Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

När är det och hur många blir ni?

13 augusti

Västervik eller Växjö

Än så länge: Linus, jag, Kängan (om det nu blir V-vik), Gizmozis (?. Han sa i våras att han itne var svår om det blev Viken)... Ptja, total uppslutning m a o 😄

Jag hoppas ju på Viken. Annars måste jag ta mig till Växjö och det lär förmodligen inte hända efter att jag är på budget nu när jag jag lägger undan till min gura 😑

Vi får se vad som händer helt enkelt. Inget är hugget i sten...typ.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Yes. Fin utsikt härifrån kan jag säga!

Nemen, En bit mer söderut. Om nu inte mina geografi kunskaper sviker.

Alla.

En person som bor i Helvetet och har multipla personligheter alltså 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul grej #1: jag hann precis komma innanför dörren då det började spöregna 🙂

Kul grej #2: jag träffade på min gehörslärare, Lennart Hammar från folkhögskoletiden (2000-2003) på väg hem från affären. Verkligen askul att träffa honom bara "sådär".

En gång diskuterade vi absolut gehör på en pianolektion och någon (kan varit min ex-fru, inte helt otippat 😛 )lade fram teorin att ingen kan ha det. Lennart bränner sönder eleven med sina sköna (och vida beryktade) crazy eyes, stegar fram till en stol som han lyfter lite från golvet och skrapar mot golvet varvid en ton uppkommer. Därefter traskar han fram till Bösendorfen och spelar the very exakt ton på klaviaturen (ess2). Eleven får något "I rest my case" i ögonen och vi fortsätter lektionen som ingenting har hänt. Personligen var jag tyst i ungefär 17 minuter efter detta (och tro mig ,det är inte ofta jag blir sådär spontantyst).Helt otroligt av honom att bara göra det där to prove a point.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång diskuterade vi absolut gehör på en pianolektion och någon (kan varit min ex-fru, inte helt otippat 😛 )lade fram teorin att ingen kan ha det. Lennart bränner sönder eleven med sina sköna (och vida beryktade) crazy eyes, stegar fram till en stol som han lyfter lite från golvet och skrapar mot golvet varvid en ton uppkommer. Därefter traskar han fram till Bösendorfen och spelar the very exakt ton på klaviaturen (ess2). Eleven får något "I rest my case" i ögonen och vi fortsätter lektionen som ingenting har hänt. Personligen var jag tyst i ungefär 17 minuter efter detta (och tro mig ,det är inte ofta jag blir sådär spontantyst).Helt otroligt av honom att bara göra det där to prove a point.

😄 Fy fan vilken skön snubbe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul grej #1: jag hann precis komma innanför dörren då det började spöregna 🙂

Kul grej #2: jag träffade på min gehörslärare, Lennart Hammar från folkhögskoletiden (2000-2003) på väg hem från affären. Verkligen askul att träffa honom bara "sådär".

En gång diskuterade vi absolut gehör på en pianolektion och någon (kan varit min ex-fru, inte helt otippat 😛 )lade fram teorin att ingen kan ha det. Lennart bränner sönder eleven med sina sköna (och vida beryktade) crazy eyes, stegar fram till en stol som han lyfter lite från golvet och skrapar mot golvet varvid en ton uppkommer. Därefter traskar han fram till Bösendorfen och spelar the very exakt ton på klaviaturen (ess2). Eleven får något "I rest my case" i ögonen och vi fortsätter lektionen som ingenting har hänt. Personligen var jag tyst i ungefär 17 minuter efter detta (och tro mig ,det är inte ofta jag blir sådär spontantyst).Helt otroligt av honom att bara göra det där to prove a point.

Mitt ex har absolut gehör från typ födsel. Fast hon hatar det 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Fy fan vilken skön snubbe.

Eller hur! Störtskön och alltid redo med en kommentar. Dessutom otroligt kompetent lärare och musiker. Nu jobbar han tydligen som kantor i Ryssby. Good for him!

Mitt ex har absolut gehör från typ födsel. Fast hon hatar det 😛

Sweet!

How could you know? 😱

Vi vet...ALLT!

Så du kunde lägga en brakare och så sa hon att "du fes i Gm"?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Min syrra har varit tillsammans med sin nya kille i typ en månad och de använder redan "jag älskar dig" som hälsningsfras.

Personligen hade det kännts bättre om någon hade hälsat på någon med typ hej.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad hon hittade ny kille fort då. Du kanske skulle be om lite tips?

Krogen. Inte typ ragga upp ett ligg, utan typ att de stötte på varandras gäng hela tiden. Eller jag vet inte detaljerna. Är hur som helst inte intresserad av att ha deras förhållande. Hon är en typisk 18-årig tjej och han är en hårdrockare som drar hemma och jobbar extra sen två år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen hade det kännts bättre om någon hade hälsat på någon med typ hej.

☺️

[...] Hon är en typisk 18-årig tjej och han är en hårdrockare som drar hemma och jobbar extra sen två år.

😄 Vill du slita kulorna av honom än? Han besudlar ju din syrra ffs! VEM VARE SOM BESUDLA'?! 😠😛

iBella "är rädd att hon inte har råd" att gå på den där konserten. Tack för att du undviker mig hela jääävla tiden. Inte slutgiltigt än, men vafan, jag vill ju kunna umgås lite.

Hmm, det är ju inte sääääkert att hon undviker dig. Hon kanske helt enkelt håller sig till sanningen...? 😕

Vilket är värst att höra, det eller knullandet?

Jesus H tap dancing Christ! 😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Du funderar inte på att bjuda?

"Är osäker om jag har råd" var det visst, inte "rädd". Lite bättre, men ändå. Bjuda vore ju bara cp, nog för att jag egentligen har hur mycket råd som helst till det, men det blir ju alldeles för påträngande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...