Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 visaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisarå Hade visst inte bild på färdiga väggen, men har en på den andra väggen när den var färdig Väggen med DKM ofärdig Andra väggen färdig
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kände en tjej som var adopterad från chile. Hon pratade svenska väldigt snabbt vilket ju fick sin förklaring när jag fick veta hennes bakgrund.
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Åh nej, är CHAE en sån där...? 😕 ...ja, en sån där shysst kille alltså. ☺️ GODNATT!
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hade visst inte bild på färdiga väggen, men har en på den andra väggen när den var färdig Väggen med DKM ofärdig Andra väggen färdig På plast? Bra att ha det portabelt. Fast jag ser inte att det står DKM någonstans.
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fan att jag skulle in och rota i den där konflikten... Nu har karma slagit till. Nybruten arm och 4 veckor med gips xD
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Pratar du spanska CHAE? Faktiskt inte. Jag pluggade spanska i gymnasiet men kommer då fan inte ihåg något av det 😛 Däremot är drömresan till Chile. Jag har varit över halva världen men aldrig tagit mig modet att dra dit och kolla upp ett och annat. Borde göra det iofs. Tanken skrämmer mig dock 😑
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fan att jag skulle in och rota i den där konflikten... Nu har karma slagit till. Nybruten arm och 4 veckor med gips xD 😮 Vad hände!!??
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fan att jag skulle in och rota i den där konflikten... Nu har karma slagit till. Nybruten arm och 4 veckor med gips xD Vad har hänt?
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 På plast? Bra att ha det portabelt. Fast jag ser inte att det står DKM någonstans. Är tydligen nån fet grej att göra så med plast. Du vet Man tar bara med sig en rulle å hänger upp plasten så de blir en vägg. Sen sprayar man. Tar bild. å slänger. Jaa.Sa ju att bilden var tagen när han bara la första lagret. Annars här haru stora:
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Är tydligen nån fet grej att göra så med plast. Du vet Man tar bara med sig en rulle å hänger upp plasten så de blir en vägg. Sen sprayar man. Tar bild. å slänger. Jaa.Sa ju att bilden var tagen när han bara la första lagret. Annars här haru stora: Håller med i kören! riktigt snyggt! 😄 Nämen godnatt!
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Sen sprayar man. Tar bild. å slänger. Lite som de där sandmönstrena som munkarna gör långt där borta.
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fast rätta mig om jag har fel, men ni har väl lite andra aktiviteter än bara just det? Blir lite tråkigt annars. Fast det finns ju alltid där. Man antar alltid att priser justeras så att utbudet möter efterfrågan. Sen finns det ju massa imperfektioner (monopol etc) som ställer till det men det är ju fortfarande där. I makroekonomi med räntor, valutakurser och liknande är det samma där – utbudet måste möta efterfrågan. Om en dollar skulle kosta en krona och en iPhone kostar $499 eller vad den nu kan kosta så skulle man ju kunna göra stora klipp på att köpa i USA. Då justeras det (antingen genom amerikanska priser eller genom växelkursen). Samma med finansiell ekonomi, har du en obligation som är jättebillig och med höga utbetalningar skulle ju många vilja köpa -> då ökar priset på den. Och så vidare.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) G'natt Naymari Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fan att jag skulle in och rota i den där konflikten... Nu har karma slagit till. Nybruten arm och 4 veckor med gips xD Men herregud MÄNNSKA!!!! vad har du gjort?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Om en dollar skulle kosta en krona och en iPhone kostar $499 eller vad den nu kan kosta så skulle man ju kunna göra stora klipp på att köpa i USA. Då justeras det (antingen genom amerikanska priser eller genom växelkursen). Av sig självt eller av att någon går in och "ändrar"?
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Men herregud MÄNNSKA!!!! vad har du gjort? Jag tror att han refererar till Sadam/Valle-prylen tidigare idag 😕
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Har du också fått ditt sista antagningsbesked nu Killis? 56 antagna på filosofin, 14 på ena kvällskursen och 39 på den andra. Och så lär det bli en del avhopp, så det blir nog lagom.
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 CHAE! Hur har alla missat att du är från chile! Du har ju sagt det massa gånger 😮 :o 😮
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 jag nös nyss åtta i rad. grattis! du har nu vunnit en gul postit lapp.
Naymari Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 CHAE! Hur har alla missat att du är från chile! Du har ju sagt det massa gånger 😮 :o 😮 Jag kan skylla på att jag är ny... Ett tag till iallafall 😄
Recommended Posts