Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 😆 Fan vet, Memphy! Fan vet... 😕😄 Jag visade en bil som Memphis gick och köpte. Sedan fick han bara problem med den. 😆 Fast jag minns inte va de va för bil.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Gillar bara inte de där gitarrerna 😑 Well said, typ.
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag visade en bil som Memphis gick och köpte. Sedan fick han bara problem med den. 😆 😆 Way to go, Grahn!
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 hahah jo har haft den tanken. 😆😄 Det är tanken som räknas.. Iaf på en bil 😑 Äsch
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det är tanken som räknas.. Iaf på en bil 😑 Äsch Götebörg! 😆
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Jag visade en bil som Memphis gick och köpte. Sedan fick han bara problem med den. 😆 Fast jag minns inte va de va för bil. hähä, japp! 😄 Spontanköpte den två timmar efter att Grahn tipsat om annonsen. xD Men den höll iaf i två månader, sen brakade skiten ihop men var ju inte Grahns fel. 🥰 Förlorade massa cash men den var sportig och cool iaf! Roligt att få testa ha ett tag. Mitsubichi Eclipse vare! Nu har jag en Honda Civic. Asså! Honda Civic e ju balla! 😄 Redigerat 7 augusti 2011 av Memphis
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet, så ser det ut som en glad mus typ. Ögonen är öron, hålen i näbben är ögon, näbben i stort är ansikte.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 xD Men seriöst, var du där förra året? Det minns jag inte. I och för sig kan man ju undra varför jag skulle minnas att du var där, men jag minns alltså inte att du sa att du drog dit.
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Gillar bara inte de där gitarrerna 😑 Det enda jag på rak arm kan komma på som hade gjort att jag hade vänt vid en date, typ den MickeH nyss haft, det var om jag fick reda på att hon inte gillade Les Paul-gitarrerna. Då har man ju ingen framtid ihop.
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet, så ser det ut som en glad mus typ. Ögonen är öron, hålen i näbben är ögon, näbben i stort är ansikte. Säger som Chae brukar säga. Jag tar med mig detta och går vidare i livet. Tack.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet, så ser det ut som en glad mus typ. Ögonen är öron, hålen i näbben är ögon, näbben i stort är ansikte. Haha, faktiskt! Ser ut som om musen kommer flygande.
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 hähä, japp! 😄 Spontanköpte den två timmar efter att Grahn tipsat om annonsen. xD Men den höll iaf i två månader, sen brakade skiten ihop men var ju inte Grahns fel. 🥰 Den var sportig och cool iaf! Mitsubichi Eclipse vare! Asså! Honda Civic e ju balla! 😄 Just ja! Mitsubichi vare. 😄 ..fast den Honda jag har är en Aerodeck Kombi. Så riktigt ball är den inte. 😆 Men en skön och praktisk bil är det och drar inte så mycket soppa heller. ...nu pratar jag bilar. Förlåt! 😑
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet, så ser det ut som en glad mus typ. Ögonen är öron, hålen i näbben är ögon, näbben i stort är ansikte. Du min kära människa, har fantasi!
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet, så ser det ut som en glad mus typ. Ögonen är öron, hålen i näbben är ögon, näbben i stort är ansikte. Ööööh... 😳😱😊
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det enda jag på rak arm kan komma på som hade gjort att jag hade vänt vid en date, typ den MickeH nyss haft, det var om jag fick reda på att hon inte gillade Les Paul-gitarrerna. Då har man ju ingen framtid ihop. 😆 Kommentar överflödig... Säger som Chae brukar säga. Jag tar med mig detta och går vidare i livet. Tack. 😄🥰
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Först nu såg jag vad Fidden verkligen menade! xD Tog ett tag. 😛 Mvh Dryg Redigerat 7 augusti 2011 av Memphis
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Visst är han också grym? Det svänger. Lite krampaktig, tillbakahållen röst, men coolt...
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Får jag bara fråga, Varför kör vi ffr i 2010:s tråd? Var inte 2011 värdig en egen? JA MAN SKA FÖRKORTA! Redigerat 7 augusti 2011 av Naymari
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Om man tänker bort det där luddiga runt huvudet Runt huvudet finns väl inget luddigt? Det är ju bara gräs och himmel typ...
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Just ja! Mitsubichi vare. 😄 ..fast den Honda jag har är en Aerodeck Kombi. Så riktigt ball är den inte. 😆 Men en skön och praktisk bil är det och drar inte så mycket soppa heller. ...nu pratar jag bilar. Förlåt! 😑 Vi har en Honda Civic 🥰😑
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Men seriöst, var du där förra året? Det minns jag inte. I och för sig kan man ju undra varför jag skulle minnas att du var där, men jag minns alltså inte att du sa att du drog dit. hmm, jag sa kanske inget om det... märkligt.
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Du min kära människa, har fantasi! Han har även en basker 😑 Gör vad du vill med den informationen.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Han har även en basker 😑 Gör vad du vill med den informationen. frossar på den! 😏
Recommended Posts