Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag överträder inga (forum)regler.

Jag gillar era Hellvalla projekten, Valle! 80-tals stuket eller kanske tillåme 70tal. Jag gillart och vill höra mer!

Redigerat av Neosus
Postat

Nämen du din Jä"#%&¤!"&%¤ kan ju ..... eller ja. 😱

Jo! Vore najs! 😄

Chocka Civicen och dra en road trip 😄

Postat

Chocka Civicen och dra en road trip 😄

Ja why not egentligen Hade det inte kostat så mye penningar så hade ja brännt iväg nu. 😄

Postat

jag ligger sidledes med datorn på vardagsrumsbordet å skriver med en hand. det gör att jag inte orkar göra stora bokstäver samt att jag får lite ont i vänstra axeln som jag vilar mot soffan.

STACKARS! 😮

Postat (redigerat)

Jag gillar era Hellvalla projekten, Valle! 80-tals stuket eller kanske tillåme 70tal. Jag gillart och vill höra mer!

Tack! Kul att höra!

III:an är på väg. Till Mr Slejnards besvikelse (antar jag, eftersom han gillade den KISS-igare I:an bättre än den hårdrockiga II:an) kommer III:an att ha tunga inslag a la Metallica och råriv a la Velvet Revolver. Men även åtminstone en låt vars smörighet man får söka efter länge 😉

Men det är fortfarande mycket melodi och MASSOR med körer.

Redigerat av Valle
Postat

Sådärja! Göttigt värre ☺️

Kommer Gizmozis/Anders att vara involverad även den här gången?

Postat

Tack! Kul att höra!

III:an är på väg. Till Mr Slejnards besvikelse (antar jag, eftersom han gillade den KISS-igare I:an bättre än den hårdrockiga II:an) kommer III:an att ha tunga inslag a la Metallica och råriv a la Velvet Revolver. Men även åtminstone en låt vars smörighet man får söka efter länge 😉

Jag ser framemot det. 😄

Postat (redigerat)

Kommer Gizmozis/Anders att vara involverad även den här gången?

Jag vill inte avslöja några namn ännu, av det enkla skälet att inget är spikat, men minst två "gästartister" kommer att medverka.

EDIT: Detta var alltså varken dementi eller bekräftelse angående Gizmozis medverkan, inte ens huruvuda han är kandidat överhuvudtaget.

Redigerat av Valle
Postat

Jag vill inte avslöja några namn ännu, av det enkla skälet att inget är spikat, men minst två "gästartister" kommer att medverka.

EDIT: Detta var alltså varken dementi eller bekräftelse angående Gizmozis medverkan, inte ens huruvuda han är kandidat överhuvudtaget.

Ah, jag förstår. Kul med överraskningar i vilket fall som helst 🙂

Postat

Nu bajsade jag!

Fick brev som jag inte hade väntat mig!

Måste betala fakturor!

Fick en bloggkommentar av en cool kille!

Måste ändå klippa mig!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.