Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har:

• Delkurs 1: Sannolikhetslära och inferensteori I, 7,5 hp.
  • Delkurs 2: Ekonometri, 7,5 hp.
  • Delkurs 3: Tidsserieanalys, 7,5 hp.
  • Delkurs 4: Tillämpad statistisk metod, 7,5 hp

Teoretisk filosofi I, 30 hp:

• Inledning till kunskapsteori, vetenskapsteori och semantik, 7.5 hp
  • Den teoretiska filosofins klassiker, 7.5 hp
  • Inledning till logik, 7.5 hp
  • Riktningar i modern teoretisk filosofi, 7.5 hp

Skrift, språk och människa, 7.5 hp

Språk, kultur och tänkande 7.5 hp

Annons
Postat

Hur menar du?

t.ex gick till doktorn med mina magproblem (då hade jag haft dem i några månader) De tog ett blodprov och skickade hem mig igen. sen kommer provresultaten, 3 veckor efter och påstod att jag var fullt frisk och jag mådde fortfarande skit, så googlade jag lite, och insåg att mina problem stämde helt överräns med IBS. Så jag hittade något på apoteket som löste detta, och voila. jag började må bättre.

Postat

t.ex gick till doktorn med mina magproblem (då hade jag haft dem i några månader) De tog ett blodprov och skickade hem mig igen. sen kommer provresultaten, 3 veckor efter och påstod att jag var fullt frisk och jag mådde fortfarande skit, så googlade jag lite, och insåg att mina problem stämde helt överräns med IBS. Så jag hittade något på apoteket som löste detta, och voila. jag började må bättre.

fett!

Postat

Nä jag vet. Säger man nationalekonomi så frågar alla vad man blir då. Och det vet jag inte. Haha.

Eller, nationalekonom då men vad fan man ska jobba med sådär känns mer avlägset och konstigt för varje dag det kommer närmare.

Handläggare på Försäkringskassan är det vanligaste.

Postat

Jag får nog fan dra iväg till tjejen och sova där ikväll. Hon är paniskt rädd för åskan. No bull, hon får nästintill panikångest av det där.

G'natt LÄngsta 🥰

Varför bor ni inte ihop? Fick för mig du var gift.

Postat

Va gott!

Postat

Denna din hemliga dröm har du delgett oss ett flertal gånger under åren.

Det kan jag inte minnas. Det är väl ingen dröm, mer att det kanske vore en kul erfarenhet.

Postat

Har 29 facebookvänner som jag inte skulle kunna tänka mig att ta bort, eller som skulle bli jobbiga situationer om jag tog bort.

Postat

Det kan jag inte minnas. Det är väl ingen dröm, mer att det kanske vore en kul erfarenhet.

Skaffa en hermafrodit då.

Postat

Skaffa en hermafrodit då.

Nä, ser mer framför mig att kuken sitter på en kille.

Skulle kanske vara najs med fyrkant, två killar, två tjejer. Så kan man köra 90-graders-69:an.

Postat

Har 29 facebookvänner som jag inte skulle kunna tänka mig att ta bort, eller som skulle bli jobbiga situationer om jag tog bort.

Tar du bort mig, då jävlar.

Postat

Nä, ser mer framför mig att kuken sitter på en kille.

Skulle kanske vara najs med fyrkant, två killar, två tjejer. Så kan man köra 90-graders-69:an.

Slakar du inte så fort du ser en kille då?

Postat

Tar du bort mig, då jävlar.

Du är naturligtvis en av de 29, och dessutom i gruppen "folk jag inte vill ta bort", skild från gruppen "folk jag egentligen kan ta bort, men som skulle tycka det var elakt av mig".

Postat

Du är naturligtvis en av de 29, och dessutom i gruppen "folk jag inte vill ta bort", skild från gruppen "folk jag egentligen kan ta bort, men som skulle tycka det var elakt av mig".

Din grupp består av cirka 18 personer, med en viss felmarginal.

Postat

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.