Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Dubedido.

Ja' menar doo-bedido, jag sjunger doo-be-didoo, doo-be-di-doo-be-di doo-be-di doo! Ja' me... Nämen heeeej, vilken lattjo liten pryyyl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kommer inte in på CSN, har ingen e-legitimation. Men det står väl på ditt studera.nu att du är antagen?

Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara.

Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska chilla ett tag med bruden nu. Ser vad hon tar för nästa steg. ☺️

Bra, bra. Nu ligger bollen hos henne.

tumblr_llwvw93ZtS1qeegbeo1_500.gif

🥰

Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara.

Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också.

Logga in omedelbart! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det gör det. Men segt att det inte står på CSN bara.

Jag fick mejl precis från CSN där jag även fick en personlig kod. Du kanske fick en du också.

Måste man inte beställa en personlig kod då? Jag har inte fått något mejl. Jag väntar tills det kommer papper på posten istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bara kommentera en sista sak: min chef samarbetar bara med två typer av personer - gamla gubbar (som oftast är gamla bekanta) och unga, asheta tjejer. Slår aldrig fel.

Well... Go nuts! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant, berätta mer.

Åh, undviker frågan...

Du tar dig friheten att göra dig lustig över mig men ska minsann inte behöva förklara dig... Snyggt!

Om du nu tycker att det är häftigt att hänga på de andra i Längsta med att raljera över mig, så gör som de andra, stå upp för vad du kräker ur dig.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, undviker frågan...

Du tar dig friheten att göra dig lustig över mig men ska minsann inte behöva förklara dig... Snyggt!

Om du nu tycker att det är häftigt att hänga på de andra i Längsta med att raljera över mig, så gör som de andra, stå upp för vad du kräker ur dig.

🙂

Jag står för att jag tycker det är ganska löjligt att du häver ur dig din bokstavskombination så fort någon beter sig ungefär lika illa som du gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...