Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det står Dance Kill Move där i rött Det syns inte.
Naymari Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kul att Naymari har hittat tillbaka 🙂 Tycker du egentligen inte.. 😊
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Är ju inte kul om dem inte slår sig... Om de inte slår sig. Romani ite domum.
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kids som ska styla inför sina tjejpolare är så jävla roliga. Speciellt när de ska styla på en cykel; åka på bakhjulet och så tokfailar killen, ramlar i gatan (gör sig inte illa), hoppar upp och garvar med sin målbrottsröst. Jag flinar till (eftersom att hela tilltyget är så oerhört dumt och löjligt). Killen (som är typ tre äpplen hög) blir aslack och ska börja jiddra (börjar röra sig framåt mig och ska syna mitt move). Han säger "va fan garvar du åt, jävla blatte! Ja' ska märka' dig!!!" 😆 Jag steppar givetvis fram och ryter: vad ska du göra då? Cykla ihjäl mig!?! Killen blir tystare än bomull och backar. När jag sedan är tiotalet meter därifrån börjar han kaxa igen, skrika och ha sig. Jag går snabbt tillbaka, han backar och jag frågar (och jag lovar, det bara flög ur mig) VEM VARE SOM CYKLA 😠 Vardagsdramatik Västervik style á la CHAE. Alldeles gratis 😑 😄 GOTT
Naymari Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 🥰 Antagligen slog hans sig rejält men det går ju inte att visa när brudarna och värsta bästa polarna är där, eller hur? 😉 Vänta... Så brudar tänder INTE på om man storbölar? Inte konstigt att jag aldrig får till det 😮
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Tycker du egentligen inte.. 😊 Om de inte slår sig. Romani ite domum. 😆 YES!!!! 😄 GOTT ☺️
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Nej inte när det är så litet Ni borde byta namn till "Dans, mord och rörelse".
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 🥰 Antagligen slog hans sig rejält men det går ju inte att visa när brudarna och värsta bästa polarna är där, eller hur? 😉 Är du blatte?
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Avataren är för övrigt nedre vänstra hörnet på en temporär grafittivägg några polare gjorde av plast mellan två träd. Grymt blev det! Kan visa bilder om ni tjatar Redigerat 8 augusti 2011 av Pazo
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Nej inte när det är så litet Har du gjort alltihop själv?
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Har du gjort alltihop själv? Har inte gjort mer än tagit bilden och satt den som avatar
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) några polare av plast mellan två träd 😕 Äsch han redigerade.. Hehehe 😆 Nämen gonatt Redigerat 8 augusti 2011 av Neosus
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Är du blatte? Något så in i helvete. Det har jag redan berättat ju! 😮 Du är en god lyssnare, Sadam 😛
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 några polare av plast mellan två träd 😕 Grahn och Grahn 😕😛
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Avataren är för övrigt nedre vänstra hörnet på en temporär grafittivägg några polare gjorde av plast mellan två träd. Grymt blev det! Kan visa bilder om ni tjatar visaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisaråvisarå
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 tillgång och efterfrågan lärde man sig om i högstadiet. Det går allt att lära sig om det på universitetet också. Annars har jag nog kastat bort värdefullt CSN på 60 hp nationalekonomi. 😛
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Något så in i helvete. Det har jag redan berättat ju! 😮 Du är en god lyssnare, Sadam 😛 Har missat det.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Något så in i helvete. Det har jag redan berättat ju! 😮 Du är en god lyssnare, Sadam 😛 Du ser inte blattig ut på avataren.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det går allt att lära sig om det på universitetet också. Annars har jag nog kastat bort värdefullt CSN på 60 hp nationalekonomi. 😛 Fast rätta mig om jag har fel, men ni har väl lite andra aktiviteter än bara just det? Blir lite tråkigt annars.
Naymari Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Du ser inte blattig ut på avataren. Finns ju s.k hobbyblattar.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Har missat det. Sucks to be you 😏 😛 Är adopterad från Chile. Du ser inte blattig ut på avataren. Åh fan... 😲 Det är apelsinerna som fuckar upp avataren 😆 Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Är adopterad från Chile. Det hade jag missat helt också. Du kan inte ha varit så tydlig med det, Eduardo.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Finns ju s.k hobbyblattar. Och du är ju ett levande exempel på det eller? 😛 Vad är en "hobbyblatte"? Eminem? 😕
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag tycker han ser ut som....jaa....alltså...som..... nä jag vågar inte säga det. Men nu ska ja kolla på teve och slöa lit mer. gonatt på eder alla önskar Grahn den balla! *VINKEVINK*
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Han är ju fan från chile Se där EN längstaian som hänger med 🙂 Det hade jag missat helt också. Du kan inte ha varit så tydlig med det, Eduardo. Jag är okej med det, Snövit 😛
Recommended Posts