CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hej Chae. E trött som fan så gör inte så mycket, Hade svårt att sova igår så somnade typ 4 och skulle upp kl 7, försov mig till åtta så sov iaf 4h. xD Måste dock göra några uppgifter i boken innan jag går o lägger mig. 😏 dude, bummer 🙁 När är dagen D?
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Eftersom jag är så jävla smal ska jag nu äta en hel chokladkaka själv. Lycka till med att spraya toaletten sedan då'rå 😑 Att sätta i sig en hel chokladkaka kan helt enkelt inte vara nyttigt 😮
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Ni pratade om att göra bort sig nyss, det var intressant och kul. Det får en ibland att framstå som mer mäsklig på nåt sätt, att göra bort sig. Att fastna i vändkorset som SadamJr nämnde kanske kan räknas dit, men... HUR fastnade du då? Kan man inte skylla det på vändkorset? Lite? 😕 Här kommer nåt liknande jag råkade ut för häromdagen: #1] Gick till affären för att handla och hade varit flitig nog att skriva en lapp innan jag begav mig av dit. När jag kommer dit så är det ju inte bara sån där automatiserad grind som går upp utan två en bit efter varandra (nån meter). Så iaf... när jag väl har närmat mig den första grinden och passerat den så kommer jag på att jag ju faktiskt inte tagit någon korg och korgarna står vid ett sidoutrymme precis bredvid dessa två grindar, så jag sträcker mig och böjer även ryggen snett bakåt efter en korg runt en slags skärmvägg. När jag väl fått korgen i min ena hand kommer jag på att även skrivit den där lappen, vilket inte hör till vanligheterna. Jag börjar därför gräva i min vänstra tajta jeansficka efter denna lapp och när jag precis fått upp den skrynklig och dan, så går den främre grinden framför mig igen!! Liksom den bakom mig. De förblir låsta. Där står jag fastlåst en bit från entrén och sträcker mig för att se om någon sitter i kassan, men icke. Ingen kund är på ingång heller på flera dryga minuter... Inte en käft i sikte. Till slut kommer en kvinna med stora tuttar och då händer grejer. Grindarna öppnar sig, menar jag. Vet inte om det ens kan räknas till att göra bort sig. Det var ju teknikens fel. #2] Kom på ett annat fall. Förrförra vintern sent på kvällen när jag nästan var sista kund i butiken så skulle jag ta mig ut därifrån. Det är då en detektor vid entrédörrarna som ska känna av en. Jag stod där och stampade och hoppade och allt möjligt, men inte ett skit hände. Fick gå tillbaka till kassan med kassarna jag bar och säga till expediten att jag fan inte kommer ut. Det var flera folk i kön just då... Hon går vänligt med mig och dörrarna öppnar sig direkt när hon ställer sig framför mig. "Du har inte tillräcklig utstrålning", säger hon. Teknikens fel igen. "3] Förresten, jag kan inte lämna klädbutiken Solo i stan heller (Kompassen) - nån som vart där? De dj**la dörrarna öppnar sig aldrig för mig. Får "alltid" (har vart där tre gånger) be om hjälp för att komma ut. 😄
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 dude, bummer 🙁 När är dagen D? mm 😑 Nästa Fredag ere! Kl 14, fyra timmar på mig som vanligt. Borde klara den känner jag.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ni pratade om att göra bort sig nyss, det var intressant och kul. Det får en ibland att framstå som mer mäsklig på nåt sätt, att göra bort sig. Att fastna i vändkorset som SadamJr nämnde kanske kan räknas dit, men... HUR fastnade du då? Kan man inte skylla det på vändkorset? Lite? 😕 [fail de Luxe] 😄 😆
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) "3] Förresten, jag kan inte lämna klädbutiken Solo i stan heller (Kompassen) - nån som vart där? De dj**la dörrarna öppnar sig aldrig för mig. Får "alltid" (har vart där tre gånger) be om hjälp för att komma ut. 😄 😆 debatt och dörrar alltså. 😛 Jo, har varit där men jag kom ut utan större problem. ☺️ Sjuuukt dyr affär f.ö. Redigerat 8 augusti 2011 av Memphis
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 mm 😑 Nästa Fredag ere! Kl 14, fyra timmar på mig som vanligt. Borde klara den känner jag. Det där kommer du att fixa galant! Är själv väldigt glad över att ha lämnat det där (pluggandet) bakom mig.
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Det där kommer du att fixa galant! Är själv väldigt glad över att ha lämnat det där (pluggandet) bakom mig. Tack för stödet Chae. 🥰 Förstår det. Btw, tjejjen läser till sjuksköterska! ☺️ Men våga fan inte ragga på henne. 😠 Redigerat 8 augusti 2011 av Memphis
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 "Du har inte tillräckligutstrålning", säger hon. 😆
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Btw, tjejjen läser till sjuksköterska! ☺️ Men våga fan inte ragga på henne. 😠 Jag raggar bara på akademiker.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Fler göra bort mig-grejer: #4] Trodde jag var ensam om att inte åka så mycket åkattraktioner. Under mitt senaste Lisebergsbesök som var typ för ett halvt liv sedan, så lyckades jag med konststycket att hamna UNDER Flumeride-båten (stock) med halva kroppen inklusive min ackordarm... Som tur var rättade jag upp den på ren vilja innan sista farliga värsta utförsbacken. Hade nog varit invalid annars. #5] När jag var liten (typ 8?) övertalades jag att åka det som kallades nån sån där Bergochdalbana. Eftersom jag hade käkat så spydde jag vid tre tillfällen under färden! Saken var bara den att spyorna flög i luften och landade på 3+1+0 passagerare, på dess ryggar, totalt fyra pers. De märkte det först efteråt, när folk påtalade det. Vadå då? 😊
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Tack för stödet Chae. 🥰 Förstår det. Btw, tjejjen läser till sjuksköterska! ☺️ Men våga fan inte ragga på henne. 😠 Anytime, anywhere bro! Nee, du kan vara lugn, baby. Jag ser inte det hända 😛 Bra val av henne ju! 🙂
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Fler göra bort mig-grejer: [...] #5] När jag var liten (typ 8?) övertalades jag att åka det som kallades nån sån där Bergochdalbana. Eftersom jag hade käkat så spydde jag vid tre tillfällen under färden! Saken var bara den att spyorna flög i luften och landade på 3+1+0 passagerare, på dess ryggar, totalt fyra pers. De märkte det först efteråt, när folk påtalade det. Vadå då? 😊 EPIC!!!!!!!! 😆 Jag står fast vid mitt uttalande att man bara måste festa ihop med debatt. Högst eventuellt åker jag och hälsar på en kompsi i Borås i september då vore det ju guldläge att hänga ut med Memphy och debatt...? 😕 Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 #4] Trodde jag var ensam om att inte åka så mycket åkattraktioner. Under mitt senaste Lisebergsbesök som var typ för ett halvt liv sedan, så lyckades jag med konststycket att hamna UNDER Flumeride-båten (stock) med halva kroppen inklusive min ackordarm... Som tur var rättade jag upp den på ren vilja innan sista farliga värsta utförsbacken. Hade nog varit invalid annars. I USA hade du varit miljonär nu.
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag raggar bara på akademiker. Då e detta något för dig. http://www.match4me.se/?osadcampaign=go&gclid=CPnjqpW3wKoCFUG9zAodki8h5w
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Fler göra bort mig-grejer: #4] Trodde jag var ensam om att inte åka så mycket åkattraktioner. Under mitt senaste Lisebergsbesök som var typ för ett halvt liv sedan, så lyckades jag med konststycket att hamna UNDER Flumeride-båten (stock) med halva kroppen inklusive min ackordarm... Som tur var rättade jag upp den på ren vilja innan sista farliga värsta utförsbacken. Hade nog varit invalid annars. 😳 :blink: Hur lyckades du med det?? 😳 xD
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Då e detta något för dig. http://www.match4me.se/?osadcampaign=go&gclid=CPnjqpW3wKoCFUG9zAodki8h5w 59% kvinnor! Det var udda för en dejtingsajt.
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 59% kvinnor! Det var udda för en dejtingsajt. Faktiskt. Nå, vad tror du?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Faktiskt. Nå, vad tror du? Ett helt okej tidsfördriv att kolla runt lite så här en måndagkväll. Men tro inte jag nappar på nåt.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 I USA hade du varit miljonär nu. Ja, jag påtalade det för de som skötte attraktionen - och de bara skakade på huvet och en av de tre där såg att "det var nåt riktigt konstigt som hände där i allra sista kurvan, men det ska inte kunna hända. Tror jag lutade kroppen åt samma håll som den själv lutade och inte åt motsatt håll, varför den välte 50%. Har aldrig åkt det sedan dess. Hade en klasskompis en gång som blev överkörd av en slags vagn vid en attraktion och fick frakturer, men hon stod väl på fel plats.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ja, jag påtalade det för de som skötte attraktionen - och de bara skakade på huvet och en av de tre där såg att "det var nåt riktigt konstigt som hände där i allra sista kurvan, men det ska inte kunna hända. Tror jag lutade kroppen åt samma håll som den själv lutade och inte åt motsatt håll, varför den välte 50%. Har aldrig åkt det sedan dess. Spontant kommer jag att tänka på Tage Danielsson's Harrisburg-monolog där
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Har aldrig åkt det sedan dess. Modigt att ha vågat åka den igen!
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ett helt okej tidsfördriv att kolla runt lite så här en måndagkväll. Men tro inte jag nappar på nåt. Om du nu skulle råka finna din livs kärlek så ska du bjussa mig på en lyxkryssning i medelhavet. Två biljetter tack.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Modigt att ha vågat åka den igen! Nu tänkte du omkull dig själv va?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Om du nu skulle råka finna din livs kärlek så ska du bjussa mig på en lyxkryssning i medelhavet. Två biljetter tack. Mm. Jag sitter fortfarande och försöker komma på ett bra användarnamn. Man får bara ha högst åtta tecken.
Memphis Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Nu tänkte du omkull dig själv va? Läste visst fel. Läste "har aldrig åkt så igen" , alltså att han åkt den igen och inte lutat sig på det sättet. Aja, fail på det såatte. Redigerat 8 augusti 2011 av Memphis
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Läste visst fel. Läste "har aldrig åkt så igen" , alltså att han åkt den igen och inte lutat sig på det sättet. Aja, fail på det såatte. ☺️ "Gör om, gör rätt" Från mig till dig 🥰
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Mm. Jag sitter fortfarande och försöker komma på ett bra användarnamn. Man får bara ha högst åtta tecken. "rövhålet" är väl bra? Fick besök här - ska kolla listan! He da!
Recommended Posts