SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Det är väl mest jobbigt om någon är intresserad av en man inte är det tillbaka? Iaf om man som vissa (ehm ehm) inte har en aning hur fan man ska agera. Har det hänt många ggr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Låter som Smyrna-kyrkan. Minus tungomålstalandet. CSN är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Minus tungomålstalandet. CSN är bra. Ja, två av mina lån är betalda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 nail it. Vilken arm var det du bröt? Har själv brutit handled och armbåge på vänstersidan, samt slitit sönder axeln på vänstersidan. Är som tur är högerhänt. Ingenting har läkt bra. Ska försöka få ut handikappersättning för armbågen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Ja, två av mina lån är betalda. Billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 https://www.facebook.com/Gandabcha1?sk=reviews Bästa gillasidan på fb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Besynnerligt. Verkar som om din lärare hatade litteratur. Vi kunde få ett utdrag på 4-5 rader utan att ha en aning om var de i världslitteraturen kom ifrån. Frågorna kunde vara av typen: - Vem har skrivit detta? - Vad kommer ni att tänka på spontant när ni läser dessa rader? - Vad kände författaren tror ni? - Vilken annan författare har en liknande stil? - Vad hände precis före denna händelse som beskrivs här? - Tror ni att hans syster kan ha haft en inverkan på sättet han uttrycker sig på? Proven såg likadana ut. De var ett helvete. Gick aldrig att hinna svara på mer än hälften av frågorna hyfsat seriöst heller eftersom frågekopmpendiet kunde vara på över 200 sidor, med utdrag ur en mängd texter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Billigt. Ja rätt så, det största lånet har jag ju kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 SadamJrs tråd lever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 SadamJrs tråd lever. I allra högsta grad 🙂 Bra tråd f ö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 I allra högsta grad 🙂 Bra tråd f ö. Tycker din mamma det också? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 https://www.facebook.com/Gandabcha1?sk=reviews Bästa gillasidan på fb. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 I allra högsta grad 🙂 Bra tråd f ö. Jag vet inte, men den ger ju i alla fall valle nåt att sysselsätta sej med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Tycker din mamma det också? ☺️ 😄 Såg det där nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Önskar min lärare i litteraturvetenskap hade fokuserat på 1-2 författare per termin och gått mer på djupet istället för att beta av varenda tänkbar författare i hela världen. Nu efteråt känner jag bara igen namnen på alla tänkbara författare... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag vet inte, men den ger ju i alla fall valle nåt att sysselsätta sej med. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Säger man "Ohly" eller "åhly"? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Säger man "Ohly" eller "åhly"? 😕 Orly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😲 Vadå då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 5 anonyma. Vilka är ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Hörde om en undersökning som folk svarat på som gällde vilken partiledare som de helst hade köpt en begagnad bil av. Majoriteten svarade Reinfeldt. Jag hade definitivt inte svarat Reinfeldt eller Orly iaf, och det har inget med politiken att göra. Redigerat 9 augusti 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Säger man "Ohly" eller "åhly"? 😕 Jag säger Ålÿ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Hörde om en undersökning som folk svarat på som gällde vilken partiledare som de helst hade köpt en begagnad bil av. Majoriteten svarade Reinfeldt. Jag hade definitivt inte svarat Reinfeldt eller Orly iaf, och det har inget med politiken att göra. Var står du politiskt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Shit! Verkar ha slagit ner en blixt stenhårt i uppsala. tydligen så vare massa brandbilar och polis direkt efter också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Shit! Verkar ha slagit ner en blixt stenhårt i uppsala. tydligen så vare massa brandbilar och polis direkt efter också. Såg det. Några casualties? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Såg det. Några casualties? 😮 VAR SÅG DU DET?!? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 (redigerat) Tror ni att jag kan få några pengar för armbågen som opererades för tre år sen inte läkte bra? Har fått pengar för handleden tidigare. Redigerat 9 augusti 2011 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Var står du politiskt? Helt seriöst: ingenstans numera egentligen. Politik verkar bara vara ett sätt att behålla makten på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Har det hänt många ggr? Räcker att jag går utanför dörren så hänger brudarna på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Tror ni att jag kan få några pengar för armbågen som opererades för tre år sen inte läkte bra? Har fått pengar för handleden tidigare. Eftersom det ska anmälas inom tre år får du rappa på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts