Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag ska be föräldrarna att ta hem nylongitarren från landet sen. Skönare än stål.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Mina största problem när jag var... 7: att våga gå förbi fyrorna på väg till mitt klassrum 8: att behöva få en spruta hos skolsyster 9: att min kompis påstod att han hade åkt stridsvagn fast han inte hade det 10: att våga hålla i fredagsmyset inför klassen 11: att min kompis var bortrest på sommaren en vecka längre än mig 12: att mina föräldrar var arga på mig för att jag var lite stökig på SO:n 13: att tjejen jag verkligen lyckats inbilla mig att jag var kär i men egentligen inte kände hade en pojkvän 14: samma sak igen fast med en annan tjej som jag kände ännu sämre och inte ens hälsade på när jag mötte henne på gatan 15: att min bästa kompis började glida ifrån mig lite och fick för sig att vara politisk så fort han lärde sig namnet på en ny ism 16: att jag inte hade en enda jävla kompis 17: att jag bara hade en enda jävla kompis 18: att alla mina jämnåriga var hundra gånger mognare och socialare än mig 19: att jag var helt socialt körd och inte hade någon framtid 20: att jag sög på att prata med folk, särskilt tjejer 21: att jag inte känner nog med folk Problem?
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Jag ska be föräldrarna att ta hem nylongitarren från landet sen. Skönare än stål. Men inte lika roligt att spela ackord på.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Men inte lika roligt att spela ackord på. Men hur jävla kul är det att mata åttondelar då. Ska man bara sitta och dona för sig själv lite lojt så är nylon skönare.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Men hur jävla kul är det att mata åttondelar då. Ska man bara sitta och dona för sig själv lite lojt så är nylon skönare. Hur ofta spelar u rå?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Hur ofta spelar u rå? Inte mycket alls, men förhoppningsvis mer om jag får hit nylonguran.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Inte mycket alls, men förhoppningsvis mer om jag får hit nylonguran. 1 timme om dan sedan då?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 1 timme om dan sedan då? Inget jag schemalägger. När andan faller på. Lite då och då.
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Idag tänkte jag matcha mina kalsonger med min T-shirt färgmässigt.
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Gggggggggg! Fan, märks att det var två år sen sist. 😛 Nervös som fan. 😱
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Gggggggg! Fan vad löjlig jag känner mig - 24 år gammal och nervös som satan för en jävla date. 😛
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag har sett elva Woody Allen-filmer. Det är ändå godkänt.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Micke: Lycka till idag 🙂 Själv skaman repa idag. Ska diskutera våran framtid. och skriva mer låtar.
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag har sett elva Woody Allen-filmer. Det är ändå godkänt. Jag har inte sett en enda, är ganska nöjd endå!
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag har inte sett en enda, är ganska nöjd endå! Det ska du inte vara. Bättring.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Woody Allen är en usel skådis. Nej, han är väldigt bra.
Micke H Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Fuck, det ska ju tydligen regna idag. Kan ju vara mysigt ändå iofs - jag tar med ett paraply. 🙂
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Det regnar. EDIT: Som sagt. Redigerat 7 augusti 2011 av Dingbats
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Vad lirar du för instrument/musik? I bandet lirar jag gura. Vi spelar alternativ metal. Vi har dock plan på att jag ska gå över till en synth/dj post i bandet, så vi har 2 synthare istället för en och inga gitarrer. kan bli rätt fett. annars så spelar jag det jag kan komma över 🙂
Naymari Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det ska du inte vara. Bättring. äh, kanske, får se om jag orkar.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 äh, kanske, får se om jag orkar. I din ålder hade jag nog bara sett en eller två, så du har tid att komma ikapp.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Det regnar. EDIT: Som sagt. Det regnar utav helvete.
Recommended Posts