Pico Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Din signatur är det enda man ser. Kunde ha varit värre, som en avatar eller liknande.
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Fortfarande stort. Hmmm Din signatur är det enda man ser. 😳 * * * Äh, nu orkar jag inte stimma mer med det.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Har fixat lite nu.. Ser det fortfarande stort ut, Dingis? Det är fortfarande större än brödtexten. Ta bara bort size-taggarna helt så ska det nog bli normalstort.
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 😄 Låt oss alla mobba CHAE för hans stora signatur. 😛 😆 Kunde ha varit värre, som en avatar eller liknande.
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nu vart det väldigt litet. Det är INTE vad flickan sa. 😱
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Nu vart det väldigt litet. Det är INTE vad flickan sa. 😱 😲 😆 Ja nu vart det litet. Skönt. Aaaargh! 😄 Redigerat 7 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 FÖR LITET! Förstora igen! 😠 Min röst går till "förstora, men ta bort ett av citaten".
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Min röst går till "förstora, men ta bort ett av citaten". Hähhä vilket av dem?
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Nu blev det bättre. Kör sådär, Chae. Folk kan väl öppna ögonen om dom vill läsa inläggen oxå... 😛
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Hähhä vilket av dem? Personligen Memphans, men bryr mig inte särskilt. Signaturer ska vara oansenliga, är det viktigaste tycker jag. EDIT: Alltså egentligen om jag tvunget skulle ha ett citat så skulle jag välja något helt annat, för inget av de där förstår man ju om man inte har sammanhanget. Redigerat 7 augusti 2011 av Dingbats
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 NEJ, nu blev det fel igen. 😠 Eller nej förresten. ☺️
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Personligen Memphans, men bryr mig inte särskilt. Signaturer ska vara oansenliga, är det viktigaste tycker jag. EDIT: Alltså egentligen om jag tvunget skulle ha ett citat så skulle jag välja något helt annat, för inget av de där förstår man ju om man inte har sammanhanget. Jag visste det! @diteten: Det gör ingenting 😑 NEJ, nu blev det fel igen. 😠 Eller nej förresten. ☺️ För helvete, karljävel! 😛 Det är bara fegisar som har signaturer.. 😑 Fan vad du blivit kaxig, Grahn! 😮 Har du tullat på moffa Jinkos hemkörda fikonvin nu igen? 😛
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Fan vad du blivit kaxig, Grahn! 😮 Har du tullat på moffa Jinkos hemkörda fikonvin nu igen? 😛 Näe.. Det värsta är att jag har en signatur själv. 😆☺️
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 En timme kvar tills jag åker. 😱 ...så nu är det du som går och börjar förbereda dig rent mentalt.
CHAE Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Näe.. Det värsta är att jag har en signatur själv. 😆☺️ Mhm. * * * Paraplyer är ghey 😏
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 ...så nu är det du som går och börjar förbereda dig rent mentalt. Tror du inte jag gjort det redan den senaste timmen? 😛 Jag har redan tagit på mig dom kläder jag bestämt mig för exempelvis. xD
Neosus Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Tror du inte jag gjort det redan den senaste timmen? 😛 Jag har redan tagit på mig dom kläder jag bestämt mig för exempelvis. xD Bara du inte går och våldtar henne ute i parken det första du gör så...
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Bara du inte går och våldtar henne ute i parken det första du gör så... Men det andra? 😕
Recommended Posts