Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Jag tror min (min vänskapskrets) humor handlar mycket om hur vi är som personer - ingen av oss är det allra minsta mansgris eller så. Tvärtom är vi tofflar hela bunten. Finns ingen av oss som inte skulle vilja vara i ett seriöst förhållande exempelvis. Det är därför det blir så mycket roligare när vi låtsas vara så överdrivet mansgrisiga.

Vänta ska jag bara skanna in en bra skämtteckning om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tror min (min vänskapskrets) humor handlar mycket om hur vi är som personer - ingen av oss är det allra minsta mansgris eller så. Tvärtom är vi tofflar hela bunten. xD Finns ingen av oss som inte skulle vilja vara i ett seriöst förhållande exempelvis. Det är därför det blir så mycket roligare när vi låtsas vara så överdrivet mansgrisiga.

Fast det är bara du som har en PRS?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är bara du som har en PRS?

Japp! 😄

humorxb.jpg

😆 Fair enough, jag ser din poäng. Det är dock inte samma sak eftersom att vi faktiskt sekunden efter att ha sagt något sådant faktiskt gör det motsatta - typ lagar mat eller nåt. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ena sekunden säger vi "Höhö boobies" och nästa har vi ett super-seriöst samtal.

Låter ju som Längsta alla dagar i veckan 😑 (se min signatur)

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, poängen är att vi aldrig beter oss så. Ena sekunden säger vi "Höhö boobies" och nästa har vi ett super-seriöst samtal.

Man måste ändå vara på sin vakt. Den jargong man använder påverkar en på ett undre plan, även om man själv anser sig stå över det. Och jag tror att om man verkligen är intresserad av jämställdhet mellan könen så tappar såna där skämt sitt humorvärde ganska fort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har du förresten din signatur i storlek enorm?

Är den??!! 😮 Jag vet inte... 😕 NÄr jag tittar på den så är den i normalstorlek.. printscreeena fö' fäään!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man måste ändå vara på sin vakt. Den jargong man använder påverkar en på ett undre plan, även om man själv anser sig stå över det. Och jag tror att om man verkligen är intresserad av jämställdhet mellan könen så tappar såna där skämt sitt humorvärde ganska fort.

Det får ju stå för andra i så fall. Jag tycker det är lika roligt med tjejer som skämtar om att män är som toaletter - till för att användas och sen spolas. 😛

Man märker rätt snabbt skillnad på folk som skämtar om det och folk som tar det allvarligt. Jag beblandar mig inte med den andra gruppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

En uppblåsbar.

You got it!

Lika stor som vad?

Som min penis.

EDIT: Grahn smiter in och tar den före mig. xD

Eller nej, CHAE's signatur är stor för mig också.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...