Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

SKARU SUPA I SÄLEN FIDDEN?

så blir det nog. förra året utvecklade sig nyårsafton till en ninjafest. igår fick jag faktiskt cred för att det var jag som satte igång den efter att ha förlorat i surra-flaskan och blivit tvungen att gå in och "tokcrazydansa" hos de som fastnat i paltkoman i vardagsrummet. Resten är historia.

Link to comment
Dela på andra sajter

så blir det nog. förra året utvecklade sig nyårsafton till en ninjafest. igår fick jag faktiskt cred för att det var jag som satte igång den efter att ha förlorat i surra-flaskan och blivit tvungen att gå in och "tokcrazydansa" hos de som fastnat i paltkoman i vardagsrummet. Resten är historia.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man till Malung åker man ju till Malung. Inte till Sälen. Jag ska till Falun eller Mora eller vad det nu är till helgen, men jag ska inte till Sälen.

Men vi var i sälen. Man behöver ju liksom inte sitta och uggla i stugan hela dagarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väääääääääldigt långt ner på min priolista.

Det blir lätt så dyrt när man ska både resa + bo + liftkort. Men farfar fyller 75 i februari och då ska farmor och farfar hyra en stuga med typ 28 bäddar i branäs och så ska deras fyra barn och barnbarn dit. Kommer lätt att vara som det är i början av ensam hemma när det är kaos hos mccallister.

edit: 28 är nog i överkant. 18-20 måste det bli. fortfarande en konstig stuga som har så måga bäddar.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är gott. Självplockade?

Nja, min morbror som plockat. Han är sjuk, han plockar hur mycket som helst av allt. Kantareller, blåbär, hjortron, lingon, etc, så vi har massa sånt hemma. Det är najs. En gång när han vare ute hittade han inte hem så han sov under ett träd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, min morbror som plockat. Han är sjuk, han plockar hur mycket som helst av allt. Kantareller, blåbär, hjortron, lingon, etc, så vi har massa sånt hemma. Det är najs. En gång när han vare ute hittade han inte hem så han sov under ett träd.

Haha. Men det är jävligt kul att plocka sånt. Eller iaf himla tillfredsställande vartefter man får ihop mer och mer. Hjortron har jag aldrig plockat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...