Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

undra hur det går för micke!

mmm. Fan, han borde längsta från dejten ju 😠

Ja, knullar han redan liksom=

vore ju high five ifall det blev så 🙂

Han har väl fullt upp med att sitta och förnedra bruden på skoj medan hon tyst sippar på sin öl.

Äh, det tror jag inte

(men det bidrog till en ganska kul mental bild)

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt gick det bra, men inte så bra som jag hoppats. 😛 Jag vill dock träffa henne igen.

Aight. Vill hon också det då'rå?

Och det är nu du ska berätta, i detalj, vad som hände, m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vi kom bra överens och så och jag tycker om henne. Jag är dock inte säker på den här attraktionen...vi var båda nervös så det kan ha vart därför. Jag vill dock gärna träffa henne igen och se vad som händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nå, hur gick det då?

Aight. Vill hon också det då'rå?

Och det är nu du ska berätta, i detalj, vad som hände, m'kay 😑

Hur gick det då? Vill ha redovisning minut för minut.

Vi är fan värre än tre pensionärsgamar som bara sitter och väntar på skvaller.

Link to comment
Dela på andra sajter

All right, all right, here goes: 😄

Vi träffades vid Slussen - hon var kortare än jag trodde, även om hon förvarnat mig om det. 😛 På bilderna framstår hon ändå som lång, så jag hade väl en mental bild. Liten och söt tjej typ. 🙂

Planen var att promenera men med tanke på busvädret så drog vi till Gamla Stan istället och fikade på Kaffekoppen. Och fick världens största kanelbulle - vi hade med lätthet kunnat dela på en. xD

Vi pratade om ALLT, allt möjligt. Vi har i stort samma åsikter om väldigt många saker. Jag gillar henne. 🙂

Det var dock inte den...djupa attraktionen jag hoppats på. Kanske är för mycket begärt att vi ska hångla upp varandra det första vi gör, men ändå...

Jag tror dock på att träffas igen. Hon vill det också, jag föreslog precis en filmkväll hemma hos mig. Så får vi se. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffades vid Slussen - hon var kortare än jag trodde, även om hon förvarnat mig om det. 😛 På bilderna framstår hon ändå som lång, så jag hade väl en mental bild. Liten och söt tjej typ. 🙂

Hur ser hon ut mer? Hur gammal är hon? Vad sysslar hon med? Var bor hon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vi kom bra överens och så och jag tycker om henne. Jag är dock inte säker på den här attraktionen...vi var båda nervös så det kan ha vart därför. Jag vill dock gärna träffa henne igen och se vad som händer.

Ok, jag förstår vad du menar. Det var lite...svårforcerat? Helt och hållet mänskligt, bro!

Lugn, bara lugn. Om ni ses en gång till så har ni nog kommit över det där initiala nervösa läget. Kom igen, vem har inte varit nervös på en första-dejt?

Vi är fan värre än tre pensionärsgamar som bara sitter och väntar på skvaller.

Nej vi är längstaianer ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ser hon ut mer? Hur gammal är hon? Vad sysslar hon med? Var bor hon?

Kort, blont hår och glasögon. Liten och söt. 22 år gammal. Pluggar och jobbar deltid. Bor i Bandhagen. Något mer?

Ok, jag förstår vad du menar. Det var lite...svårforcerat? Helt och hållet mänskligt, bro!

Lugn, bara lugn. Om ni ses en gång till så har ni nog kommit över det där initiala nervösa läget. Kom igen, vem har inte varit nervös på en första-dejt?

Tror det också. ☺️ Vi har ju mycket gemensamt, både intressen och åsikter. Men inte helt och hållet lika heller, vilket jag tror är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

All right, all right, here goes: 😄

Vi träffades vid Slussen - hon var kortare än jag trodde, även om hon förvarnat mig om det. 😛 På bilderna framstår hon ändå som lång, så jag hade väl en mental bild. Liten och söt tjej typ. 🙂

Planen var att promenera men med tanke på busvädret så drog vi till Gamla Stan istället och fikade på Kaffekoppen. Och fick världens största kanelbulle - vi hade med lätthet kunnat dela på en. xD

Vi pratade om ALLT, allt möjligt. Vi har i stort samma åsikter om väldigt många saker. Jag gillar henne. 🙂

Det var dock inte den...djupa attraktionen jag hoppats på. Kanske är för mycket begärt att vi ska hångla upp varandra det första vi gör, men ändå...

Jag tror dock på att träffas igen. Hon vill det också, jag föreslog precis en filmkväll hemma hos mig. Så får vi se. ☺️

Schysst att höra, Micke!

Play it cool nu 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det också. ☺️ Vi har ju mycket gemensamt, både intressen och åsikter. Men inte helt och hållet lika heller, vilket jag tror är bra.

Najs!

Nä, för lika är inget vidare. Jag tror att det här kommer att gå bra 🥰

Sedan så tror jag inte att den där "djupa attraktionen" inte fanns där för att ni båda var lite "svåra" såhär i början.

EDIT: ...och om det nu mot all förmodan inte skulle gå så bra, så är det här bra för dig, Micke

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Kort, blont hår och glasögon. Liten och söt. 22 år gammal. Pluggar och jobbar deltid. Bor i Bandhagen. Något mer?

Nej, det räcker bra så, tack!

Då var ni närmare i ålder iaf än den förra. Om jag nu ska göra jämförelser utifrån det lilla jag har att gå på. Eller jag kanske inte ska göra jämförelser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har ju mycket gemensamt, både intressen och åsikter. Men inte helt och hållet lika heller, vilket jag tror är bra.

Hej MickeH! Det verkar ha gått hyfsat bra iaf.

Finns det NÅGON åsikt eller idé överhuvudtaget som kan finnas hos den andra som hade gjort att du backat helt??

Link to comment
Dela på andra sajter

Men är hon aktuell som sångerska för bandet?

Japp, hon ska fortfarande provsjunga.

Hej MickeH! Det verkar ha gått hyfsat bra iaf.

Finns det NÅGON åsikt eller idé överhuvudtaget som kan finnas hos den andra som hade gjort att du backat helt??

Hade hon vart Sverigedemokrat hade jag tappat intresset direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...