CHAE Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jag behöver ingen bekräftelse. Det är illa nog ändå. Åh fan... 😲
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Come here, you! 🥰 Jag menar...JAG VILL SQUEEEZA LITE BRÖST OCH PUMPA LITE FITTOR! Brösten kanske inte är sååå squeezebara, och fittor har jag inte alls är jag rädd 😕
CHAE Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 ...och vad säger DU Naymari? Har du inte fått någon kram idag? 😕
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 På Helgon pratade dom om kramkompisar, istället för knullkompisar, dvs att man ligger i sängen och kramas. Låter i mina öron som värsta sortens cock tease. xD
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 EDIT: Ähum, jag är rätt manlig egentligen, jag lovar. 😱 Du kommer bli mycket lyckligare när du inser att man inte behöver vara stereotypt manlig, ens på skoj.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 På Helgon pratade dom om kramkompisar, istället för knullkompisar, dvs att man ligger i sängen och kramas. Låter i mina öron som värsta sortens cock tease. bropå vilket humör man är på
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Du kommer bli mycket lyckligare när du inser att man inte behöver vara stereotypt manlig, ens på skoj. Är jag så otydlig att du inte förstår när jag skämtar? Jag kan garantera dig att jag är den minst "manlige" av dom jag känner och jag har aldrig brytt mig om det heller.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 ...och vad säger DU Naymari? Har du inte fått någon kram idag? 😕 Jag? Nej jag vet inte när jag fick en kram senast. 😱
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Jag? Nej jag vet inte när jag fick en kram senast. 😱 Come here, you. 🥰
CHAE Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Akta dig Naymari 😮 OMicke har gått loss på ett hug spreee.
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Aha, då fick jag alltså både sortens KK rätt i den här tråden, nice. ☺️
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Är jag så otydlig att du inte förstår när jag skämtar? Jag kan garantera dig att jag är den minst "manlige" av dom jag känner och jag har aldrig brytt mig om det heller. Nej, jag sa ju det, jag förstod att du "skämtade". Men det finns ju en anledning till att du gjorde det. Om man är helt säker på sig själv och sin könsidentitet så känner man inget behov av att dra såna skämt, även om det bara är "på skoj". Om du verkligen inte brydde dig om det alls så skulle du inte tycka att det var något roligt att skämta om det, inte för att det skulle vara ett förbjudet ämne, utan bara för att det inte har någon förankring i din självbild, och därför inte kittlas minsta lilla.
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nej, jag sa ju det, jag förstod att du "skämtade". Men det finns ju en anledning till att du gjorde det. Om man är helt säker på sig själv och sin könsidentitet så känner man inget behov av att dra såna skämt, även om det bara är "på skoj". Om du verkligen inte brydde dig om det alls så skulle du inte tycka att det var något roligt att skämta om det, inte för att det skulle vara ett förbjudet ämne, utan bara för att det inte har någon förankring i din självbild, och därför inte kittlas minsta lilla. Wow. Du kan verkligen vara en arrogant liten jävel.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Wow. Du kan verkligen vara en arrogant liten jävel. Ja.
CHAE Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nej, jag sa ju det, jag förstod att du "skämtade". Men det finns ju en anledning till att du gjorde det. Om man är helt säker på sig själv och sin könsidentitet så känner man inget behov av att dra såna skämt, även om det bara är "på skoj". Om du verkligen inte brydde dig om det alls så skulle du inte tycka att det var något roligt att skämta om det, inte för att det skulle vara ett förbjudet ämne, utan bara för att det inte har någon förankring i din självbild, och därför inte kittlas minsta lilla. Många hävdar ju även motsatsen där; att om man är trygg i sin sexuella identitet så kan man driva med sig själv och/eller stereotyperna utan att uppröras av att de finns in the first place.
Micke H Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Många hävdar ju även motsatsen där; att om man är trygg i sin sexuella identitet så kan man driva med sig själv och/eller stereotyperna utan att uppröras av att de finns in the first place. Tycker jag har sagt det till honom redan. Whatever.
Naymari Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Är det kul för dig att vara Längsta-jail bait? 😛 jailbait och jailbait. Jag räknas ju faktiskt som laglig 😛
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Många hävdar ju även motsatsen där; att om man är trygg i sin sexuella identitet så kan man driva med sig själv och/eller stereotyperna utan att uppröras av att de finns in the first place. Vad har tryggheten i sin egen identitet med att göra huruvida man upprörs över stereotypernas existens? Det finns ju ingen logik i det alls. Jag hävdar med eftertryck att om man är trygg i sig själv och sin sexuella identitet så känner man inget behov av att låtsas att man egentligen vill vara mer stereotyp. Bakom det där låtsandet döljer sig en undertryckt osäkerhet på hur konform man behöver vara. Har man genuint inga bekymmer med att vara precis som man är så försvinner det roliga med att driva med sitt förhållande till stereotypen.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det du insinuerar är att alla som tycker att världen vore bättre utan könsstereotyper som försvårar för människor att vara det de egentligen är, är osäkra på sin egen sexuella identitet. Det är ju närmast ett påhopp.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Nu börjar det klarna upp. Borde eventuellt gå ut och sätta mig i solen.
Dingbats Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Argumenterar du mot dig själv nu eller? 😕 Förklara gärna.
Fidden Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Förklara gärna. Det du insinuerar är att alla som tycker att världen vore bättre utan könsstereotyper som försvårar för människor att vara det de egentligen är, är osäkra på sin egen sexuella identitet. Det är ju närmast ett påhopp. jag hittade bara inte insinuationen...
SadamJR Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Förklara gärna. Hur har du det med din egen sexuella identitet? Den kan framstå som lite svajig, typ ett par ggr per dag.
Recommended Posts