trevlig, men tjejen vedervärdig som person. Men så såg jag ett helt annat typ av program med dem och då tyckte jag precis tvärtom - killen var absolut vedervärdig och hon hur himla bra och vettig om helst. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Åly. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 https://www.facebook.com/Gandabcha1?sk=reviews Bästa gillasidan på fb. Nej, den här är (mycket) bättre: http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#!/tackanej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 När det väl är någon tjej som visar intresse för en, är det någon man inte vill ha. Jag kanske siktar för högt? 😕 Du är sexton bast, du har gott om tid att leta brudar. Livet har inte ens börjat. Förresten tipsade jag ju om den här: Kör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 pazo: smhi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Det uttalas åly. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Nej, den här är (mycket) bättre: http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#!/tackanej Hamnaar på framsidan 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 pazo: smhi Jag ser inget 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Nej, den här är (mycket) bättre: http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#!/tackanej Du menar inloggningssidan på Facebook? Redigerat 9 augusti 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Det uttalas åly. ... eller trähatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Du är sexton bast, du har gott om tid att leta brudar. Livet har inte ens börjat. Förresten tipsade jag ju om den här: Kör! Gjorde du? 😕 Söt var hon iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag ser inget 😕 det var på radartjosan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Gjorde du? 😕 Söt var hon iaf 🙂 Tyvärr är hon typ sexton bast... ganska oattraktivt. http://www.facebook.com/tackanej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Tyvärr är hon typ sexton bast... ganska oattraktivt. http://www.facebook.com/tackanej Inte för en sextonårig påg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Hur länge ligger ett recept på Apoteket som läkaren skrivit ut utan att det dras in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Inte för en sextonårig påg. Det är det som är lite fascinerande. Hur man kan dras till mentalt outvecklade tjejer i 12-årsåldern när man är tolv, 16-årsåldern när man är sexton, osv. Själv dras jag till mentalt outvecklade tjejer i 21-årsåldern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Själv dras jag till mentalt outvecklade tjejer i 21-årsåldern. "weak and dependent" alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 "weak and dependent" alltså Nej, men mentalt utvecklad är man inte förns i 70-årsåldern, och då är det en kort topp innan det snabbt går åt helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Nej, men mentalt utvecklad är man inte förns i 70-årsåldern, och då är det en kort topp innan det snabbt går åt helvete. Vad innebär "åt helvete" i det här fallet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Det är det som är lite fascinerande. Hur man kan dras till mentalt outvecklade tjejer i 12-årsåldern när man är tolv, 16-årsåldern när man är sexton, osv. Själv dras jag till mentalt outvecklade tjejer i 21-årsåldern. Tror en ganska bred målgrupp dras till 21 åringar 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Vad innebär "åt helvete" i det här fallet? Alzheimers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Tror en ganska bred målgrupp dras till 21 åringar 😛 'here* *here* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Tror en ganska bred målgrupp dras till 21 åringar 😛 Säg vilka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 öööhhmmm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Hur länge ligger ett recept på Apoteket som läkaren skrivit ut utan att det dras in? 1 år (om det inte är en kortare förskrivning på det vill säga). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Ja, alltså det är väl en ganska viktig gräns där mellan folk som tagit studenten och yngre. Efter studenten eller kanske ett par år efter når väl folk generellt upp i någon form av minimum av mognad, men alla därinnan är jäkligt osexiga när man ser tillbaka på dem som äldre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag går max ner till 20åringar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag går max ner till 20åringar nu. Samma här. ^^ Å andra sidan utesluter jag inte 18-19-åringar därför att en del människor kan vara väldigt mogna tidigt. Som mitt ex exempelvis, som var 19 när vi träffades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Samma här. ^^ Å andra sidan utesluter jag inte 18-19-åringar därför att en del människor kan vara väldigt mogna tidigt. Som mitt ex exempelvis, som var 19 när vi träffades. Samma här tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Säg vilka. well, en 16 åring skulle väl inte tacka nej till en 21 åring, tror inte en i 30 års åldern skulle göra det heller. beror ju på vilka personer det handlar om också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts