Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Jess, är det någon som ska bjucka så är det dagis-snubben (Carl, 12 år).

Annons
Postat

"Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej.

Postat

Förvisso, men det skulle ställa saker och ting på sin spets och sen behöver du inte grubbla över henne mer, om hon inte accepterar naturligtvis, fast då vet du ju inte om hon gör det för att hon tycker synde om dej.

Jag vill ogärna spetsa henne. Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt.

Postat

[...] Och även om det är obehagligt att känna sig osäker på henne hela tiden så vore det ännu värre att förlora henne helt.

Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt.

Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑

Postat

Säg inte det till henne. Har du otur så playar hon dig fullständigt.

Nu tror jag inte att hon är den typen men man vet aldrig... 😑

Nej, det verkar nu som hon verkligen har dåligt med pengar. Men kanske kan få tills dess.

MEN, lite akut nu (Killis?):

Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"?

Postat

Hur mycket gör jag bort mig om jag säger nåt i stil med "om du vill kan jag lägga ut i värsta fall"?

För mycket, bestämde jag. Möjligen om några dar isåfall.

Postat

Dingis: mailade dig tidigare idag. Hoppas att det inte vart för rörigt 😕 (hade lite bråttom där). Men kul att du tar dig tid 🙂

Postat

Dingis: mailade dig tidigare idag. Hoppas att det inte vart för rörigt 😕 (hade lite bråttom där). Men kul att du tar dig tid 🙂

Ja, jag såg det! Väntar på din skiss bara.

Postat

Ja, jag såg det! Väntar på din skiss bara.

Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs?

Postat

Det var just det... Jag snöt mig och tänkte efter en gång till; är det verkligen så bra med den där skissen? Är det inte bättre om du free stylar utifrån mina förslag och så får vi se? Men jag kan kirra en skiss till senare om du anser att det behövs?

Jag kan go crazy & wild, inga problem!

Postat

Jag kan go crazy & wild, inga problem!

Gör't baby, gör't! 😄

Postat

Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också.

Postat

Ju mer hon krånglar desto mindre sugen blir man ju på att ens träffa henne. Men i vår, då jävlar har hon inga ursäkter hehehe. Men då har jag väl säkert (förhoppningsvis) andra tjejer att tänka på också.

Framförhållning!

Förresten, vad ska du göra till hösten? (ett dimmigt minne säger "plugga" men jag venne...? 😕 )

Postat

Framförhållning!

Förresten, vad ska du göra till hösten? (ett dimmigt minne säger "plugga" men jag venne...? 😕 )

Plugga i Stockholm nu till jul, sen blire Lund.

Postat

Plugga i Stockholm nu till jul, sen blire Lund.

Sådärja!

Jag visste att jag hade rätt (någonstans).

Postat

Sådärja!

Jag visste att jag hade rätt (någonstans).

Fast pluggandet är mest en rökridå. Egentligen är det knulla kuken av mig som står på agendan. Filosofibrudar ska vara lätta att lägra har jag hört.

Postat

Mycket skulle jag säga... verkar så jävla på

Tack. Kommer nog inte säga det, om jag inte får en totalknäpp. Nu hoppas jag skiten ur mig på att hon får ihop lite pengar.

Postat

Mycket skulle jag säga... verkar så jävla på

Undrar om han inte skulle må bra av att göra bort sej lite. Det här skulle kunna va ett tillfälle.

Postat

Undrar om han inte skulle må bra av att göra bort sej lite. Det här skulle kunna va ett tillfälle.

Gör hellre bort mig öga mot öga.

Postat (redigerat)

Gör hellre bort mig öga mot öga.

Yep, det är det enda rätta 😑 Ska man göra bort sig ska man göra det med stil. Som jag 😛

Redigerat av CHAE
Postat

Yep, det är det enda rätta 😑 Ska man göra bort sig ska man göra det med stil. Som jag 😛

Vad är det största du har gjort bort dig?

Postat

Dåligt med folk som har kass ekonomi.

Nej, jag tycker det verkar finnas många som har det.

Eller kommer att få det...

Postat

Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Mmm. Du som är feminist och för jämlikhet borde kräva att hon betalar! De har många decennier att ta igen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.