SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Därav ordet "insinuerar". Själv kan jag inte inte störa mig på könsstereotyper. Jag kan leva med att de finns, och le ett ansträngt leende åt såna skämt när situationen kräver det, men det stör mig att de har sånt inflytande på folks liv. Chae menar då att en sån som jag skulle vara osäker på sin sexuella identitet. Varör har du inte kommenterat mitt inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Men det är en hårfin gräns. Fördomar skapar stereotyper? Fördomar ÄR stereotyper, snarare. Helt klart är det en jävligt hårfin gräns, det råder det inga tvivel om. Mmm, mja... så kanske det också är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 G'morrn Längsta! Antingen blir den här dagen; 1) en kalas dag på många sätt och vis eller 2) en riktigt jävla skitdag Ska bli spännande att se hur det hela utvecklar sig 🙂 Det beror väl på vad dagen gör dig till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Alltså, dessa upplopp. vad handlar de om? onödigt. Dom borde ta och skjuta ihjäl dom så det blir fotboll, nu när jag har flyt på spelet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Använder inte heller Body Lotion i vanliga fall. Handkräm kör jag dock asmkt när jag har mina torrperioder! Själv gillar jag ACO Skyddande Handsalva 😑 Ah. Brukar ha mina torrperioder om vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Ah. Brukar ha mina torrperioder om vintern. Jag har dom helt random! hade senaste i början av juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag blir mer och mer veganflata för varje dag som går. Då var vi där igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Japp! Troru det blir Hans-killen? För dåligt insatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 men man kanske kan döda lite tid på oxie och sånt. Behöver man pass dit? Ligger inte det i Skåneland, menar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 För dåligt insatt. Jag med! Vet bara att det verkar stå mellan två killar och två tjejer varav hans är ena killen då. Vet inte, han verkar den enda ungdomliga iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag har dom helt random! hade senaste i början av juli 😮 skumt! Jag har alltid mina om vintern. Det är för jävligt när knogarna börjar spricka... bleeeh på det alltså! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Men shit, får man inte skämta om stereotyper nu? Så när jag skämtsamt drar nån invandrarchargong om mig själv så är det för att jag är osäker nu? Jäpp, ungefär som den mörkhyade unge mannen på gymnasiet där jag jobbade förut som när man inte fick säja negerboll längre envisades med att varje dag köpa en "brotherball" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag menar det! Helt på din sida Micke! jag själv har skämtat/betet mig sådär i fleeera år, speciellt iom att jag gillar att ha fina naglar och sånt. samt gillat att klä mig med "tjejiga" färger. Näää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😮 skumt! Jag har alltid mina om vintern. Det är för jävligt när knogarna börjar spricka... bleeeh på det alltså! 🙁 För mig blir det mer att jag börjar litteraly tappa huden på tummarna och högra pekfingret. Går typ en vecka när jag tar bort stoora hudpartier från dom fingrarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Jag har för mig båda funkar där faktiskt. Vi är de värsta och vi är dem värsta. Vad är detta för dravel-ramsor? Med vi och de och... Det har jag akdrig sett i skolan förut. Det en del nuförtiden blandar ihop de och dem med är det talade "dom" (för de) och därför tror en del att det heter "dem" i tid och otid. Dem är tväremot sällsynt förekommande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Handkräm kör jag dock asmkt när jag har mina torrperioder! Vad varv det du sa nu igen? Ett och ett halvt år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Vad varv det du sa nu igen? Ett och ett halvt år? Vadå? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Jag tror jag ska börja blanda ihop "medelålders" och "medeltida". Det kan bli kul. 😆😄😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 hej, det regnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Har dom fel på SvD eller är situationerna olika och i så fall varför? Det kan ha varit någon som inte lärt sig svenska ännu som skrivit facit på SvD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 hej, det regnar hej, det regnar inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag är confused - är jag tillåten eller ej att skämta om huruvida jag är manlig eller ej, eller hurvida jag tänker smiska tjejen för att hon inte gör som jag vill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Jenna Jameson möter Meg Ryan typ. 😳 Vadå? Är du Jenna Jameson eller Meg Ryan då, i denna återförening? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 Jag är confused - är jag tillåten eller ej att skämta om huruvida jag är manlig eller ej, eller hurvida jag tänker smiska tjejen för att hon inte gör som jag vill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 hej, det är gråmulet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 😳 Vadå? Är du Jenna Jameson eller Meg Ryan då, i denna återförening? Nja, jag är nog snarare Peter North och/eller Tom Hanks. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2011 Vi är de/dem värsta. We are them worst. Hur skiljer sig den från exemplena där de och dem båda funkar? Och berätta nu i lekmanstermer. We are the worst of them. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 I'll buy my crack I'll smack my bith RIGHT HERE in Hollywoooooood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 augusti 2011 Dela Postat 9 augusti 2011 I'll buy my crack I'll smack my bith RIGHT HERE in Hollywoooooood Nearly 2 million Americans are incarcerated In the prison system, prison system Prison system of the U.S. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts