Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var rätt länge sen jag hade riktig praktbånge.
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 G'morrn Längsta! Vad händer? Fan, det är mkt kallare om morgonen nu 🙁 Det är för JÄVLIGT! 😠 Dingis @ myntstaplar och sedlar (helst ska de visas på TV och "regna" ner): eller HUR! Är det då en bild av ett sådant där hologram eller så så är jag ju fetkörd och hela programmet/artikeln blir högintressant 🙂 Men som sagt var: det är alltid ngt skit om räntan eller typ statsskulden. Jag och tjejen har pratat så smått om att flytta ihop igen. Varför inte, liksom? Vi har ju gjort det förut men så är det den där detaljen om att det är jävligt skönt att ha ngt eget. Samtidigt vet man ju om att man fixar det där. Nåväl, vi får se vad som händer. Det vore najs iaf 😑 Högst eventuellt blir det en lägenhet ledig här i mitt hus (i min uppgång) till vintern (typ november-december). Hon går väl med på att hyra en lägenhet med ett rum extra som du kan ha som studio?
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 han skriver ju sin MBBAD-pryl i varenda inlägg. Nån nämnde att MBBAD som nick vore rätt kul. Vore kanske nåt för af i hans nästa inkarnation.
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var rätt länge sen jag hade riktig praktbånge. Det är för att du håller på för mycket. Det hinner aldrig rinna till ordentligt.
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag tror jag fattar vad du menar, men jag tycker inte det var så träffande... eller är jag trög bara. Jag fattar också nu men det är lite för långsökt för att man ska koppla direkt.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag skulle också vilja ha ett sånt där kort namn, en stavelse förnamn och en stavelse efternamn. Det är mer slagkraftigt.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det var rätt länge sen jag hade riktig praktbånge. k 😑 Hon går väl med på att hyra en lägenhet med ett rum extra som du kan ha som studio? Fast om vi ska bo ihop så köper vi ju en lägenhet (både bostads- och hyresrätter här i huset). Då får man greja runt lite som man vill med målning och sådant där. The fun stuff alltså ☺️ Nån nämnde att MBBAD som nick vore rätt kul. Vore kanske nåt för af i hans nästa inkarnation. Det var Retromannen. Ni ser ju AF överallt! 😮 Slappna av 😛
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag skulle också vilja ha ett sånt där kort namn, en stavelse förnamn och en stavelse efternamn. Det är mer slagkraftigt. Ho Chi
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Säger ni (eller tänker ni) bats i dingbats som engelskans bats eller mer som batts med mer svenskt uttal?
SadamJR Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ding Bats Får mej helt osökt att tänka på james fjong.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Säger ni (eller tänker ni) bats i dingbats som engelskans bats eller mer som batts med mer svenskt uttal? Jag uttalar det som på engelska, fast med lite svensk brytning då.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ho Chi Ja, eller typ My Berg, eller... ja, hon var min enda såna facebookvän. Men typ snyggare tvåstaviga namn är också okej, typ Lodin eller Nordin osv.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Säger ni (eller tänker ni) bats i dingbats som engelskans bats eller mer som batts med mer svenskt uttal? Jag tänker nog på det med det engelska uttalet.
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 jag säger nog dingbatts. känns bara fånigt att dra till med dingbäääts.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) "Caroline Emilia Nord" är en skön sammansättning, tycker jag. Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 "Caroline Emilia Nord" är en skön sammansättning, tycker jag. Nja. Lite osammanhängande. Förresten mejlade jag dig precis en ny omslagsidé.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Nja. Lite osammanhängande. Förresten mejlade jag dig precis en ny omslagsidé. Jag gillar betoningarna som uppkommer automatiskt. Åh fan, vad kul! 🥰 Ska kolla in den a s a p. Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 jag säger nog dingbatts. känns bara fånigt att dra till med dingbäääts. Saamma här.
Valle Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 han skriver ju sin MBBAD-pryl i varenda inlägg. På vilket sätt är det ett problem för dig som ändå bara hänger i Längsta och sprider lögner och lustigheter för att "verka" bättre än alla andra?
Overkill Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Om ni går in på CSN och söker studiemedel, står det nått då att ni är antagna till en kurs? För mig står det 0 poäng.
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kommer inte in på CSN, har ingen e-legitimation. Men det står väl på ditt studera.nu att du är antagen?
Recommended Posts