Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

G'morrn Längsta!

Antingen blir den här dagen;

1) en kalas dag på många sätt och vis

eller

2) en riktigt jävla skitdag

Ska bli spännande att se hur det hela utvecklar sig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, inga mittimellan-lägen? 😛

NEJ 😠😛

Närp, vi får väl se. Det var bara det att morgonen gick fullständigt åt helvete, försov mig (inte så mkt men ändå), hann inte läsa tidningen eller dricka morgonkaffe (hemma alltså) 😮

Gillar verkligen inte att stressa på morgonen 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

uuuuuöööööööhhhhh

Världens diarré och illamående, känns som att vara bakis. Skulle INTE ha ätit den där chokladkakan igår.

Ett skepp kommer lastat med ett stort lass "vad var det jag sa", m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

uöö sluta säga m'kay, jag kan spy

"m'kay" 😛

Men seriöst, Dingbats; du kunde väl räkna ut att det där chockladäventyret skulle gå åt helvete?

Link to comment
Dela på andra sajter

"m'kay" 😛

Men seriöst, Dingbats; du kunde väl räkna ut att det där chockladäventyret skulle gå åt helvete?

Nej! Jag har ju ätit motsvarande mängder choklad förut utan problem! Fast då kanske utspritt över en kväll och inte på tjugo minuter. Så det kom lite som en chock faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag lärde mig skillnaden mellan de och dem i kanske 10-årsåldern allra senast, och då var det helt på känn, inte att jag satt och jämförde med "vi" och "oss" och sånt. först senare lärde jag mig att förstå varför det fanns en skillnad.

i skolarbeten från typ tvåan skrev jag faktiskt "dom".

Link to comment
Dela på andra sajter

jag lärde mig skillnaden mellan de och dem i kanske 10-årsåldern allra senast, och då var det helt på känn, inte att jag satt och jämförde med "vi" och "oss" och sånt. först senare lärde jag mig att förstå varför det fanns en skillnad.

i skolarbeten från typ tvåan skrev jag faktiskt "dom".

Värst är det med felplacerade "dem". Kan man inte bör man hålla sig till dom, eller enbart de (i typ 90% av fallen är det ändå de läste jag).

Link to comment
Dela på andra sajter

Värst är det med felplacerade "dem". Kan man inte bör man hålla sig till dom, eller enbart de (i typ 90% av fallen är det ändå de läste jag).

Enbart "de" är också sjukt störande, det stör verkligen läsrytmen. Jag tycker det är värre än felplacerat "dem", för "de" kan tolkas som chillstavning av "det".

En tjej i mellanstadiet skrev konsekvent bara "dem".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...