Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har nog inte ätit minipizza på fem år, minst.

EDIT: Tre, men det var en engångsföreteelse den gången. Eller om det var piroger...

Den här är inte mini. Den är grandios.

Annons
Postat

Går det ens att frammisbajsa? Det känns lättast att köra bakvägen.

Det var nära att jag frammisbajsade förut när jag låg halvdöd hos brorsan.

Postat

Regina Spektor kan inte spela gitarr på riktigt va?!

Lyssnar på That time nu på SVTPlay.

En ensträngslåt....

🙂

Det vet jag inte, men hon lär va klassiskt utbildad pianist.

Postat

Regina Spektor kan inte spela gitarr på riktigt va?!

Lyssnar på That time nu på SVTPlay.

En ensträngslåt....

🙂

Bättre det än en enlåtssträng.

Postat

Det vet jag inte, men hon lär va klassiskt utbildad pianist.

Ja, det förstår jag. Hon har samma handföring som jag vid klaviaturet...

Postat

Kollar oxå nu debatt. Så jäkla bra e hon!

100% av ens tjejbekanta diggar ju så man vill ju inte vara oinsatt...

Rätt kufisk kvinna.

Postat

Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22?

Fanns det såna då?

Jag menar... de var väl ihjälslagna nästan innan de gav sig tillkänna?

Postat

Fanns det såna då?

Jag menar... de var väl ihjälslagna nästan innan de gav sig tillkänna?

Nej då, det var på många sätt mer accepterat än idag, om man ska tro programbeskrivningen.

Postat (redigerat)

Rätt kufisk kvinna.

Menar du kufisk som i konstig (negativt) eller som i underlig (speciell, anorlunda)?

Hon är ju speciell, och på ett så underbart sätt. Musik och röst som sticker ut, samtidigt som det är jädrigt musikaliskt och roligt att lyssna på! Hon är närmast ett geni.

Redigerat av Memphis
Postat

Nej då, det var på många sätt mer accepterat än idag, om man ska tro programbeskrivningen.

Det stämmer inte riktigt, om man ska tro programmet.

Postat

Menar du kufisk som i konstig (negativt) eller som i underlig (speciell, anorlunda)?

Hon är ju speciell, och på ett så underbart sätt. Musik och röst som sticker ut, samtidigt som det är jädrigt musikaliskt och roligt att lyssna på! Hon är närmast ett geni.

Trodde hon var en popartist, men de låtar jag har hört påminner mycket om tori amos.

Postat

Någon som ska se om 1700-talets homosexuella på Kunskapskanalen kl 22?

Nej, jag ska kolla på Meatballs. Har tänkt se alla Bill Murray-filmer (eller ja inte såna där han har jättesmå roller eller gör cameos).

Postat

Nej, jag ska kolla på Meatballs. Har tänkt se alla Bill Murray-filmer (eller ja inte såna där han har jättesmå roller eller gör cameos).

Shit, är det värt det? Han brukar ju göra ungefär samma roll jämt, så känns inte så jätteviktigt att se allihop. Den senaste jag såg måste ha varit Quick Change.

Postat

Nu e min lilla semester slut. Nu blire jobba i två veckor till fast sen iväg på resan en vecka så har ju iofs lite ledighet kvar.

Jogga, gymma nu. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.