Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

G'morrn Längsta!

Vad händer?

Fan, det är mkt kallare om morgonen nu 🙁 Det är för JÄVLIGT! 😠

Dingis @ myntstaplar och sedlar (helst ska de visas på TV och "regna" ner): eller HUR! Är det då en bild av ett sådant där hologram eller så så är jag ju fetkörd och hela programmet/artikeln blir högintressant 🙂 Men som sagt var: det är alltid ngt skit om räntan eller typ statsskulden.

Jag och tjejen har pratat så smått om att flytta ihop igen. Varför inte, liksom? Vi har ju gjort det förut men så är det den där detaljen om att det är jävligt skönt att ha ngt eget. Samtidigt vet man ju om att man fixar det där. Nåväl, vi får se vad som händer. Det vore najs iaf 😑 Högst eventuellt blir det en lägenhet ledig här i mitt hus (i min uppgång) till vintern (typ november-december).

Hon går väl med på att hyra en lägenhet med ett rum extra som du kan ha som studio?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var rätt länge sen jag hade riktig praktbånge.

k 😑

Hon går väl med på att hyra en lägenhet med ett rum extra som du kan ha som studio?

Fast om vi ska bo ihop så köper vi ju en lägenhet (både bostads- och hyresrätter här i huset). Då får man greja runt lite som man vill med målning och sådant där. The fun stuff alltså ☺️

Nån nämnde att MBBAD som nick vore rätt kul. Vore kanske nåt för af i hans nästa inkarnation.

Det var Retromannen. Ni ser ju AF överallt! 😮 Slappna av 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger ni (eller tänker ni) bats i dingbats som engelskans bats eller mer som batts med mer svenskt uttal?

Jag tänker nog på det med det engelska uttalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja. Lite osammanhängande.

Förresten mejlade jag dig precis en ny omslagsidé.

Jag gillar betoningarna som uppkommer automatiskt.

Åh fan, vad kul! 🥰 Ska kolla in den a s a p.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

han skriver ju sin MBBAD-pryl i varenda inlägg.

På vilket sätt är det ett problem för dig som ändå bara hänger i Längsta och sprider lögner och lustigheter för att "verka" bättre än alla andra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...