Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Nån som sett det engelska programmet om de två mäklarna som visar folk i köptagen hus?

När jag ser programmet så tycker jag alltid att killen verkar trevlig, men tjejen

vedervärdig som person. Men så såg jag ett helt annat typ av program med dem och

då tyckte jag precis tvärtom - killen var absolut vedervärdig och hon hur himla bra

och vettig om helst. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

När det väl är någon tjej som visar intresse för en, är det någon man inte vill ha. Jag kanske siktar för högt? 😕

Du är sexton bast, du har gott om tid att leta brudar. Livet har inte ens börjat.

Förresten tipsade jag ju om den här:

dsc_00942_160566109.jpg

Kör!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för en sextonårig påg.

Det är det som är lite fascinerande. Hur man kan dras till mentalt outvecklade tjejer i 12-årsåldern när man är tolv, 16-årsåldern när man är sexton, osv. Själv dras jag till mentalt outvecklade tjejer i 21-årsåldern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men mentalt utvecklad är man inte förns i 70-årsåldern, och då är det en kort topp innan det snabbt går åt helvete.

Vad innebär "åt helvete" i det här fallet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det som är lite fascinerande. Hur man kan dras till mentalt outvecklade tjejer i 12-årsåldern när man är tolv, 16-årsåldern när man är sexton, osv. Själv dras jag till mentalt outvecklade tjejer i 21-årsåldern.

Tror en ganska bred målgrupp dras till 21 åringar 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge ligger ett recept på Apoteket som läkaren skrivit ut utan att det dras in?

1 år (om det inte är en kortare förskrivning på det vill säga).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alltså det är väl en ganska viktig gräns där mellan folk som tagit studenten och yngre. Efter studenten eller kanske ett par år efter når väl folk generellt upp i någon form av minimum av mognad, men alla därinnan är jäkligt osexiga när man ser tillbaka på dem som äldre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går max ner till 20åringar nu.

Samma här. ^^ Å andra sidan utesluter jag inte 18-19-åringar därför att en del människor kan vara väldigt mogna tidigt. Som mitt ex exempelvis, som var 19 när vi träffades.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...