Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Tror du inte jag gjort det redan den senaste timmen? 😛 Jag har redan tagit på mig dom kläder jag bestämt mig för exempelvis. xD

Naturligtvis har du det...

Ja det kan du göra då. ☺️

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Just nu försöker jag att inte tänka alls. ☺️ Man ska inte planera så mycket, man ska improvisera.

Kul att du går och träffar henne iallafall juh! Och inte bara sitter och chattrar med dessa...varelser och får för sig en himla massa. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu försöker jag att inte tänka alls. ☺️ Man ska inte planera så mycket, man ska improvisera.

Rätt tänkt 🙂 Var dig själv, använd båda besticken (om ni ska käka) och prata inte med mat i munnen. Dra ut stolen för henne (icke att förväxlas med att dra undan stolen för henne 😉 ) och öppna dörrarna.

Det här kommer att gå kanon förstår du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att du går och träffar henne iallafall juh! Och inte bara sitter och chattrar med dessa...varelser och får för sig en himla massa. ☺️

Japp! Jag säger som i Simpsons: "Up and at 'em!"

Rätt tänkt 🙂 Var dig själv, använd båda besticken (om ni ska käka) och prata inte med mat i munnen. Dra ut stolen för henne (icke att förväxlas med att dra undan stolen för henne 😉 ) och öppna dörrarna.

Det här kommer att gå kanon förstår du.

Mycket att tänka på. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gjorde jag en rolig grej. Har nämligen en kompis extranyckel till lägenheten och han har varit borta över sommarn och kommer hem imorn.

Så jag var ju inte sämre än att gömma 50 gula klisterlappar med ritade penisar på, runtom i hans lägenhet. 😄

I ett par skor, under fjärrkontrollen, på en kaffemugg, i micron, kylskåpet, under kudden, i en matlåda, under mattan, i en jackficka, besticklådan, soptunnan, duschdraperiet osv.

sticky-notes.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gjorde jag en rolig grej. Har nämligen en kompis extranyckel till lägenheten och han har varit borta över sommarn och kommer hem imorn.

Så jag var ju inte sämre än att gömma 50 gula klisterlappar med ritade penisar på, runtom i hans lägenhet. 😄

I ett par skor, under fjärrkontrollen, på en kaffemugg, i micron, kylskåpet, under kudden, i en matlåda, under mattan, i en jackficka, besticklådan, soptunnan, duschdraperiet osv.

sticky-notes.jpg

Så kommer han hem med sin familj ;pppppPpPPpPppp

Link to comment
Dela på andra sajter

Har gjort mer på låten, lagt på goa syntar, tagit om gitarrerna, fixat bättre cymbal och fixerat den till mitten. Gjorde mycket! Orkar du lyssna Dingis? Eller nån annan. 😛

http://dl.dropbox.com/u/5736107/Ny%20mapp/SummerMemphan5.mp3

Tycker syntharna gjorde soundet rätt fräscht typ.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...