Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

"Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Jess, är det någon som ska bjucka så är det dagis-snubben (Carl, 12 år).

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej.

Jag vill ogärna spetsa henne. Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt.

Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt.

Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt.

Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑

Nej, det verkar nu som hon verkligen har dåligt med pengar. Men kanske kan få tills dess.

MEN, lite akut nu (Killis?):

Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag såg det! Väntar på din skiss bara.

Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs?

Jag kan go crazy & wild, inga problem!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också.

Framförhållning!

Förresten, vad ska du göra till hösten? (ett dimmigt minne säger "plugga" men jag venne...? 😕 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör hellre bort mig öga mot öga.

Yep, det är det enda rätta 😑 Ska man göra bort sig ska man göra det med stil. Som jag 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Mmm. Du som är feminist och för jämlikhet borde kräva att hon betalar! De har många decennier att ta igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...