Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Nearly 2 million Americans are incarcerated In the prison system, prison system Prison system of the U.S. Jag älskar dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Läste en novellsamling av kafka på svenska som innehöll bl a novellen svältkonstnären. Novellerna är mycket lättlästare(?) än romanerna och bör vara enkla att få tag på även på tyska. mer lättlästa Kafka var väl lite sjuk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 THEY TRY TO BUILD A PRISON THEY TRY TO BUILD A PRISON THEY TRY TO BUILD A PRISON! FOR YOU AND ME TO LIVE IN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 ANOTHER PRISON SYSTEM, ANOTHER PRISON SYSTEM, ANOTHER PRISON SYSTEM FOR YOU AND MEEEEEE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Är jag så otydlig att du inte förstår när jag skämtar? Jag kan garantera dig att jag är den minst "manlige" av dom jag känner och jag har aldrig brytt mig om det heller. Vad betyder det där? Har inte du schnaale precis som de andra om ni står bredvid varann i duschen framför spegeln och glor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 ANOTHER PRISON SYSTEM, ANOTHER PRISON SYSTEM, ANOTHER PRISON SYSTEM FOR YOU AND MEEEEEE 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😄 Oh baby, you and meeeee DUH DUH DUH DUH DUH DUH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 kaffäh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Nej, nu ska jag kan blasta Toxicity. Sjukt bra skiva! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Färdiggymmad för idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 jaha ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Därav ordet "insinuerar". Själv kan jag inte inte störa mig på könsstereotyper. Jag kan leva med att de finns, och le ett ansträngt leende åt såna skämt när situationen kräver det, men det stör mig att de har sånt inflytande på folks liv. Chae menar då att en sån som jag skulle vara osäker på sin sexuella identitet. Det finns inga könsstereotyper för det första, förutom i vissas hjärna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 jaha ☺️ Japp! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Nu crosstrainer 1h! tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Själv tycker jag att stereotyper kan vara ganska så lattjo 🙂 Jag har helt ärligt INGEN ANING OM vad en stereotyp är!! 🤪 Är det dom som beställer grejer från Svalander Audio? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Hungrig som fan men helt utan aptit. Vad du e skojig, det är ju samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Troll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Du är ju ändå vänsterpartist. Räcker det inte att han har ont i magen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Kafka var väl lite sjuk? Både i huvudet och i kroppen. Men han skrev jävligt coolt, om än något komplext. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Jepp, det finns många med den åsikten och, återigen, jag prestenterade bara det hela för dig som ett annat exempel på att det finns andra sätt att se på saken. Visst är det så. Alla de som anser att feminister ofta är androgyna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Japp! Troru det blir Hans-killen? OH RLY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Vadå? 😳 Torka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 ohly avgår Då blir det nog tårta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag är confused - är jag tillåten eller ej att skämta om huruvida jag är manlig eller ej, eller hurvida jag tänker smiska tjejen för att hon inte gör som jag vill? Du får väl göra vad du vill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 mer lättlästa Kafka var väl lite sjuk? Nä, han var mycket sjuk och dog sedermera av sin sjukdom, tbc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Både i huvudet och i kroppen. Men han skrev jävligt coolt, om än något komplext. Är du Kafkaläsare? Hur är Processen i förhållande till Förvandlingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Troll. Tror du på sånt? Det gör inte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Sådär. Läst ikapp och kommenterat utan att få någon respons på mina inlägg. Det tog 100 minuter. Kan man äta ägg som kokat i 1 timme? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts