Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Menar du kufisk som i konstig (negativt) eller som i underlig (speciell, anorlunda)?

Hon är ju speciell, och på ett så underbart sätt. Musik och röst som sticker ut, samtidigt som det är jädrigt musikaliskt och roligt att lyssna på! Hon är närmast ett geni.

Kufisk som i underbart konstig och underbart underlig.

För mig är underlig och konstig i princip synonymer.

Det finns en del som sjunger à la henne, men hon är fruktansvärt

tonsäker å sin sida! Intressanta kompositioner. Duktig.

"I never loved nobody fully" är bäst, tycker jag nog.

Gitarrlåten var ett skämt, men det var kul ändå... 🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är så himla härligt när det varar ur ytliga sår.

Då kan jag rekommendera programmet om kaniner som inte kastreras och får varande livmodercancer. 80-90% får sådan cancer vid blott fem års ålder om de inte kastreras!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan jag rekommendera programmet om kaniner som inte kastreras och får varande livmodercancer. 80-90% får sådan cancer vid blott fem års ålder om de inte kastreras!

Jag tänder bara på människosår, i måttliga mängder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gjorde jag en rolig grej. Har nämligen en kompis extranyckel till lägenheten och han har varit borta över sommarn och kommer hem imorn.

Så jag var ju inte sämre än att gömma 50 gula klisterlappar med ritade penisar på, runtom i hans lägenhet. 😄

I ett par skor, under fjärrkontrollen, på en kaffemugg, i micron, kylskåpet, under kudden, i en matlåda, under mattan, i en jackficka, besticklådan, soptunnan, duschdraperiet osv.

😆 awesome!

"Strula" (i betydelsen "hångla") är ett uttryck som försvinner med åldern va? Hörde det hela tiden i gymnasiet men typ inte alls längre.

Mhm. "Strula" är ingenting man gör nuförtiden 😑

Så det är så gammalt.

Töntigt uttryck hur som helst. "Hångla" låter bättre.

Fast "hångla upp" får man absolut inte säga.

😆😄☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu spelar grannarna kånntry från nåt radioprogram. Snett höger om sovrummet så det hörs in i lägenheten.

Därifrån har jag aldrig hört några ljud överhuvudtaget. Måste vara någon nyinflyttad!

😮

Fortsättning följer...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...