Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Fan vad skillat, sälen använder kraften för att få snubben att slå sig själv i huvudet! 😮

😆

Intressant inlägg i debatten iofs:

Ni hackade ihjäl säl på 80 och 90-talet och nu förväntar ni er att vi ska posta Norge-flaggor överallt för att ngn random gick postal på någon jävla ö o råkade leka med tvål?

Skäms på mig 😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Näe. det är bara det att ingen av oss har åldern inne för körkort

Hur gamla är ni då?

Det verkar f ö vara en grej med körkort och Längsta. Det där med att inte ha körkort alltså 😕Jag vet att jag, Laxen och Grahn har det iaf. Det kan vara Memphy jag menar istället för Laxen. Blandar alltid ihop de där båda hela tiden 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gamla är ni då?

Det verkar f ö vara en grej med körkort och Längsta. Det där med att inte ha körkort alltså 😕Jag vet att jag, Laxen och Grahn har det iaf. Det kan vara Memphy jag menar istället för Laxen. Blandar alltid ihop de där båda hela tiden 😛

94 or hela bunten!

Faaast, jag har traktorkort. och basistens far är bonde så han har traktorer, så vi kan ju köra traktor och släp som turnébuss.

Link to comment
Dela på andra sajter

94 or hela bunten!

Faaast, jag har traktorkort. och basistens far är bonde så han har traktorer, så vi kan ju köra traktor och släp som turnébuss.

Aight!

Sweeet! Tänk när ni får glida in på Wembly med en John Deere 😄

Jag visste inte f ö att man var tvungen att ha körkort för att nyttja mjukvara... *raga-da-dish!*

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gamla är ni då?

Det verkar f ö vara en grej med körkort och Längsta. Det där med att inte ha körkort alltså 😕Jag vet att jag, Laxen och Grahn har det iaf. Det kan vara Memphy jag menar istället för Laxen. Blandar alltid ihop de där båda hela tiden 😛

Slej har körkort oxå. Han kör Saab!

...inte för att det spelar nån roll men.... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Slej har körkort oxå. Han kör Saab!

...inte för att det spelar nån roll men.... 😱

Ah... okej.

Räknas han som fordon eller vilt när han är ute och slirar? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Drar den igen.

Vet ni varför Ace slutade i KISS???

- Han blev less Paul.

Mjo, det är fortfarande lite roligt ☺️

[...]Lär ju ta typ ett halvår för honom att hitta alla penisar. xD

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: i Längsta hittar man bara citatkavalkader på två ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också körkort!

Wo wo wo, bra där! 🙂

E d nåt fel på dig?

Märks det? 😕😛

Gillar bara inte de där gitarrerna 😑

Jag har haft en Saab 9000i.

Leksaksbilar räknas inte, Grahn 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Memphy! 🥰

Hej Chae! 😄 Hur fan kan du fortfarande blanda ihop mig me laxen? xD Jag har körkort iaf, är 22, har sedan typ 3 år, vet inte hur det är me laxen men antar att han också har det. (iomed att han e en del äldre)

Har lagt in en FET snus! Gott äre!

Va gott!! 😄

Fastnade med Jamie Cullum nu.

Visst är han också grym?

Delvis, ja, fast samtidigt nja. Har lovat mig själv att tänka mer på livet utanför datorn. Annars blir jag knäpp i huvet.

eller knäppare än vanligt rättare sagt...

Grahn, om du hänger alldeles för mycket här så är det nog jälligt vettigt! 😑 Kör hårt. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Chae! 😄 Hur fan kan du fortfarande bland ihop mig me laxen? xD Jag har körkort iaf, är 22, har sedan typ 3 år, vet inte hur det är me laxen men antar att han också har det.

😆

Fan vet, Memphy! Fan vet... 😕😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...