Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Har spelat lite med grabbarna Gubbs här i Åsele nu i tre dagar. Ikväll blev det bara lite soft med fika och prat. Och lite jammmmm... Nu är jag mätt på rock´n´roll för ett tag. Ja, bara så att ni vet vad JAG gör.
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Har spelat lite med grabbarna Gubbs här i Åsele nu i tre dagar. Ikväll blev det bara lite soft med fika och prat. Och lite jammmmm... Nu är jag mätt på rock´n´roll för ett tag. Ja, bara så att ni vet vad JAG gör. ☺️
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Har spelat lite med grabbarna Gubbs här i Åsele nu i tre dagar. Ikväll blev det bara lite soft med fika och prat. Och lite jammmmm... Nu är jag mätt på rock´n´roll för ett tag. Ja, bara så att ni vet vad JAG gör. Okej så det är det du har sysslat med 😮 Har ju saknat dina mind blowing-inlägg här i längsta 😊🥰
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Vittnesberättelser på tv nu om Breivik.
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Låter härligt med gubbjam Grahn! Schuuu! De e för sällan vi spelar nu för tiden. ...men de e mitt fel. 😱
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Schuuu! De e för sällan vi spelar nu för tiden. ...men de e mitt fel. 😱 😠
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Tja Naymari! Har ni bandbråkat klart nu? Yäs vi häv!
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Yäs vi häv! Okej. Vem får köra turnébussen? Vem ska hålla i bandkassan? och Vem vare som lira´? 😠 😛
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Okej. Vem får köra turnébussen? Vem ska hålla i bandkassan? och Vem vare som lira´? 😠 😛 ..och vem ÄRE som kokar fika? 😳
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Vem får köra turnébussen? Tänkte att du skulle få den stora äran. Vem ska hålla i bandkassan? Inte trummisen iallafall.
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Okej så det är det du har sysslat med 😮 Har ju saknat dina mind blowing-inlägg här i längsta 😊🥰 Delvis, ja, fast samtidigt nja. Har lovat mig själv att tänka mer på livet utanför datorn. Annars blir jag knäpp i huvet. eller knäppare än vanligt rättare sagt... Redigerat 7 augusti 2011 av Neosus
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) ..och vem ÄRE som kokar fika? 😳 Du och jag såklart! 🥰 Tänkte att du skulle få den stora äran. Ha haa, ni skulle må då va? 😛 Näää kuska runt i van har jag lagt av med för måååånga år sedan 😑 Redigerat 7 augusti 2011 av CHAE
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Fan vad skillat, sälen använder kraften för att få snubben att slå sig själv i huvudet! 😮
Recommended Posts