Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag har rätt flexibla mekanismer där nere. Brukar du göra helikoptern i duschen?
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 stökigt i london. Skjut dom djävlarna.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Brukar du göra helikoptern i duschen? Var ett tag sen faktiskt! Det har jag nog inte gjort sen högstadiet. Inte ens tänkt tanken, konstigt nog. Ska göra det imorgon bitti om jag kommer ihåg. Du då?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Tarmen ville inte att jag skulle trycka i mig den där chokladkakan märker jag. Fan. EDIT: Luktar verkligen äggmök också. Redigerat 8 augusti 2011 av Dingbats
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Har ni följt Epidemic Sound-tråden? Rätt gott att höra från representanten därifrån iaf att man inte får reda på vad man får för ersättning om ens trudelutter kommer med i tv-spelsproduktioner förrän man säkert bestämt att man ska jobba med dem.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Skulle nog kunna tänka mig att lägra den där 94:an jag fick brev av idag om tillfälle gavs och ingen fick veta något. Fräsch ändå liksom.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Tarmen ville inte att jag skulle trycka i mig den där chokladkakan märker jag. Fan. EDIT: Luktar verkligen äggmök också. Helnöt?
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Var ett tag sen faktiskt! Det har jag nog inte gjort sen högstadiet. Inte ens tänkt tanken, konstigt nog. Ska göra det imorgon bitti om jag kommer ihåg. Du då? Ja, ibland. Det är skoj.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Skulle nog kunna tänka mig att lägra den där 94:an jag fick brev av idag om tillfälle gavs och ingen fick veta något. Fräsch ändå liksom. Är det en han eller hon (med tanke på vad du skrev förut)?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ja, ibland. Det är skoj. Najs! Helt slak då eller? Tror aldrig jag provat med bånge.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Är det en han eller hon (med tanke på vad du skrev förut)? En hon. PS. Så här ser hon ut:
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Naymari, är hon något för dig kanske? Kan kirra nummer!
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Nähä, vad ni håller tyst. Ska man lägga sig och se om ändtarmen håller sig stängd hela natten.
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Måste skaffa fler brudar. Två är inte tillräckligt. Håller med måste ockås skaffa fler!
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Nihad på tv nu. Tjejen ovan på bilden ser ut att vara med i en orkester, såna vibbar får jag. Tamburin, kör, orgel.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Nu är ju hon född 94 va, men hur mycket skulle du ha för att göra din debut med en som var 94 år, Dingbats? 😕
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Shit! Massa stora kändisar med i den compilationen vår remix ska va med i!
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Borde prova att suga kuk någon gång. Det vill jag inte slå vad om.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Dragon's Den En kvinna hade startat ett företag som sålde smala plaströr/-skålar kvinnor stoppar in vaginalt för att kunna stå upp och kissa. Framgång? Stigande försäljning på upp till kvarts miljon sålda per år.
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Nihad på tv nu. Tjejen ovan på bilden ser ut att vara med i en orkester, såna vibbar får jag. Tamburin, kör, orgel. Eller drillflicka. Och då menar jag inget snusk.
Recommended Posts