Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Han fick visst fram nåt här nu. 😲 😳 Glöm inte skyddet bara... 😊😑 😆 :lol: Redigerat 7 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Ska också stänga ner! Laga matlåda och sen söööve! HedaH!
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 SKARU SUPA I SÄLEN FIDDEN? så blir det nog. förra året utvecklade sig nyårsafton till en ninjafest. igår fick jag faktiskt cred för att det var jag som satte igång den efter att ha förlorat i surra-flaskan och blivit tvungen att gå in och "tokcrazydansa" hos de som fastnat i paltkoman i vardagsrummet. Resten är historia.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Vadårå? Åker man till Malung åker man ju till Malung. Inte till Sälen. Jag ska till Falun eller Mora eller vad det nu är till helgen, men jag ska inte till Sälen.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 så blir det nog. förra året utvecklade sig nyårsafton till en ninjafest. igår fick jag faktiskt cred för att det var jag som satte igång den efter att ha förlorat i surra-flaskan och blivit tvungen att gå in och "tokcrazydansa" hos de som fastnat i paltkoman i vardagsrummet. Resten är historia. 😄
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Åker man till Malung åker man ju till Malung. Inte till Sälen. Jag ska till Falun eller Mora eller vad det nu är till helgen, men jag ska inte till Sälen. Men vi var i sälen. Man behöver ju liksom inte sitta och uggla i stugan hela dagarna.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Men vi var i sälen. Man behöver ju liksom inte sitta och uggla i stugan hela dagarna. Ja, men det sa du ju aldrig. Vart i sälen var ni då?
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Ja, men det sa du ju aldrig. Vart i sälen var ni då? Kläppen vare
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 ja. i år ska jag nog också försöka åka lite utför, nu när man inte har en trasig axel.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 jag vill åka skidor 🙁 Det är väääääääääldigt långt ner på min priolista.
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det är väääääääääldigt långt ner på min priolista. Woooooooord
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Det är väääääääääldigt långt ner på min priolista. Det blir lätt så dyrt när man ska både resa + bo + liftkort. Men farfar fyller 75 i februari och då ska farmor och farfar hyra en stuga med typ 28 bäddar i branäs och så ska deras fyra barn och barnbarn dit. Kommer lätt att vara som det är i början av ensam hemma när det är kaos hos mccallister. edit: 28 är nog i överkant. 18-20 måste det bli. fortfarande en konstig stuga som har så måga bäddar. Redigerat 7 augusti 2011 av Overkill
Pazo Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Fitta. HIGH FIVE?? HIGH FIVE! Redigerat 7 augusti 2011 av Pazo
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag åt stuvade kantareller förut. Det är gott. Självplockade?
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det är gott. Självplockade? Nja, min morbror som plockat. Han är sjuk, han plockar hur mycket som helst av allt. Kantareller, blåbär, hjortron, lingon, etc, så vi har massa sånt hemma. Det är najs. En gång när han vare ute hittade han inte hem så han sov under ett träd.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nja, min morbror som plockat. Han är sjuk, han plockar hur mycket som helst av allt. Kantareller, blåbär, hjortron, lingon, etc, så vi har massa sånt hemma. Det är najs. En gång när han vare ute hittade han inte hem så han sov under ett träd. Haha. Men det är jävligt kul att plocka sånt. Eller iaf himla tillfredsställande vartefter man får ihop mer och mer. Hjortron har jag aldrig plockat.
slejnard Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag åt stuvade kantareller förut. Ännu godare! 😮
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Snart slår klockan måndag Jävla framförhållning du har. Tänk inte så långt framåt. Lev i nuet.
Recommended Posts