CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Dubedido. Ja' menar doo-bedido, jag sjunger doo-be-didoo, doo-be-di-doo-be-di doo-be-di doo! Ja' me... Nämen heeeej, vilken lattjo liten pryyyl!
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Tror jag ska chilla ett tag med bruden nu. Ser vad hon tar för nästa steg. ☺️
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ja' menar doo-bedido, jag sjunger doo-be-didoo, doo-be-di-doo-be-di doo-be-di doo! Ja' me... Nämen heeeej, vilken lattjo liten pryyyl!
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kommer inte in på CSN, har ingen e-legitimation. Men det står väl på ditt studera.nu att du är antagen? Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara. Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Tror jag ska chilla ett tag med bruden nu. Ser vad hon tar för nästa steg. ☺️ Bra, bra. Nu ligger bollen hos henne. 🥰 Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara. Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också. Logga in omedelbart! 😮
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara. Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också. Måste man inte beställa en personlig kod då? Jag har inte fått något mejl. Jag väntar tills det kommer papper på posten istället.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Och så måste jag klippa mig, för det här är fan inte snyggt längre.
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var som jag trodde - denna vecka börjar allvaret. ☺️ Lite mer att göra på jobbet.
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) ASD sjdilji f34pq90 s ad EDIT: Prosit. EDIT2: Tack. Redigerat 8 augusti 2011 av Micke H
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Och så måste jag klippa mig, för det här är fan inte snyggt längre. Jo 😠
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 På vilket sätt är det ett problem för dig som ändå bara hänger i Längsta och sprider lögner och lustigheter för att "verka" bättre än alla andra? Intressant, berätta mer.
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 ASD sjdilji f34pq90 s ad EDIT: Prosit. EDIT2: Tack. Var det katten som sa nåt?
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Var det katten som sa nåt? Det vete katten. Vete-katten.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Var det katten som sa nåt? Det vete katten. Vete-katten. Kattastrof 😮
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 "Börsen rasar tre procent"... Läsarna rasar över att 3% inte är ett ras.
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Måste bara kommentera en sista sak: min chef samarbetar bara med två typer av personer - gamla gubbar (som oftast är gamla bekanta) och unga, asheta tjejer. Slår aldrig fel.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Måste bara kommentera en sista sak: min chef samarbetar bara med två typer av personer - gamla gubbar (som oftast är gamla bekanta) och unga, asheta tjejer. Slår aldrig fel. Well... Go nuts! 😑
Valle Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Intressant, berätta mer. Åh, undviker frågan... Du tar dig friheten att göra dig lustig över mig men ska minsann inte behöva förklara dig... Snyggt! Om du nu tycker att det är häftigt att hänga på de andra i Längsta med att raljera över mig, så gör som de andra, stå upp för vad du kräker ur dig. 🙂
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Åh, undviker frågan... Du tar dig friheten att göra dig lustig över mig men ska minsann inte behöva förklara dig... Snyggt! Om du nu tycker att det är häftigt att hänga på de andra i Längsta med att raljera över mig, så gör som de andra, stå upp för vad du kräker ur dig. 🙂 Jag står för att jag tycker det är ganska löjligt att du häver ur dig din bokstavskombination så fort någon beter sig ungefär lika illa som du gör.
Valle Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Men shit orka förfan Vaddå... har du något vettigare för dig?
Recommended Posts