SadamJR Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag har nog inte ätit minipizza på fem år, minst. EDIT: Tre, men det var en engångsföreteelse den gången. Eller om det var piroger... Den här är inte mini. Den är grandios.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Den här är inte mini. Den är grandios. Ja, men mikropizza då.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 bakisbajsat och läst ikapp. samtidigt. Går det ens att frammisbajsa? Det känns lättast att köra bakvägen.
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Går det ens att frammisbajsa? Det känns lättast att köra bakvägen. Det var nära att jag frammisbajsade förut när jag låg halvdöd hos brorsan.
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag är alltid som mest bakis typ kl. 14. Det är märkligt.
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Regina Spektor kan inte spela gitarr på riktigt va?! Lyssnar på That time nu på SVTPlay. En ensträngslåt.... 🙂
SadamJR Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Regina Spektor kan inte spela gitarr på riktigt va?! Lyssnar på That time nu på SVTPlay. En ensträngslåt.... 🙂 Det vet jag inte, men hon lär va klassiskt utbildad pianist.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Regina Spektor kan inte spela gitarr på riktigt va?! Lyssnar på That time nu på SVTPlay. En ensträngslåt.... 🙂 Bättre det än en enlåtssträng.
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Det vet jag inte, men hon lär va klassiskt utbildad pianist. Ja, det förstår jag. Hon har samma handföring som jag vid klaviaturet...
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 70-75% brudar på konserten där i London?
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22?
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Kollar oxå nu debatt. Så jäkla bra e hon! 100% av ens tjejbekanta diggar ju så man vill ju inte vara oinsatt... Rätt kufisk kvinna.
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 70-75% brudar på konserten där i London? Svar ja!
debatt Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22? Fanns det såna då? Jag menar... de var väl ihjälslagna nästan innan de gav sig tillkänna?
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Fanns det såna då? Jag menar... de var väl ihjälslagna nästan innan de gav sig tillkänna? Nej då, det var på många sätt mer accepterat än idag, om man ska tro programbeskrivningen.
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Rätt kufisk kvinna. Menar du kufisk som i konstig (negativt) eller som i underlig (speciell, anorlunda)? Hon är ju speciell, och på ett så underbart sätt. Musik och röst som sticker ut, samtidigt som det är jädrigt musikaliskt och roligt att lyssna på! Hon är närmast ett geni. Redigerat 7 augusti 2011 av Memphis
SadamJR Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22? Har redan sett det. Det var ganska intressant.
SadamJR Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nej då, det var på många sätt mer accepterat än idag, om man ska tro programbeskrivningen. Det stämmer inte riktigt, om man ska tro programmet.
SadamJR Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Menar du kufisk som i konstig (negativt) eller som i underlig (speciell, anorlunda)? Hon är ju speciell, och på ett så underbart sätt. Musik och röst som sticker ut, samtidigt som det är jädrigt musikaliskt och roligt att lyssna på! Hon är närmast ett geni. Trodde hon var en popartist, men de låtar jag har hört påminner mycket om tori amos.
Overkill Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22? Nej, jag ska kolla på Meatballs. Har tänkt se alla Bill Murray-filmer (eller ja inte såna där han har jättesmå roller eller gör cameos).
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Har redan sett det. Det var ganska intressant. Då får jag se det då.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nej, jag ska kolla på Meatballs. Har tänkt se alla Bill Murray-filmer (eller ja inte såna där han har jättesmå roller eller gör cameos). Shit, är det värt det? Han brukar ju göra ungefär samma roll jämt, så känns inte så jätteviktigt att se allihop. Den senaste jag såg måste ha varit Quick Change.
Memphis Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nu e min lilla semester slut. Nu blire jobba i två veckor till fast sen iväg på resan en vecka så har ju iofs lite ledighet kvar. Jogga, gymma nu. 😑
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det bra med att du ser alla Bill Murray-filmer är att det blir en del Jarmusch.
Recommended Posts