Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Börjar bli sugen på att åka hem och köra logic ett par veckor.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 bara 4 veckor semester kvar 😏 😛 Ha, om 4 veckor börjar min såatteeeeh... 😑 Förresten, vad har du semester ifrån? (det har du säkert sagt men jag har givetvis glömt bort det).
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Ha, om 4 veckor börjar min såatteeeeh... 😑 Förresten, vad har du semester ifrån? (det har du säkert sagt men jag har givetvis glömt bort det). Och folk har trackat mig för att jag har så vansinnigt sen semester xD Jag har semester från att rena syntetiserat DNA.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) Och folk har trackat mig för att jag har så vansinnigt sen semester xD Jag har semester från att rena syntetiserat DNA. Sen semester är förvisso tufft men toksen semester är hardcore 😑 Ingen semester öht är episkt. Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Fidden Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Sen semester är förvisso tufft men toksen semester är hardcore 😑 ☺️ Ingen semester öht är episkt. Och ganska dumt.
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag åkte iväg och lämnade bilen på verkstaden och sedan gick jag hem. I REGNET!! 😠
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 (redigerat) 😉 Jag åkte iväg och lämnade bilen på verkstaden och sedan gick jag hem. I REGNET!! 😠 Äsch, tjut då fö' fän 😛 Ni har haft på tok för bra väder däruppe i Nårrrrlnd så ni mår bara gott av lite regn 😉 edit: vad är det för fel på'n? Redigerat 8 augusti 2011 av CHAE
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 😉 Äsch, tjut då fö' fän 😛 Ni har haft på tok för bra väder däruppe i Nårrrrlnd så ni mår bara gott av lite regn 😉 editr: vad är det för fel på'n? Jåh de e sant! Grahnarna växer bättre oxå... 😑😱
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jåh de e sant! Grahnarna växer bättre oxå... 😑😱 Aight 😑 Vad ska du göra idag, Greijhn?
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Idag ska jag öva lite på dragspelet och så ska jag nog fika lite mellan dragen.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Idag ska jag öva lite på dragspelet och så ska jag nog fika lite mellan dragen. 😑 Nu har jag ny signatur. 😲
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 nu stänger jag ner lär nog dyka upp sedan nångång hade heda 🙂
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 han skriver ju sin MBBAD-pryl i varenda inlägg. Fast det är ju inte en förkortning av allt han har skrivit i inlägget... FDÄJIEFAAHHSII
Dingbats Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 du fattar vad jag menar. DFVJM. Jag tror jag fattar vad du menar, men jag tycker inte det var så träffande... eller är jag trög bara.
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 det är en passning till balle. Jaså jahaaa... okej. han skriver ju sin MBBAD-pryl i varenda inlägg. Fast det gör han väl inte. Inte i varenda tråd iaf 😑
Micke H Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 testar om videos går att ladda upp via dropbox, håll till godo. slej in action! 😮 http://dl.dropbox.com/u/9809462/JaMa-%20Beth.wmv 😄🥰
Recommended Posts