CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 "Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande. Jess, är det någon som ska bjucka så är det dagis-snubben (Carl, 12 år).
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 "Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande. Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej.
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det är ett lyte jag har. Det var ett avancerat ord.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej. Jag vill ogärna spetsa henne. Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 [...] Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt. Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt. Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var ett avancerat ord. Jag är en verbal gentleman.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt. Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑 Nej, det verkar nu som hon verkligen har dåligt med pengar. Men kanske kan få tills dess. MEN, lite akut nu (Killis?): Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"? För mycket, bestämde jag. Möjligen om några dar isåfall.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Dingis: mailade dig tidigare idag. Hoppas att det inte vart för rörigt 😕 (hade lite bråttom där). Men kul att du tar dig tid 🙂
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Dingis: mailade dig tidigare idag. Hoppas att det inte vart för rörigt 😕 (hade lite bråttom där). Men kul att du tar dig tid 🙂 Ja, jag såg det! Väntar på din skiss bara.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ja, jag såg det! Väntar på din skiss bara. Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs?
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs? Jag kan go crazy & wild, inga problem!
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag kan go crazy & wild, inga problem! Gör't baby, gör't! 😄
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också. Framförhållning! Förresten, vad ska du göra till hösten? (ett dimmigt minne säger "plugga" men jag venne...? 😕 )
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Framförhållning! Förresten, vad ska du göra till hösten? (ett dimmigt minne säger "plugga" men jag venne...? 😕 ) Plugga i Stockholm nu till jul, sen blire Lund.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Plugga i Stockholm nu till jul, sen blire Lund. Sådärja! Jag visste att jag hade rätt (någonstans).
Pazo Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"? Mycket skulle jag säga... verkar så jävla på
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Sådärja! Jag visste att jag hade rätt (någonstans). Fast pluggandet är mest en rökridå. Egentligen är det knulla kuken av mig som står på agendan. Filosofibrudar ska vara lätta att lägra har jag hört.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Mycket skulle jag säga... verkar så jävla på Tack. Kommer nog inte säga det, om jag inte får en totalknäpp. Nu hoppas jag skiten ur mig på att hon får ihop lite pengar.
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Mycket skulle jag säga... verkar så jävla på Undrar om han inte skulle må bra av att göra bort sej lite. Det här skulle kunna va ett tillfälle.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Undrar om han inte skulle må bra av att göra bort sej lite. Det här skulle kunna va ett tillfälle. Gör hellre bort mig öga mot öga.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Gör hellre bort mig öga mot öga. Yep, det är det enda rätta 😑 Ska man göra bort sig ska man göra det med stil. Som jag 😛 Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Yep, det är det enda rätta 😑 Ska man göra bort sig ska man göra det med stil. Som jag 😛 Vad är det största du har gjort bort dig?
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Dåligt med folk som har kass ekonomi. Nej, jag tycker det verkar finnas många som har det. Eller kommer att få det...
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Nej, jag tycker det verkar finnas många som har det. Eller kommer att få det... Bra med dåligt folk.
debatt Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande. Mmm. Du som är feminist och för jämlikhet borde kräva att hon betalar! De har många decennier att ta igen!
Recommended Posts