Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jävla framförhållning du har. Tänk inte så långt framåt. Lev i nuet. vist sagt.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jävla framförhållning du har. Tänk inte så långt framåt. Lev i nuet.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jepp å då är semestern slut. äh, jag e ledig i 2 veckor till, fall du ville veta 😛
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Där dog mitt sista tålamod jag fyller munnen med ditt blod jag bryter nacken av din häst De e den dröm jag gillar mest... Av någon anledning är små seriös svensk metal ganska bra.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Där dog mitt sista tålamod jag fyller munnen med ditt blod jag bryter nacken av din häst De e den dröm jag gillar mest... Av någon anledning är små seriös svensk metal ganska bra. Texten var gullig. Men passar bättre som syntpop. EDIT: Nej, passar bäst utan musik till. Redigerat 7 augusti 2011 av Dingbats
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Texten var gullig. Men passar bättre som syntpop. EDIT: Nej, passar bäst utan musik till.
slejnard Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 äh, jag e ledig i 2 veckor till, fall du ville veta 😛 Ifall jag inte ville veta då. 😠 Nädå är faktiskt lite jobbsugen efter 5 sköna veckor.
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag är ledig till 29e Aug. Varit ledig sen 1a Juni ☺️
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Ifall jag inte ville veta då. 😠 Nädå är faktiskt lite jobbsugen efter 5 sköna veckor. jag är faktiskt lite skolsugen också. hade kunnat börja imorgon. No probs. 😛
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag också! Kul termin som väntar. Härligt! Vad läser du? 🙂
slejnard Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag är ledig till 29e Aug. Varit ledig sen 1a Juni ☺️ Gå ut i skogen. Sen täljer du ett par träpinnar. Sen går du hem och spelar på pungen din.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Härligt! Vad läser du? 🙂 Programmet heter politices kandidatprogram och jag har nationalekonomi och statistik som huvudämnen. Ska läsa statistik B till hösten. edit: universitet alltså Redigerat 7 augusti 2011 av Overkill
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om du ska umgås med oss här i längsta finns det vissa saker du måste lära dig: Grahn (Neosus) bor i Norrland och gillar fika. Det vet du nog redan. debatt gillar brudar med stora tuttar. Killis tycker inte om när man låter känslorna bestämma. Fidden bor i en håla på grund av jobbet. Jag använder inte Spotify.
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Gå ut i skogen. Sen täljer du ett par träpinnar. Sen går du hem och spelar på pungen din. Njaaa. Ut i skogen har jag dock varit en del faktiskt, senast igår. ☺️
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag är egentligen mest sugen på uppsala. Men liksom kommer nog vara intressanta grejer i plugget så det kommer väl bli kul! Men ser ut att vara ganska tunga grejer så det blir väl jobbigt...
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 edit: universitet alltså Visst känns det ovant att behöva lägga till? Det var länge sen vi hade någon så ung här. Det var när det var du och jag som var det.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om du ska umgås med oss här i längsta finns det vissa saker du måste lära dig: Grahn (Neosus) bor i Norrland och gillar fika. Det vet du nog redan. debatt gillar brudar med stora tuttar. Killis tycker inte om när man låter känslorna bestämma. Fidden bor i en håla på grund av jobbet. Jag använder inte Spotify. Tack för upplysningen! Jag hade kunnat länka youtube musikvideon. Men då hade jag väl blivit avstängd för olämpligt material. 😐
slejnard Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Njaaa. Ut i skogen har jag dock varit en del faktiskt, senast igår. ☺️ okej. skogen är nice! ☺️
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag hade kunnat länka youtube musikvideon. Men då hade jag väl blivit avstängd för olämpligt material. 😐 Nej, det hade du inte. Det gör folk hela tiden.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Programmet heter politices kandidatprogram och jag har nationalekonomi och statistik som huvudämnen. Ska läsa statistik B till hösten. edit: universitet alltså Lät för avancerat för mig, haha Men najs!
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 MEN SERIÖST!?!?!? Min bror la ifrån sig datorn 5sek sen. Sen skrev jag domdär två inläggen och nu hör jag honom SNAAARK SNAAARK... HUR FAN KAN MAN SOMNA SÅ JÄVLA KUKSNABT! 😠
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) fem svenska kronor Redigerat 7 augusti 2011 av Overkill
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nej, det hade du inte. Det gör folk hela tiden. aight...
slejnard Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 vill åxå kunna somna snabbt. ska skjutsa brorsan till flyget i ottan imorn.
Recommended Posts