Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag står för att jag tycker det är ganska löjligt att du häver ur dig din bokstavskombination så fort någon beter sig ungefär lika illa som du gör.

ILLA!? På vilket sätt beter jag mig illa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Aggressiv. Taggarna utåt.

Inte enligt moderatorerna/admin om vi ser till att hålla sig till forumreglerna. Men om du ser det som ett personligt problem, så OK.

Men tycker du då att ditt förfarande att skriva nedsättande signaturer och inlägg om mig är en bra metod att få bukt med mitt svineri på forumet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte enligt moderatorerna/admin om vi ser till att hålla sig till forumreglerna. Men om du ser det som ett personligt problem, så OK.

Men tycker du då att ditt förfarande att skriva nedsättande signaturer och inlägg om mig är en bra metod att få bukt med mitt svineri på forumet?

Nej, det är väldigt omoget faktiskt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig är det faktiskt mest ett sätt att ställa sig bakom sadam. vet inte riktigt vad som startade det hela, men det känns så trist att ofta när han skrivit något inlägg, så har du hoppat in och trampat på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig är det faktiskt mest ett sätt att ställa sig bakom sadam. vet inte riktigt vad som startade det hela, men det känns så trist att ofta när han skrivit något inlägg, så har du hoppat in och trampat på det.

Så sött 🙂 Ni tar hand om varandra!

Det finns många rötägg på det här forumet som behöver trampas till rejält då och då. SadamJR är inget rötägg – och han ska inte behöva ta någon skit. Däremot kan jag erkänna att jag är lite mer bitchig mot honom än vad han är mot mig. SadamJR och jag har varit motpoler i stort sett ända sedan han reggade sig, men det som kanske "startade det hela" var väl när jag ondjorde mig över MBBAD-händelsen i julas (då jag "outades" på forumet) och med anledning av händelsen krävde "aktiveringsperiod", och SadamJR förringade det hela med "Valle råkar lite illa ut och omedelbart ska reglerna för detta forum göras om".

Så då tänkte jag att OK, om en "outning" av högst personlig information inte ska anses vara mycket att böla över... Varför skulle någon då böla över att jag var "aggressiv med taggarna utåt"?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig är det faktiskt mest ett sätt att ställa sig bakom sadam. vet inte riktigt vad som startade det hela, men det känns så trist att ofta när han skrivit något inlägg, så har du hoppat in och trampat på det.

kiss-lips_156035573.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då tänkte jag att OK, om en "outning" av högst personlig information inte ska anses vara mycket att böla över... Varför skulle någon då böla över att jag var "aggressiv med taggarna utåt"?

🙂

Snygg efterkonstruktion. Det var nog precis så du tänkte 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Så sött 🙂 Ni tar hand om varandra!

Det finns många rötägg på det här forumet som behöver trampas till rejält då och då. SadamJR är inget rötägg – och han ska inte behöva ta någon skit. Däremot kan jag erkänna att jag är lite mer bitchig mot honom än vad han är mot mig. SadamJR och jag har varit motpoler i stort sett ända sedan han reggade sig, men det som kanske "startade det hela" var väl när jag ondjorde mig över MBBAD-händelsen i julas (då jag "outades" på forumet) och med anledning av händelsen krävde "aktiveringsperiod", och SadamJR förringade det hela med "Valle råkar lite illa ut och omedelbart ska reglerna för detta forum göras om".

Så då tänkte jag att OK, om en "outning" av högst personlig information inte ska anses vara mycket att böla över... Varför skulle någon då böla över att jag var "aggressiv med taggarna utåt"?

🙂

Nä valle. Det började inte då. Det började när jag var ny här och du kallade nästan varenda tråd jag drog igång för nördtråd, för att sedan fortsätta att spy din galla i dom. Numera försöker jag undvika att gå i svaromål när du vevar loss men det är som synes omöjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som Pazo: shit, orka.

Jag håller egentligen helt med, tyckte jag var tvungen att säja ifrån där. Tycker dock att det är tråkigt om "vår" "konflikt" hamnar i längsta, men det tyx inte va mycket att göra nåt åt.

stavfel

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg efterkonstruktion. Det var nog precis så du tänkte 😛

Inte exakt efter de orden. Men faktum är att när jag konstaterade att vissa på allvar tyckte att jag gjorde en big deal av "outningen" så blev jag en gnutta förvånad. Det finns en klar, medveten "förändring" i tonen i mina inlägg sedan dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller egentligen helt med, tyckte jag var tvungen att säja ifrån där. Tycker dock att det är tråkigt om "vår" "konflikt" hamnar i längsta, men det tyx inte va mycket att göra nåt åt.

stavfel

Ptja egentligen kanske mer PM-material, men samtidigt har alla lika stor rätt att skriva här så man kan ju inte diktera innehållet heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller egentligen helt med, tyckte jag var tvungen att säja ifrån där. Tycker dock att det är tråkigt om "vår" "konflikt" hamnar i längsta, men det tyx inte va mycket att göra nåt åt.

stavfel

Jag med, men jag vet hur det är. Jag säger bara AF...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä valle. Det började inte då. Det började när jag var ny här och du kallade nästan varenda tråd jag drog igång för nördtråd, för att sedan fortsätta att spy din galla i dom. Numera försöker jag undvika att gå i svaromål när du vevar loss men det är som synes omöjligt.

Kan faktiskt bara minnas två gånger jag refererade till något du skrev som "nördigt". Dessutom sa jag såhär också: Att jag tycker tråden är "nördig" är inte detsamma som att jag tycker den är "onödig".

Men OK, det var då det började för din del, då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som Pazo: shit, orka.

Ja men blocka mig då om det är så "shit" att läsa mina inlägg. Du har ju till exempel inte postat de smakfullaste inläggen här på forumet(eller hur?).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni ser vad ett forum kan ställa till det.

Hade folk träffats mer IRL så skulle folk som Sadam och Valle, varit skitbra kompisar... Skulle inte förvåna mig iallafall.

Palla snacka runt hela tiden. Ingen vinner på det.

Har jag rätt? Eller har jag fel...?

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni ser vad ett forum kan ställa till det.

Hade folk träffats mer IRL så skulle folk som Sadam och Valle, varit skitbra kompisar... Skulle inte förvåna mig iallafall.

Palla snacka runt hela tiden. Ingen vinner på det.

Har jag rätt? Eller har jag fel...?

Kom hit då, Grahn så bjuckar jag på fika 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...